نظرات درباره کتاب المپیک در کتابخانه آقای لمونچلو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب المپیک در کتابخانه آقای لمونچلو اثر کریس گرابنستاین

نظرات کاربران درباره کتاب المپیک در کتابخانه آقای لمونچلو

۴٫۶
(۳۳)
یک مشکل لاینحل، sky
🐉_ جلد دوم کتاب فرار از کتابخانه ی آقای لمونچلو این جلد هم مثل جلد قبل عالیه و ناامیدتون نمی کنه. توی این جلد، شاهد یه نبرد بزرگ هستیم. نبرد بین کتاب خون ترین کتاب خون های دنیا! درباره ی داستان: در حین اینکه که کایل و بقیه از بازی کردن تو تبلیغات بازی های لمونچلو لذت می برن، کتاب خون های دنیا، لج کردن و شروع کردن به اعتراض... پس چی! اونها هم می خوان تو تبلیغات شرکت کنند! اونها هم می خواستن تو مسابقه شرکت کنن و مطمئن هم هستن که اگه می تونستن شرکت کنن، حتما کایل و گروهشو شکست می دادن! اینجاست که لوییجی لمونچلو، دست به کار می شه و مسابقه ی بزرگ تری ترتیب می ده... المپیک در کتابخانه ی آقای لمونچلو!!!! کرم کتاب ها از سر تا سر دنیا اینجا جمع شدن و آمادن که برای پیروزی هر کاری بکنن، از اون طرف، چیلینگتون که تو مسابقه ی قبلی خیط شد و شکست مفتضحانه ای خورد، حرصش گرفته و با کمک مامان جون و بابا جون پولدار و قدرتمندش، می خواد انتقام بگیره... به نظرتون چه اتفاقی میوفته؟؟؟
کتاب زندگی
فکر کنم همتون مثل من دوست دارید اسم آقای لمونچلو رو سرچ کنین و ببینین که همه ی داستان واقعیت داشته (:
کاربر 7071755
خیلی کتاب جالبی بود خوشم اومد پایانش عالی بود مثل جلد قبلیش یه جورایی از سیرا راسل و آکیمی هیوز خوشم اومد مارجوری هم بد نبود
آسمان آبی کتاب
وااای آره. ویلی وانکای نشر کتاب. به نظرم کتاب بازها و این مجموعه خیلی شبیه همن
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
بسیااار هیجانی و روان🦊✨ مجذوب شخصیت آقای لمونچلو شدم😁💫 واقعا برام خیلی سواله این همه ایده باحال و خفن چطور به ذهن نویسنده رسیده!!!! در کل عاشقش شدم📚🌈
Hana
عالی بود، مثل جلد قبل. کایل این دفعه هم وارد مسابقه آقای لمونچلو میشه و با دوستاش به یه جنگ میره😁من از شخصیت آقای لمونچلو خوشم میاد، خیلی شبیه به ویلی ونکاست. به نظرم نویسنده جلد اولش رو از داستان چارلی و کارخونه شکلات سازی الهام گرفته.
کاربر ۳۷۲۵۱۱۷
اره ولی یه کمم شبیه پیترو برگامو عه
🌌🌼
اره عالی بود
𝘙𝘖𝘡𝘈
حرف نداشتتت😍😍😍 حتما بخونیدش و لذت ببرید😻🌸 فرار از کتابخانه اقای لمونچلو هم عالیه😍😍😍😍
n.m🎻Violin
مثل جلد قبلی عالی و جذاب 😉
Kiana
4⭐ این کتاب هم مثل جلد اولش خیلی قشنگ بود 😍😄 درست نمیدونم کدوم جلد قشنگ تر بود ولی خب من به شخصه جلد اولشو بیشتر دوست داشتم 🥰 این یکی هم باز مثل جلد اولش، آخراش جذاب تر میشه ولی کلاً ریتم داستان یکنواخت هست. (توصیه میشه در ابتدای نوجوانی بخونین تا بیشتر بهتون بچسبه 😉)
eli
عالی بود حتما بخونید مثل جلد اول کتاب عالیه یه داستان جذاب دوباره درباره المپیک جذابی که می خواد توی کتابخونه جذاب شهر اتفاق بیفته ! بخون ببین چه ماجرایی داره
R A
خیلی قشنگ بود حتما بخونید👌👌👌
Astronaut
دقیقا مثل جلد قبلی فوق‌العاده ! 💛🍊🎈
B.M.T.K.F
جلد قبلیشو که خوندم، همش منتظر بودم که وقتش برسه و بتونم اینم بخونم، و حالا موقعی دارم جلد دوش رو میخونم که چهار جلد داره. امیدوارم انقدر سریع باشم که قبل از اومدن جلد پنجش همشو بخونم!! کتاب خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگیه💜💜
کاربر ۳۲۳۳۴۹۶
عالی این کتاب دنباله کتاب فرار از کتاب خانه آقای لمونچلو
سوجین؛
آقای لمونچلو در ساخت بازی‌های معمایی نابغه است. او این بار المپیکی در کتابخانه‌اش ترتیب می‌دهد. در این مسابقه‌ی حساس، هشت تیم با هم مبارزه می‌کنند و باید برای پیروزی از همه‌ی هوش و استعداد خود بهره ببرند. حل رموز تصویری و مطالعه‌ی آثاری از کتابخانه‌ی عجیب آقای لمونچلو کارهایی است که لازم است انچام دهند. جایزه‌ی برندگان بورسیه‌ی کامل برای رفتن به دانشگاه است. تیم‌هایی از نقاط مختلف آمریکا برای شرکت در نخستین دوره‌ی این مسابقه حضور پیدا می‌کنند اما به شکل عجیبی کتاب‌های آقای لمونچلو گم می‌شوند. آیا شخص خاصی عمداًتلاش می‌کند تا مطالعه‌ی بچه‌ها را سانسور نماید؟! حالا دیگر ماجرا یک بازی ساده نیست، به نظر شما آیا صاحب این کتابخانه‌ی عجیب می‌تواند برنده‌ی حقیقی خود را پیدا کند؟ مثل جلد قبل عالی بود!
本好きオタク
به هیجان انگیزی کتاب قبل نبود. اوایل چارلز چیلینگتون و مامانش کارای غیرقابل تحملی انجام میدادن و خیلیییی رومخ بودن تا اخر کتاب رو خوندم. مارجوری مالدار هم نباید فقط برای اینکه به خواسته خودش میرسید کتاب هارو میدزدید. ولی به هرحال عالی بود.
Mithrandir
کتاب اولش خیلی بهتر بود.
کتاب زندگی
یک کتاب هیجان انگیز و جذاب ناک! 😁📚 کتابی که شما رو در خلاقیت ها و ماجراهای لمونچلوی باهوش غرق میکنه. کتابی که در اون دشمن ها به دوست تبدیل میشن، کتاب ها به داستان و کتابخانه ها به المپیک! آرزوی رفتن به کتابخانه آقای لمونچلو همیشه در یادم میمونه :)
zara
بسیار جالب و هیجان‌انگیز بود!
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب «المپیک در کتابخانه آقای لمونچلو» رمانی نوشته ی «کریس گرابنستاین» است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. بازیساز افسانه ای، «آقای «لمونچلو»، پس از دریافت میلیون ها درخواست از طرفداران خود، تصمیم گرفته مسابقاتی با نام «المپیک در کتابخانه» را برای تمام بچه های کشور برگزار کند. این المپیک، از دوازده بازی چالش برانگیز و البته مرتبط با کتاب ها و کتابخانه ها شکل گرفته است. اما خیلی زود، رویدادهایی اسرارآمیز باعث به خطر افتادن مسابقات و حتی خود کتابخانه می شود: کتاب ها در حال ناپدید شدن از قفسه ها هستند و افراد یا گروه هایی قصد دارند این کتابخانه ی جدید و زیبا را از بین ببرند. حالا «کایل» و دوستانش باید با تیم های رقیب همکاری کنند تا جلوی نابودی کتابخانه ی آقای «لمونچلو» را بگیرند.
t.mirtalaie
درجه یک
کاربر ۶۱۱۹۵۱۷
این کتاب عالیه من الان می خواهم برای دهمین بار بخونمش
کاربر 6733878
متن روان و خوبی داشت و از شخصیت آقای لمونچلو و سیرا خوشم اومد ✨ ممنون از این کتاب خوب

حجم

۲۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد