نظرات درباره کتاب انجمن سری بندیکت ۱ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب انجمن سری بندیکت ۱ اثر ترنتون لی استورات

نظرات کاربران درباره کتاب انجمن سری بندیکت ۱

امتیاز:
۴.۵از ۲۳ رأی
۴٫۵
(۲۳)
Elina.s
کتاب تو چند صفحه اول یه مقدار حوصله ادمو سر میبره ولی بعدش خیلی جذاب میشه و اتفاقات هیجان انگیز و غیر قابل زیادی میفته پیش بینی اتفاق میفته. پیشنهاد میکنم کسایی که ژانرماجراجویی و فانتزی و پلیسی دوس دارن بخونن .
`Hana~
داستان تکی داره خیلی جالب و خواندنی😍😍😍👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 فوق العاااااااااده
Ali.Dnspr173
من داستان این کتاب رو خیلی دوست داشتم. جلد یک و دو اش را دارم و دارم جلد سه اش را همین جا میخونم📙😀
گمشده در دنیای کتاب ها :(
رینی مولدن پسر یتیمی با استعدادی است که در پرورشگاه زندگی می‌کند، یک روز آگهی عجیب در روزنامه می‌بیند که از او برای شرکت در یک امتحان دعوت کرده است. با قبول شدن در این امتحان او به انجمن سری بندیکت راه پیدا می‌کند، انجمنی که قصد دارد دنیا را نجات بدهد. به‌زودی او به همراه سه دوست دیگر که هر کدام ویژگی‌های عجیب و غریبی دارند و ویژگی مشترک هر چهار نفرشان بدون سرپرست بودن است سر از مدرسه‌یی در می‌آورند که در آن دانش‌آموزها را جوری آموزش می‌دهند که دیگر توانایی فکر کردن نداشته باشند.
moon river
سلام به همه این کتاب واقعا داستان هیجانی و پر کششی داره و سراسر کتاب از ماجراجویی و دوستی و.. میگه. من نسخه چاپی اینو خوندم و اگر دنبال هیجان و ماجرا و حس وابستگی بهم هستید پیشنهاد میکنم. ".. فکر میکنی چه چیزی بین شما چهار نفر مشترکه؟" "همه با استعدادیم" "همه بچه ایم" ".. همه تنهاییم."
شاهدخت کتاب ها
کتاب جالبی هست، ژانر ماجراجویانه داره شاید تو چند صفحه ی اول حوصله تونو سر ببره ولی هرچی میگذره بیشتر علاقه مند میشین بهش ومیبینید که دیگه نمیتونید زمین بزارید درمورد پسری به نام رنی هست که وارد انجمن مخفی میشه و دوستان جدید و عجیبی پیدا میکنه بعد وارد ماموریت خطرناکی میشن تا دنیا رو از دست نجوا های شیطانی نجات بدن
𝑽𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕𝒕🌲🌫
یک کتاب پر از معما و ماجراجویی😍 با انجمن سری بندیکت همراه بشین، ماجراجویی کنید و راز آقای کرتین رو کشف کنید🔍💫
Hosna
خیلی خیلی قشنگ💞💞💞💞
۞⁞ڪاٰشےِکُنْج‌ِشَبِستٰانْ⁞۞
من فیلم این کتاب رو دیدم و خیلی خوشم اومد ولی کتابش چون تو بی نهایت نبود نتونستم بخونم. اگه از کتاب خوشتون اومد می تونید فیلمش رو هم ببینید. خیلی جذاب و هیجان انگیزه.
Viyanaᰔᩚ
این کتاب اولش کمی حوصله سر بر هست ام از اواسط کتاب انقدر جذاب میشود که حد ندارد من هنوز وسط های کتاب هستم و برایم بسیار زیبا و پر هیجان بوده ژانر هیجانی و پلیسی داره و خیلی معمایی هست حتما خوانده شود!!
Ahmad Alemzade
کتاب عالی و پر هیجانی بود آدم باهاش سرگرم میشه من به شدت این کتاب رو توصیه میکنم نسخه چاپی شو هم دارم
سوفی تیلور
من هنوز شروع به خواندن این کتاب نکردم ولی فیلم این کتاب رادیدم که خیلی هم جالب بودوامیدوارم داستانش هم جااب باشد
کاربر ۴۰۶۲۴۵۹
عالی و جذاب اونقدر که تو یک روز اگه حوصله داشته باشی یک جلد رو تموم میکنی
آنی
کتاب خوبی بود راجب یک پسر به نام رینی هست که خیلی اتفاقی راجب یک ازمون توی روزنامه میبینه و تصمبم میگیره اونو بده اما نمیدونه این قراره بهترین اتفاق زندگیش بشه این کتاب و به کسایی که کتاب ماجراجویی دوست دارن پیشنهاد میکنم مخصوصا اونایی که از فرار از کتابخانه اقای لمونچلو خوششون اومده
Sara
خیلیییی طولانی بود ! واقعا دوسال و ۱۱ ماه ؟ :/ جا داره قشنگ ۵ سال به هرکدوم اضافه کنن تا واقعی تر بشه!
کاربر ۳۱۷۵۶۷۴ASRa
بی نظیر بود اون بچه ها بی نظیرن استعداد های خاصی دارن کی فکرشو میکرد به این جا برسن؟ من عاشق این کتابم به شما هم توصیه میکنم بخونینش
محمد حسین
این کتاب رو انتشارات نگاه آشنا هم چاپ کرده، البته فکر کنم فقط سری یکش رو انتشارات آشنا بهتره
معصومه رحمانی
موضوع کتاب خوب نبود . و طبیعتاً با نابودی دستگاه پیروز نمیشوند چون اقای کریتر می تونه دوباره دستگاه را بسازه. بچه سه ساله توانایی این کارها را نداره.

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد