نظرات درباره کتاب چهل حدیث از امام حسن (ع) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چهل حدیث از امام حسن (ع) اثر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی

نظرات کاربران درباره کتاب چهل حدیث از امام حسن (ع)

۴٫۷
(۱۲)
Dexter
خیلی عالی بود، کتابی کم حجم شامل ۴۰ حدیث از امام حسن مجتبی ع همراه با اشعاری در رابطه با همان احادیث درود خدا بر امام حسن مجتبی (ع) کلام این بزرگوار زیباتر از درّ و گوهر و شیرین تر از عسل هست . ------------------------ تعدادی از احادیث کتاب: ❤ کسی که بندگی خدا کند ، خدا همه چیز را بنده ی او می کند. ❤ اهل اندیشه باشید که اندیشه مایه ی حیات دل بینا و کلید در حکمت است. هیچ گروهی با هم نشورت نکردند ، مگر آنکه راه درست را یافتند. ❤مدارا کردن با مردم نیمی از خرد است. ❤ فرومایگی این است که شکر نعمت به جا نیاوری. ❤پسرم، با هیچکس دوست صمیمی نشو مگر اینکه بدانی کجاها رفت و آمد دارد و چون خوب به این مسئله پی بردی و معاشرت او را پسندیدی ، با او برادری کن ،به این شرط که در لغزش هایش بگذری و او را در سختی ها یاری کنی. ❤ هرکه عقل ندارد، ادب ندارد. ❤ در طلب روزی مانند کسی که برای پیروزی پیکار می کند مکوش، و به تقدیر نیز آنچنان تکیه مکن که مانند شخص تسلیم شده هیچ تلاشی نکنی.
Dexter
🙏🙏
کاربر ۲۶۹۶۱۲۳
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
نیلوفر معتبر
• کمک کردن قبل از تقاضا، برترین آقایی است. • کار نیک آن است که در انجامش سستی نشود و در پی آن منتی نباشد. • دست نیافتن به نیازها بهتر از درخواست آن از نااهلان است. • در کیفر گناه دیگران شتاب مکن و راهی برای عذرخواهی باقی بگذار. • سزاوار نیست کسی که عظمت خدا را شناخته، برای خود عظمتی قائل شود.
Sobhan Naghizadeh
تشنه ام تشنه مرا آب حیاتی بفرست بـه دل سوخته ی من برکاتی بفرست شام میلاد کریم اسـت کریمانه بیا ماه برنیمه ی رسیده صلواتی بفرست میلاد باسعادت حضرت امام حسن(ع) خجسته باد.
کاربر ۱۸۹۴۶۴۷
عالی بود

حجم

۶۰۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۶۰۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد