نظرات درباره کتاب ت مثل تنهایی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ت مثل تنهایی اثر نرگس خسروانی

نظرات کاربران درباره کتاب ت مثل تنهایی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأی
۳٫۷
(۷)
نرگس
پر از احساس .برایم تداعی شازده کوچولو بود همان اندازه خودمانی و ساده و قابل لمس
کاربر ۲۵۸۲۹۰۸
اینقدر زیبا و جذاب و دوست داشتنی بود که بارها مطالعه کردم ، قلمی ساده و سلیس و جذاب و ملموس منتظر آثار بعدی خانم خسروانی هستیم ، عالی بود بسیار لذت بردم و به دیگران هم توصیه میکنم حتما بخوانید .
حسن شجاعی
متن کتاب ساده و روان و قابل درک بود و خواننده خیلی خوب میتونه همراه کلمات و بندها تصویر سازی ذهنی کنه. چه زیبا قصه تنهایی انسان را شرح دادید‌. ای کاش همه تنهاها که به قعر ماجرا سقوط میکنند بتونند دوباره هبوط کنند و با ندای درونشون مفهوم " زندگی، جریان و خلوت " که به گفته نویسنده اصل زندگی ماست رو درک کنند. چه به جا این سه عنصر ، لازمه کمال عنوان شدند و اینکه تضادهای زندگی مثل اشک و لبخند در کنار هم معنا میگیرند.
سیما
داستان کوتاه "ت مثل تنهایی "هر چند کوتاه، اما چه زیبا شرحی دلنشین از احوال بسیاری نرگس‌ها و طاقچه نشینها را با کلام گویای خود آفریده بود. شاید چیزی که نرگس میگه ،با اون چیزی که سیما برداشت میکنه خیلی فرق داشته باشه ،اما قشنگیش به این بود که هر کسی هر برداشتی از این داستان کوتاه داشته باشه این قدر قشنگه که قطعاً با تک تک سلولهاش لمسش کرده. با آرزوی بهترینها برای نویسنده خوش نگار داستان " ت مثل تنهایی"
کاربر ۲۵۳۸۸۵۲
این کتاب کوتاه اما سرشار از زندگی و امید بود.. واقعا از خوندنش لذت بردم
کاربر 8586574
کلا راجب یک داستان هست ولی خوب بود و کم و داستانشو دوست داشتم

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴,۹۰۰
۲,۴۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد