نظرات درباره کتاب حیوان خانگی گنده ریتا! و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب حیوان خانگی گنده ریتا! اثر تونی راس

نظرات کاربران درباره کتاب حیوان خانگی گنده ریتا!

نویسنده:تونی راس
امتیاز:
۴.۲از ۱۵ رأی
۴٫۲
(۱۵)
گمشده در دنیای کتاب ها :(
داستانی کودکانه، طنز، خواندنی و دوست داشتنی با تصاویری جذاب و دلنشین از دختربچه ی با نمکی که خیلی دوست دارد یک حیوان خانگی داشته باشد، او دست به کار می شود و بالاخره یک حیوان خانگی پیدا می کند، اما نگهداشتن آن برای ریتا کار چندان ساده ای نیست، چون او با همه ی حیوان های خانگی دیگر فرق می کند و خیلی بزرگ است.
تیام
حیوان خانگی برای بچه ها موضوع خیلی جالبی است. اینکه دختر از یک کک به یک کرگدن می رسد هم جالب است ولی به نظرم انتهای باز داستان ، کنجکاوی بچه به اینکه آخرش دقیقا چه شد را جواب نمی دهد. در مجموع جالب بود.
دکتر مائده اسداللهی
ظاهرا یک کتاب کودک است با چاشنی طنز در مورد دختری به نام ریتا که یک کرگدن را به عنوان حیوان خانگی‌اش انتخاب می‌کند. نویسنده چند مورد از چالش‌هایی را که با این انتخاب در زندگی ریتا و کرگدن پیش می‌آیند، توصیف و تصویر کرده... . اما برای من انگار یک داستان نمادین از عشقی بدون تناسب بود... یک ماجرای عاشقانهٔ بی‌تناسبِ فرسایشی که هرجور بخواهی مدیریتش کنی، خوش نمی‌نشیند.
bitabemahtab
بعد از خوندن هزار تا کتاب با این مضمون که میشه فیل و خرس و زرافه، حیوون خونگیت باشن و باید تفاوت‌ها رو پذیرفت، این کتاب یه نگاه منطقی به دوستی‌ها و محبت‌های دردسر ساز داشت و گفت: هر تفاوتی هم لزوما خوب نیست!
کاربر ۳۰۱۱۴۴۲
😁🦏باحال بود
mahtab&friends
ریتا یه کرگدن رو به عنوان حیوون خونگیش انتخاب می کنه و حالا باید پای چالش های تصمیمی که گرفته بمونه. موقعیت های طنزی خلق میشن که برای بچه ها جذابن. آخر داستان هم آموزنده بود.
شریفی
خیلی خوب بود

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
۱۲,۴۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد