نظرات درباره کتاب به چی داری فکر می‌کنی؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به چی داری فکر می‌کنی؟ اثر جان کلاسن

نظرات کاربران درباره کتاب به چی داری فکر می‌کنی؟

۴٫۶
(۲۳)
_MahdiGhafuri_
#۱۰۸ "به چی داری فکر می‌کنی؟ - به هیچی." بامزه‌ترین و قشنگ‌ترین جلد از سه‌گانه‌ی "کلاه" است که واقعاً از خواندنش لذت بردم. سبک نگارش داستان متفاوت و کوتاه بود؛ بدون هیچ حرف اضافه. تصویرگری متناسب با متن -که در واقع داستان بدون آن ناقص بود- هم عالی بود؛ مخصوصاً چشم‌های بانمک لاکپشت‌ها که انگار تمام داستان برای آن خلق شده بود. سادگی و بی‌آلایشی از تمام داستان و نوع روایت و شخصیت‌ها می‌بارید. پایان قصه هم فوق العاده دلنشین بود و با دو تای دیگر -که پایانشان کمی دارای صحنه‌های خشن بود- فرق داشت :)) امیدوارم هر کسی در زندگی‌اش یک دوست باصداقت مثل این لاک‌پشت داشته باشد که حتی رویای با دوست خوش بودن را با چیزی عوض نکند.
mahtab&friends
دوتا لاک پشت بغوله که با هم دوستن و یه کلاه می بینن ولی اونا دوتان و کلاه یکی. پس چیکار باید بکنن؟ من یاد حضرت عباس و علقمه افتادم که آب نخورد چون داداشش تشته بود. شبک کتاب رو خیلی دوست داشتم. صداقت و سادگی از متن و تصاویر می بارید.
imanoketab
خیییییییییییییییلی قشنگ و بامزه بود😂
شکوفه بهاری
بامزه بود
کاربر 3476982
لذت بردم
~setayesh~
علیه و خیلی بامزه
زهرا 95
متن ساده و روان داشت .برای فرهنگهای غربی شاید خیلی عالی باشد .اما اصلا مناسب فرهنگ ما نیست در فرهنگ ما ارزش این است که اگر کسی چیزی پیدا کرد تمام دنیا را می‌گردد تا آن را به صاحبش برساند نه آنکه مالک شود
Unknown
کتاب چهل و هفتم

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد