نظرات کتاب خبر فوری؛ شهر عوض می شود
کتاب خبر فوری؛ شهر عوض می شود اثر سارا لین ریوول

کتاب خبر فوری؛ شهر عوض می شود

امتیاز:
۴.۱از ۱۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

mahtab&friends
خوب بود درباره ی ایجاد تغییرهای بزرگ با کارهای کوچک مداوم
bitabemahtab
یک شب در اخبار، خبرهای بدی که معلوم نیست چیست ( جنگ، بیماری، بلایای طبیعی..) ارائه می‌شود. اخباری که تمام شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بعد از آن مادر و پدر خانواده دچار اضطراب و افسردگی می‌شوند و این اضطراب و افسردگی به کودک منتقل می‌شود. در نهایت آن‌ها سعی می‌کنند چهره شهر را با کاشتن و اهدا کردن گلدان به مردم عوض کنند و شادی و آرامش را جایگزین تشویش کنند. نظر من به عنوان یک مشاوره خانواده خوانده و علاقه‌مند به ادبیات کودک و نوجوان: ابهام داستان درباره خبرِ بد می‌توان کودک را مضطرب کند، بی توجهی والدین داستان به کودک بعد از شروع مشکل این ترس را برای کودک مخاطب داستان ایجاد می‌کند که هر مشکلی پیش بیاید ممکن است مادر و پدرم به اندازه کافی به من توجه نکنند. این ترس، احساس ناامنی را در کودک بر می‌انگیزد. در نهایت توصیه می‌کنم این کتاب فقط در شرایط مشابه خوانده شود. مثلا این کتاب در شروع کرونا و آغاز قرنطینه می‌توانست کتاب خوبی برای مطالعه و گفتگو باشد ولی در شرایط معمول باعث ایجاد اضطراب می‌شود.
a Booker
#۴ در موقعیتی که اتفاق بدی رخ داده که سطح وسیعی از اجتماع را درگیر کرده (مثل شیوع کرونا، شهادت شهید سلیمانی، اغتشاشات سال ۱۴۰۱، سیل، زلزله و...) به کودک کمک می‌کند تا با آن بحران کنار بیاید. بعد از خواندن کتاب می‌توان با کودکگفتگو کرد.
کاربر ۲۶۲۹۴۰۱
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی من عاشقش شدم
Unknown
۲۱۶

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد