نظرات کتاب آخرین بچه‌های زمین؛ جلد اول
کتاب آخرین بچه‌های زمین؛ جلد اول اثر مکس برَلیِر

کتاب آخرین بچه‌های زمین؛ جلد اول

۴٫۷
(۱۴)

نظرات کاربران

𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
عالی بود فیلمشم حتما نگاه کنید منظورم سریالش😅 من از سریال و کتابش خیلی خوشم اومد💗 ممنون طاقچه🙏🏻📚💖
0
F.R
سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه . به نظر من این کتاب خیل جالب هستش و به این اشاره داره که در بد ترین موقیت ها باز هم باید تلاش خودمون رو بکنیم. من این کتاب رو به کسانی معرفی می کنم که از ماجراجویی ، هیجانی ، ابر قهرمانی و تخیلی خوششون میاد پیشنهاد می کنم :)
roses-are-rosie
بسیار عالی بود.حتما بخوانید.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب آخرین بچه های زمین، رمانی ماجرایی و فانتزی نوشته ی مکس برلیر است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. از زمانی که هیولاها به شهر حمله کردند، پسری معمولی و سیزده ساله به نام جک سالیوان در یک خانه ی درختی زندگی کرده است؛ خانه ای که جک آن را با منجنیق، خاکریز، بازی های ویدیویی و کلی خوراکی، تا دندان مسلح کرده است. اما جک اصلاً به تنهایی نمی تواند در مقابل دسته ی زامبی ها، موجوداتی خبیث و بالدار و مخصوصاً هیولایی ترسناک و باهوش به نام بلارگ کاری از پیش ببرد. به همین خاطر، او یک تیم درست می کند: کوینت، بهترین دوستش؛ دِرک، قلدر مدرسه که رفتارش بهتر شده؛ رووِر، حیوان خانگی وفادار جک و البته جون، دختری که جک از او خوشش می آید. با کمک این شخصیت ها، جک تصمیم دارد که بلارگ را از بین ببرد، در این شرایط سخت به موفقیت برسد و به یک قهرمان تبدیل شود. آیا او از پس این کارها برمی آید؟
Amir khashen
عالی بود
Mahtab
هم قشنگ بود هم بامزه
کیا مهر غلامی
کتاب خیلی جذابی هست حتما بخوانید من چاپیش را خواندم
Mi89
کتاب زیبا و جالبی بود
MxM
کتاب خوبی بود باحال بود ممنون از طاقچه🙂📚
sharon
عالی ترجمه و تصویر گری عالی ولی حیف که پی دی اف بود ولی بازم حـــــــــرف نداشت داستان پر از هیجان که وقتی دست گرفتم نتونستم بزارمش زمین و یک روزه تمومش کردم حتما بخونید که خیــــــــلی. ارزش داره میرم سراغ فصل بعدی

حجم

۱۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد