نظرات کتاب از سرزمین‌ های انگور
کتاب از سرزمین‌ های انگور اثر پم مونیوس رایان

کتاب از سرزمین‌ های انگور

امتیاز:
۴.۷از ۱۱ رأی
۴٫۷
(۱۱)

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
دختری سیزده ساله به نام «اسپرانزا اورتگا» و خانواده اش، جزو طبقه ثروتمندان و زمین‌داران در مکزیک به شمار می آیند. پدر «اسپرانزا» مردی بخشنده، نیکوکار و مورد احترام در شهر است که به خدمتکاران خود، زمین و خانه می دهد. در ابتدای داستان، گروهی از راهزنان، پدر «اسپرانزا» را به قتل می رسانند و عموهایش نیز تهدید می کنند که خانه آن ها را تصاحب خواهند کرد. خدمتکاران خانه به «اسپرانزا» و مادرش کمک می کنند که به آمریکا بگریزند، اما آن ها مجبورند مادربزرگ عزیز «اسپرانزا» را تنها بگذارند و در زمانی مناسب برای آوردن او پیش خودشان تلاش کنند.
ᘜ.ᗪ ᑎ.ᑕ ᗰ.ᗴ
خــــــــــــییییییییـــــــــللللـــــــــــی فوق العاده س . 😎👌👌
Dayan
این کتاب به شما از صفر شروع کردن رو نشون میده و بهتون یاد میده از تغییرات زندگی نترسین، چرا که همیشه امیدی برای ادامه دادن وجود داره. همچنین درمورد تبعیض نژادی حرف زیادی برای گفتن داره. داستان درمورد یک خانواده‌‌ی مرفه مکزیکی‌ست که زندگی آرومی دارن، اما یک شب اتفاقی می‌افته که زندگی تمام افراد خانواده رو تحت تاثیر قراره میده. اون‌ها مجبور میشن با سبک جدید زندگیشون کنار بیان، با ترس و فقر و ناامیدی بجنگن و بخاطر عزیزانشون هم که شده تسلیم نشن. کتاب ترجمه‌ی روان و بسیار خوبی داره و روند داستان برای من خیلی جذاب بود.
نویسنده‌کوچك.
این کتاب از انتشارات پرتقال منتشر شده. من خودم 42 تا کتاب پرتقال دارم و این کتاب هم دارم و خوندم عاالیه حتما بخونین 😊
Setayes writer
سلام کتاب خیلی قشنگی بود و پیشنهاد میدم حتما بخرین.
Taranom
همه چیز خوب پیش می‌رفت؛ اسپرانزا لباس های رنگی داشت. خانه‌شان بزرگ بود و او می‌توانست با دوستانش حرف بزند تا اینکه با یک اتفاق همه آن زندگی رنگارنگ از هم پاشید. آنها نمی‌توانستند با آن اتفاق کنار بیایند اما بعد از آتش سوزی خانه و پیشنهاد تیولوییس فهمیدند که مکزیک جای آنها نیست. اسپرانزا همیشه مثل یک ملکه زندگی می‌کرد اما حالا با مهاجرت به آمریکا کارهایی را انجام می‌داد که تا به حال در عمرش انجام نداده بود، کارهایی مثل جارو کردن... ده تا گره تا بالای قله کوه، یک گره اضافه کن، نه گره تا پایین؛ او باید از قله ها و دره های بسیاری عبور می‌کرد تا به آرامش برسد. -حق با میگل بود هرگز نباید تسلیم شد ~♡
نورا
داستان پردازی متوسط بود

حجم

۱۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد