نظرات درباره کتاب قهرمان گفتگو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قهرمان گفتگو اثر جورج جی. تامپسون

نظرات کاربران درباره کتاب قهرمان گفتگو

۳٫۴
(۹)
فرامرز
کتاب واقعا چیزی که بنظر میاد نیست و با چیزی که فکر میکردم کاملا فرق داشت، از اول کتاب تا آخرش نویسنده میگه این کتاب کاربردیه ولی دریغ از یک نکته مفید در کتاب، خلاصه کتاب اینه که هر کس فحشتون داد و پرخاشگری و انتقاد کرد، شما بجاش عین احمق ها با آرامش و متانت جوابشو بدید تا اون و بقیه مردم ازتون راضی باشن، چرا؟ چون نویسنده میگه تکنیک مناسب و خوبیه. نمیدونم چرا همه فکر میکنن مشکل از مردم هست و مردم باید خودشون و اصلاح کنن و این کتابا رو استفاده کنن تا پیشرفت کنن بقول یه دوستی ما نیاز به کتابهای موفقیت نداریم اگه حقمون بهمون داده بشه از هزارتا از این آدما خوشحالتر و موفق تریم. بجای خوندن این کتابهای الکی که فقط چیزای الکی میگه برید چند تا شعر و حکایت بخونید تا چند تا پند واقعی یاد بگیرید.
فرامرز
سلام، ممنون از اینکه اطلاع دادید، درستش کردم.
NaCl
سلام جناب فرامرز؛ ممنون از نظرتون خیلی مستفیض شدم. فقط نکته ای خیلی ریزی به چشم می خورد که باید خدمتتون عرض کنم، کلمه ی فحش به این صورت 👈«فـُحش»👉تایپ و یا نوشته میشه !!!
ヅ𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖
سه بخش اول خسته کننده اما از بخش چهارم نکات آموزنده ی خوبی داره درمورد نحوه ارتباط با افراد مختلف و اینکه در موقعیت های تنش زا چطوری آرامش تو حفظ کنی وموقعیت وکنترل 🍀 چی بهتر از این :)

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد