نظرات کتاب بچه آدم
کتاب بچه آدم اثر کُلاس گوتمَن

کتاب بچه آدم

امتیاز:
۳.۹از ۳۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

_MahdiGhafuri_
#۱۰۵ ای فرزند آدم! ای بچه‌ی آدم! اگر هیاهوی دنیا گذاشت، لحظه‌ای به درونت سفر کن... و با خودت بگو: "راستی من به چه دردی می‌خورم؟" داستانی بانمک، خنده‌دار و در عین حال تامل‌برانگیز بود. این که با کودکان راجع به "فلسفه زندگی" یا "فلسفه وجود" بتوانی به این شیرینی حرف بزنی واقعاً شاهکار است. گرچه نتیجه‌گیری پایانش را از جهتی قبول ندارم، به همه مخاطبین در تمام سنین پیشنهادش می‌کنم.
anita_rashidi
با خواهر کوچیکترم شروع به خوندن کتاب کردیم و اونقدر مجذوبش شده بود که تا اخر داستان از جاش تکون نخورد وقتی به اخرش رسیدیم یاد کتاب شازده کوچولو و بازی که براساس اون انجام میدادیم افتادیم و یاد گرفتیم؟؟. کاتیا گفت:((قرار نیست ادم به درد کاری بخوره میتونه عین شازده بیاد تو یه سیاره جدید و با چیزای جدید و جالب اشنا شه و کارای هیجان انگیز انجام بده و برگرده خونه خودش))
i._.shayan
بنظرم واقعا کتاب مناسبی بود برای این رده ی سنی واقعا فرانسوی ها توی فلسفه فوق العادن واین کتاب که مناسب بچه های زیر ۱۰ سال به معنای واقعی کلمه اینو ثابت میکنه این کتاب میتونه سوال های جالب و هیجان انگیزی رو تو ذهن بچه ها ایجاد کنه و همزمان پاسخ هایی در زیر شاخه اگزیستانسیالیسم برای اون سوال ها در نظر گرفته که واقعا خوب و مناسب برای آشنایی نسبی بچه ها با فلسفست
کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
من بیش تر از پسرم ازش لذت بردم
Zahra Darvishi
خیلی قشنگ بود ، خیلی ... فقط آخرش یکم مسخره بود .
fateme
کتاب فلسفی قشنگی بود . لحن طنز و صمیمانه ش رو دوست داشتم ولی تفکری که پشت نوشتن داستان بود رو نه. یعنی چی که بچه آدم به هیچ دردی نمیخوره؟! این تفکر که بیشتر کمبود عزت نفس رو تقویت می‌کنه. عزت نفس یعنی بدونی کاری توی دنیا هست که فقط تو میتونی انجام بدی نه این که به هیچ دردی نمیخوری و این هیچ اشکالی نداره!
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب حاضر با داستان و تصاویری جذاب و بامزه مناسب برای گروه سنی “ج” است. لئونارد قصه برخلاف پدر و مادرش از طبیعت خوشش نمی آید و می گوید: «طبیعت زشت و حوصله سر بر است!»؛ اما دفعه قبل که به دل طبیعت رفتند اتفاقاتی افتاده است که او تعریف خواهد کرد.
0
sima
مدتی بود کتاب کودکی به این جالبی جذابی و بامزه ای نخونده بودم 😊
رحیمی
یک‌کتاب فلسفی برای اشنا شدن بچه ها با علت وجودیشان
کاربر ۱۸۸۲۴۱۴
تو فکرم

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد