نظرات درباره کتاب وسایلی که همراهشان بود و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب وسایلی که همراهشان بود اثر تیم اوبراین

نظرات کاربران درباره کتاب وسایلی که همراهشان بود

نویسنده:تیم اوبراین
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۰از ۲۴ رأی
۴٫۰
(۲۴)
رقیه قائم پناه
واقعا عالی بود،نویسنده به خوبی سختی ها و همین طور شیرینی های جنگ رو به به نگارش دراورده بود.واقعا داستان های کوتاه بسیار جذاب و گیرایی بودن و من به عنوان خواننده واقعا لذت بردم و بعضی مواقع شوک زده شدم.درکل بنظر من اگه کسی به دنبال کتابی پر از هیجان میگرده این کتابو بخونه.
Ali Baghi
با توجه به آنکه ۳ سال در جنگ و خط مقدم بودم ارتباط بسیار خوبی با کتاب برقرار کردم.بعضی صحنه های توصیف شده را در جنگ به همین شکل دیده ام.زشتی جنگ.جنگ و مرگ.جنگ و بعضی لحظات یا ساعات ترسی بدتر از مرگ.جنگ و شانس زنده ماندن برای یکی و شانس نیاوردن دیگری.مرگ دوستان.سربازان مجروحی که دیوانه وار فریاد می‌زدند نمیخواهند بمیرند ولی با جراحات سخت تا آمدن تیم پزشکی دیگر دیر شدن.ایثارها در جنگ.و عاقبت بیهوده کی جنگ.شاید از فیلم های جنگی و مسلما بیشتر از آنها با کتاب ارتباط برقرار کردم.یکشب پنج بار خواندمش.و هر بار یکسری خاطرات به یادم آمد. نویسنده به نظرم باصداقت نوشته.اما مشکل در ویرایش متن ترجمه شده است.اگر یک ویراستار بسیار معمولی هم ویرایشش کرده بود وه که چه متن روانتری می‌داشت.باز هم سپاسگزار.
AbolFazL
تصویری شفاف و دیدنی از جنگ ویتنام، شروع که کردم یاد نجات سرباز رایان افتادم؛ اشتباهای تایپی بیشتر از حد استاندارده ولی چیزی از زیبایی داستان کم نمی‌کنه.
alimohamad eftekhari
باید به صداقت نویسنده آفرین گفت.داستانها رو که میخوندم،یه چیز لنگ میزد.الان به ذهنم رسیدجنگ ویتنام برای سربازان امریکایی مقدس نبود.رفتن به یه روستا ،زجر کش کردن یه گوساله و انداختنش تو چاه روستا. یه کار بی خود.دوستایی که کتابهای دفاع مقدس رو خوندن،کتابهای جنگی اونو آبی رو هم بخونن
M. Asadi
جای خالی یک ویراستار خوب کاملا دیده میشود. اشتباه های نگارشی و نوشتاری بیشماری در متن وجود دارند که با ویرایش قابل اصلاح میباشد.
BlackRoid
خیلی تصویر سازی میکنه ولی زیاد به داستان نمیپردازه
Mr. amir sss
منکه پسندیدم. دنیای سربازی که اینطوری نوشته خیلی تاریکه مث دنیای خودم. در کل کتاب جالبی بود. به عنوان خواننده بعضی وقت ها واقعا حس میکردم وسط اون جنگ حال بهم زنم.
کاربر 5291438
واقعا از خوندنش لذت بردم
mahdi fazl
خیلی غلط املایی و تایپی داشت ولی به خواندنش می ارزید، توصیفات خیلی کامل بود و به هر مسأله کوچکی از چند وجه پرداخته بود.
hasan sadat
کتابی جذاب درباره جنگ و حوادثی که پس از جنگ همچنان گریبانگر سربازان بازگشته هست
مانا
بخوانیم تا بدانیم بشر تا کجاها سقوط می کند. من خوشم آمد حتی بیشتر از کتابای دفاع مقدس ایرانی چون جنس بشر شفاف نشان میدهد. اشک ها و فتح ها و شکست ها همیشه تکرار میشود.
AS4438
دو سوم کتاب را بسختی خواندم، نیاز به نگرش وویراستاری مجدد واساسی دارد، کتاب خوبی بود اگر اینقدر غلط املائی وتکرار مطالب نداشت، خاطرات زمان جنگ وجبهه برایم زنده شد هرچند، پراکنده گوئی وجابجائی زمان وقایع زیاد داشت.
Amirreza
معمولی وساده بود.!!
الهام جلیلوند
اصلاکتاب خوبی نبودازنظرترجمه ضعیف بودوازلحاظ متن پرازغلط املایی بود
امیر
داستان جالبی نداره، من که خوشم نیومد.
zahra
یه کتاب معرفی کنید برای تحمل ادم های قر قرو وبد اخلاق
Amirreza
ساده بود!!!

حجم

۲۷۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۲۷۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد