نظرات درباره کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل) اثر استیو هاروی

نظرات کاربران درباره کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل)

نویسنده:استیو هاروی
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۸از ۴۰ رأی
۲٫۸
(۴۰)
szahra93
این کتاب، برای همه کسانی که در ابتدای شروع یک رابطه هستن، یا حتی خواستگار سنتی دارن و در جلسات اول شناختش هستن، یا حتی کسانی که به تازگی ازدواج کردن، واقعا مفیده. هرچند خیلی از بخش های کتاب به خاطر فرهنگ متفاوت کشور نویسنده با ما، آنچنان کاربردی نیست، ولی نکات کلی ای که در مورد مردان گفته شده، به نظر میاد در مورد همه مردان جهان صدق میکنه. واقعا کتاب خوبی بود.
zeinab
اگرچه نویسنده مسلمان نیست و عقاید و فرهنگ متفاوتی با ما داره، ولی اصول کلی مطرح شده در رابطه با مردان کاملا درسته... من بسیار زیاد در اطرافیانم چنین چیزهایی رو دیدم... در کل ارزش یکبار خوندن رو داره. اگرچه خودم مطمئنم چندین بار دیگه هم خواهم خواند...
S.Rahdari
بیش از حد شرایط رو ایده‌آل فرض کردن ، به درد بخور هست ولی نه چندان
Lida
نویسنده خیلی جاها از دیدگاه حق به جانب صحبت کرده، به خصوص فصلی که راجع به خیانت بود رو اصلا نتونستم تحمل کنم و کتاب رو گذاشتم کنار. و به قول دوستان روان‌شناس نیست و یه طورایی کتاب روانشناسی زرد به حساب میاد.
martinof
یه جاهایی دیگه خیلی بزرگنمایی کرده و کسی که سر رشته ای از روانشناسی نداشته باشه خیلی چیزاشو باور میکنه
Dr Mahoor
من همیشه نسبت به اسم این کتاب حس بدی دارم، انگار میگه زن ها نمیتونن فکر کنن!
وحید
استیو هاروی صرفا یک شومن است و تحصیلات آکادمیک در زمینه روانشناسی ندارد. پس مطالب او در کتاب نظر شخصی است نه نظر علمی. و کلا از اسم کتاب می‌توان به وجود کلیشه‌های جنسی در ذهن این دلقک پی برد. حقیقتا نوشتن کتاب در زمینه‌ای که انسان تخصص ندارد، خیانت است.
surrealism
کتاب بدی نیست ولی تایپ های مختلف شخصیتی رو در نظر نگرفته و همه مردا رو توی نود درصد متن مثل هم دونسته ، به نظرم برای کسایی که قصد شروع رابطه جدیدی رو دارن میتونه کتاب مفیدی باشه توصیه های خوبی رو ارائه داده ، تنها نکته منفی که من توی کتاب دیدم این بود که یه جاهایی دیگه زیادی توضیح داده بود و موضوع رو الکی کش داده بود

حجم

۲۲۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۲۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد