نظرات درباره کتاب ما تمامش می کنیم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ما تمامش می کنیم اثر کالین  هوور

نظرات کاربران درباره کتاب ما تمامش می کنیم

نویسنده:کالین هوور
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۳۴۷ رأی
۳٫۸
(۳۴۷)
sdfjvr
سلام.من نسخه صوتی رو از ایران صدا گوش می کردم ک اواخر کتاب صوتی،تصمیم گرفتم نسخه چاپی رو هم بخونم و هر دو رو با هم تموم کردم. با هم تمامش می کنیم از یک نظر برای من جالب بود،من و فرهنگ من انتظار داشت در انتها بخششی باشه که نبود. درست یا غلط؟ نمیدونم.ولی عمیقا درک‌کردم ک دخترکی ک بین دوراهی عشق و نفرت از عزیزش گیر کرده چه رنج و عذاب عمیقی رو تجربه میکنه.اینطور توجیح شدم ک فقط میخواست دخترش مثل خودش این احساسات رو نداشته باشه.پیشنهاد میشه،نسخه صوتی ایران صدا هم دلچسب بود.
pinkl.o.v.e
خیلی زیااااد خود بود اما حذفیاتش خیلی خیلی زیاده
fati_dm
رمان خیلی خوبی بود ولی نه تنها ترجمش بد بود و به شدت سانسور های بی مورد داشت بلکه بخش اخر کتاب رو هم حذف کرده بودن!!من مجبور شدم نسخه اصلیشو تهیه کنم تا بفهمم دقیقا آخرش چی میشه. اگه زبانتون خوبه نسخه اصلیشو بخونید داستانش واقعا قشنگ و گاهی آموزنده بود در کل خیلی چیزها داره برای گفتن، اولین کتابی بود که از این نویسنده میخوندم و دوستش داشتم
N.karimi
نسخه چاپی این کتاب رو خوندم ، عالی بود . داستان گیرایی داشت و متن جذابی داشت که نمیتونستم کتاب رو زمین بگذارم. فوق العاده بود پیشنهاد میکنم یکبار بخونید.
Zeinab Mohammadi
این کتاب بهمون یاد میده پذیرفتن شرایط همیشه خوب نیست و ممکنه حدوحدود و ارزش‌های مارو نابود کنه و پذیرش موارد بدتر رو برامون آسونتر کنه اما در عین‌حال هم میتونیم قربانی‌های خشونت و بدرفتاری رو که گاهی اطرافمون میبینیم رو بهتر درک کنیم...به نظرم اگه تجربه همچین موقعیتی رو قبلا داشتین براتون ملموس تره و حتی شاید تلخیشونو بهتون یاداوری کنه و اشک بریزید :)
SHAHRZAD
این کتاب هم تموم شد. داستان رو نمیخوام بگم حتی یه کمی ازش، چون همه جا دیده میشه که داستان کلی درمورد چیه. چیزی که این کتاب داره این هست که به معنی واقعی شمارو جذب میکنه. حوصله تون سر نمیره. کشش خیلی بالایی داره و شما هی میخواید دنبال کنید که داستان چجوری پیش میره. من این کتاب رو یک روزه خوندم چون واقعا نمیتونستم کنار بگذارمش. ولی اگر کسی رو دارید که پیشتون نیست، اگر از وضعیت روحی خوبی الان برخوردار نیستید، من توصیه میکنم نخونیدش فعلا چون واقعا بعضی جملات باعث میشه بشکنید و همش بغض کنید. در کل، کتاب خوبی بود و رفیقتون میشه.
❤️Bibliophilia,عشق کتاب:))❤️
داستان خوبی بود. چیز مهمی به آدم یاد نمیده ولی بعضی جاها مخصوصا تو زندگی زناشویی به ادم یاداور میشه که حد و حدودت رو نگه داری. ولی داستان باحالی بود. از اون دسته کتابهایی بود که فقط یه بار میخونیش و دیگه سراغش نمیری
شهرزاد قصه گو :)
یک کتاب عاشقانه متفاوت اگه از خوندن کتابای عاشقانه خسته شدین و به نظرتون جالب نیستن این کتاب نظرتونو عوض میکنه
alireza atighehchi
من کتاب چاپی از نشر آموت را خواندم . داستان رمان سر راست و پیچیدگی زیادی ندارد ولی سوای این موضوع خواندنش آموزنده و خالی از لطف نیست. گرچه پایان کتاب و باز بودن آن را دوست نداشتم که نمی دانم در نسخه اصلی هم نتیجه به خواننده واگذار شده یا نه ؟ نکته آخر اینکه ترجمه خانم آرتیمس مسعودی روان و خوب است.
وحید
مترجم این کتاب از گوهرهایی است که انتشارات آموت در اختیار دارد. شخصا از انتشارات آموت خوشم نمیاد ولی این کتاب، کتاب جالبیه و به مسایل دختران در سن بلوغ در قالب داستانی جذاب می‌پردازه... جالبه بدونید مدتی تجدید چاپش ممنوع بود و بعد از سانسور چندین صفحه مجاز شد. ما که نفهمیدیم مشکل چی بود.
Mtrlooche
کتاب خیلی خیلی تاثیر گذاری بود برای من که تو ۱۵ سالگی خوندمش... بعضی جاها واقعا اشک داره
Maryam Hedayati
این کتاب رو به هما خانومای عزیز پیشنهاد میکنم قلم خوب نویسنده همراه ذهن هوشیار و خلاقش اثر خوبی رو خلق کرده
miss.farzan
این کتاب داستانش با کتاب"و کسی نماند جز ما" یکی هست😐
نعنا🌱
در واقع، یک داستان با دو ترجمه از دو ناشر.
آدا کمالی
من نسخه‌ی انگلیسی کتاب رو خوندم و لذت بردم. مطمئنم سانسور نسخه‌ی فارسی خیلی زیاده و توصیه می‌کنم حتما نسخه‌ی اصلی رو بخونید.
اسکارلت
کتاب جالبی بود،مخصوصا آخر داستان انقدر آموزنده بود که فرهنگ غلطی که مخصوصا بین زنهای جامعه ی ما جا افتاده رو بشکنیم،برای فرزندانمون
کاربر ۶۱۰۸۴۰۱
واقعا ارزش خوندن رو داره
nafiseh gh
من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم . توصیه می کنم این کتاب و حتما بخونید .رمانی که واقعیت زندگی خیلی از زن ها رو بیان می کند و بسیار منطقی به پایان می رساند .
sayeh
این کتاب عالیه حتما بخونید
ققنوس
رمان عاشقانه ی آبکی مناسب نوجوانان! واقعا نمیدونم چطور پرفروش نیویورک تایمز شده
راکا؛
من ورژن صوتیشو گوش دادم و هرروز بهش گوش میدادم. من تازه کتاب خوندنو شروع کردم و با اینکه کتابای روانشناسی و فلسفی رو ب رمانای عاشقانه ترجیح میدم ولی خیلی دوسش داشتم. تک تک شخصیتاشو دوست داشتم؛ مخصوصا مارشال و از این کتاب خیلی چیزا یاد گرفتم. این کتاب باعث شد ب دختر بودنم افتخار کنم و ارزش خودمو بدونم و خودمو برای ی چیز یا شخص دیگه نابود نکنم؛ حتی عشق. بعد تموم کردن کتاب فقط داشتم گریه میکردم))))) همه باید این کتابو بخونن حتی اگه ب رمان یا حتی کتاب علاقه نداشته باشن.😭😭

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۹۹,۵۰۰
تومان