نظرات درباره کتاب یک ساتوشی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب یک ساتوشی اثر محمد آذرنیوار

نظرات کاربران درباره کتاب یک ساتوشی

انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:
۳.۱از ۴۸ رأی
۳٫۱
(۴۸)
کاربر ۱۱۶۳۶۶۴
این چه کار زشتیه این کتاب تا دیروز نصف این قیمت بود برای چی امروز قیمت دوبرابر کردید و بعد ۵۰ درصد تخفیف به قیمت قدیم شده این دقیقا چه کاریه ! لطفاً این کتاب نخرید این ناشر یک شبه بیش از ۵۰ درصد به قیمت کتاب افزوده این کتاب دیشب قیمت اصلیش برابر با قیمت تخفیف کنونی بوده برای چی این کار انجام میدید ؟
علی_چشمه شاهی
چون مردم عاشق تخفیف هستن که بگن من فلان جا با انقدر تخفیف گرفتم، اگه تخفیف پنجاه درصد باشه دیگه عشق میکنن، اینجوریه کسب و کار دیگه ایران مردم خودشون به خودشون رحم نمیکنن و مسئولین هم اینجوری دارن لذت میبرن
A A
دوستان ازونجایی ناشر داره سواستفاده می کنه لطفا توی همین زمینه کتاب معرفی.حداقل انتظاری که از اهل کتاب توقع میری نخریدن در مقابل گران‌فروشی هستن
کاربر ۳۳۱۴۰۶۴
گرونه میشه بیشتر می خرن
Hossein Ebrahimi
متاسفانه کتابو بدون هیچ ویرایشی فرستادن برای چاپ پر از غلطهای نگارشی و املایی جوری که ادم از خوندنش پشیمون میشه
atiyehghasemi
کتاب خوبی است ولی ویراستاری نشده عکس ها فقط یک عکس است و نوشته ها به هم چسبیده واقعا این روش انتشار توهین به مخاطب است
انتشارات راه‌پرداخت
کتاب یک ساتوشی مناسب تمام کسانیست که به تازگی وارد دنیای رمزارز شده‌اند و اطلاعات زیادی ندارند. کتاب هیچگونه غلط املایی و نگارشی ندارد. متاسفانه حین ایپاب کردن از سمت طاقچه کتاب دچار مشکل شد بود، در حال حاضر این مشکل رفع شده و کتاب غلط املایی ندارد.
Mohammad Zand
چرا فایل pdf این کتاب را منتشر نمی کنید تا مشکلات فعلی (چسبیده شدن برخی کلمات) برطرف شود؟
کاربر ۲۴۹۲۳۶۶
سلام دوستان عزیز من نویسنده کتاب هستم مشکل نگارش تا حد زیادی برطرف شده و کتاب به‌راحتی قابل‌مطالعه هست. در تلاش هستم خرده‌ایرادات هم رفع بشه.
Mohammad j
سلام ، ممنون از شما
Pantea Madelat
تشکر از شما، من چندین کتاب در مورد رمزارزها خواندم و می تونم بگم شما خیلی مفید، کاربردی و به زبان ساده مفاهیم و دنیای جدید کریپتو رو معرفی کردید و از معادل های فارسی مناسبی هم استفاده کردین. البته خیلی بهتر بود اگر معادل انگلیسی واژه های کلیدی رو هم اضافه می کردین.
esrafil aslani
کتاب در کل به دو بخش تقسیم میشه: ۱- مفهوم ارز دیجیتال ۲- نحوه سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال متن روان و بیان ساده‌ای داره و تقریبا به تمام مباحث در این زمینه می‌پردازه.
کاربر ۱۲۳۰۹۱۲
خیلی از لحاظ نگارشی مشکل داره...کلمات بهم چسبیدن، لغات انگلیسی نیستن اصلا...حیف این مطالب مفید که اینقد بد ویراستاری شده ...
Hamid.S
یکی از بهترین منابع فارسی برای ورود به دنیای جذاب بیت‌کوین و بلاک‌چین هست. دقت کنید که یک راهنمای ورود و آشنایی با ساز و کار ارزهای دیجیتال هست و در هیچ فصلی به صورت تخصصی در مطالب عمیق نشده ولی کتاب گستردگی خوبی داره و مطالب مهم رو پوشش داده است. قطعا آینده متعلق به این فناوری است؛ قطعا! ممنون از انتشارات راه پرداخت
Reza
کامل و جامع، تغریبا جواب همه سوالاتم رو از کتاب گرفتم فقط حیف که نگارش ضعیفی داره
کاربر ۳۳۱۷۳۳۷
تقریبا
Milad Rezaee
کتاب بسیار مفیدی هست اما در نوشته کتاب قالب و چارچوب مناسب را رعایت نکرده و همچنین برخی از جملات ناقص و افتاده کتاب به نگارش ضعیف آن اشاره میکند. اما با همه این اوصاف کتاب از نظر محتوا کاملا مفید و مفهومی ارائه شده است.
کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
سلام. شما نمی توانید دراین کتاب ودر ما گذاشتن ساک توش منو. عقب بدارید. ودر مهدی خانمرادی هستم درکتاب چرا ملت شکست مخوردد شما منو عقب انداخید. ودرمولطب باشبد. نکمتون
Mohamadjavad
کتاب برای شروع عالیه، پیشنهاد میکنم🌹
sajad monemy
این کتاب تو فیدیبو 21 تومنه بدون تخفیف. چرا اینجا قیمتش 32 تومنه؟ مگه بقالیه قیمت کتاب از یک بقالی تا بقالی بعدی فرق داشته باشه؟
Mina
بهترین پیشنهاد برای آشنایی با بلاکچین و بیتکوین.
یحیی
سایتی که متعلق نویسنده های این کتابه، خیلی جامع تر و دقیق تر ه و بیان مطالب شیوا تره تازه معادل های انگلیسی هم که در این کاربردی هست دقیقا بیان شده ، متاسفانه معادل انگلیسی کلمات در پاورقی ها هم کامل نیست
sfd
فقط نمونه رو خوندم بد نبود ولی از کلیات کتاب چیزی متوجه نشدم
محمود جباری
کتاب از لحاظ متحوا کامل است ولی متاسفانه غلط املایی و نگارش مشکل دارد
کاربر ۳۶۴۵۴۶۰
با تشکر از مولفین گرامی،کتابی اموزنده بود با نظم و ترتیب اکوسیستم رمز ارز را توضیح می دهد،برای افراد مبتدی یا مهارت متوسط مرجع مناسبی است.
کاربر 3336020
من تازه کتاب رو دانلود کردم چرا فهرست نداره!
آرمین
با سلام. این کتاب رو به کسانی که دوست دارن وارد حوزه ارزهای دیجیتال بشن ولی هیچ اطلاعاتی ازش ندارن پیشنهاد میکنم. متن روان و قابل فهمی داره و یه پیش نیاز مناسب برای کسب اطلاعات کلی و شروع کار برای مطالعات بیشتر و حرفه ای تره. اگه واقعا می‌خواهید شروع به مطالعه در این حوزه کنید این کتاب می‌تونه انتخاب اولتون باشه.

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد