نظرات درباره کتاب تاول و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب تاول اثر لوییس سکر

نظرات کاربران درباره کتاب تاول

۴٫۴
(۹۸)
برکه
این کتاب در عین کوتاه بودن جالبه خیلی با این کتاب بهم خوش گذشت
ghazal
خیلییییی عالیه من دارمش^^
آیتن🌌🌝
خیلی خیلی عالی بود یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم پیشنهاد میکنم نوجوونا بخونن💙🌱
رایحـــ🌱✨ــه
جالب و ماجراجویی نه ترسناک و نه هیجانی مثل جلد نیست ولی مثل همه ی کتاب های نشر پرتقال ازش خوشم اومد✔️
fely
قشنگ بود و خسته کننده بود.به کسایی که هر نوع کتابی میخونن پیشنهاد میکنم.
ocean book✨🌊
با اینکه کتاب کوتاهی بود ولی به خوبی تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم:) شاید اگه ۱۵ سالم بود و این کتابو میخوندم شدیدا عاشقش میشدم ولی همچنان خوشحالم که خوندمش و حس خیلی خوبی داشت. و مواجهه رسانه و مردم و حتی بچه ها با این پاندمی ای که اتفاق افتاده بود؛دوستی ای که بین شخصیت ها در طول داستان اتفاق افتاد واسم جالب بود:) و میکروبشتاین!واقعا ایده جالبی بود😂
ensieh
این کتاب رو به نوجوانان‌ توصیه میکنم هرچند به نظر من چندان قابل توجه نبود ولی هرکس سلیقه ای داره واسه یه بار خوندن جالبه
Hannaneh.T
خیلی کتاب خوبیه پیشنهاد می کنم که حتما بخونیدش 🥰🥰🥰
مامان زیبا
موضوع در مورد دختر و پسری در همسایگی یکدیگره که باهم میرن مدرسه و یک قلدر وارد مدرسه میشه و اونطرفتر دانشمندی که میخواد یه کاری برای دنیا انجام بده! کتاب کوتاه و تینیجری هست ولی خوندنش خالی از لطف نیست که!هست؟
ヅ𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖
📚دوسش داشتم درمورد شیوع یک بیماری ...
مارال
من نسخه چاپی این کتابو خوندم ولی فرقی به حال محتوای کتاب نداره...اونطوری که فکر می کردم نبود... انگار نویسنده ی جورایی برای تموم کردن کتاب عجول بوده و همین کیفیت کتابو میاره پایین...مثلا بعد از برگشتن بینایی تامایا بلافاصله تلویزیون اعلام کرد که در دمای زیر صفر درجه چه اتفاقی برای میکروبا می افته در حالی که نویسنده می تونسته ی کم دیگه هم به این کتاب پیچ و تاب بده و یه کم دیگه شخصیتارو با اتفاقای عجیب اذیت کنه و با همین کار هیجان و کیفیت کتاب رو بالا ببره...ضعیف ترین کتابی بود که از نشر پرتقال خوندم... و به نظرم بیشتر از ی بار ارزش خوندن نداره...
littleparrva
عالی بود تو ی شب کل اش رو خوندم😍
Aria✓
شخصیت پردازی‌ کتاب، بسیار قوی بود و باعث جذابیتش می شد. خوب بودن تامایا شخصیت اصلی کتاب تا حدودی غیر واقعی بود. اما جهان گسترده کتاب بیار زیبا بود؛ فقط حیف که خیلی کوتاه بود.
نرگس
به نام او کلا کتاب های این نویسنده به نظرم هنرمندانه نوشته شده. شخصیت های کتاب ها به آدم های دنیای واقعی نزدیکن و قهرمان های افسانه ای نیستن. برای همینه که با خوندن کتاب ،حس خوبی داریم و با شخصیت ها همزاد پنداری می کنیم.
PariB
به نظر من اونقدر که از این کتاب تعریف میشه، جذابیت نداره. نمیگم کتاب بدیه یا با خوندنش وقتتون تلف میشه ولی میگم آنچنان پرماجرا و عالی نیست. من به شخصه کتاب هایی با هیجان بیشتر می‌پسندم ولی این کتاب نسبتا هم ریتم کندی داشت و هم هیجان پایینی... اگر دنبال کتاب هایی با هیجان بالا یا حالت ماجراجویی هستید، گزینه های خیلی بهتری مثل کتاب "مجیستریوم" هست.
𝑴𝒐𝒉𝒂𝒅𝒆𝒔𝒆✨
از نظر من داستانی نیست که خیلی تحت تاثیر قرارتون بده یا بعد تموم کردنش بخواین بازم بهش فکر کنین،داستان خیلی هیجان انگیز وغیرقابل پیش بینی نیست، ولی میتونه برای رده سنی نوجوان جالب باشه.
کاربر samin
فقط میتونم بگم بهترین بود البته مال نشر پرتقال همیشه عالیه
boshra
خب من نمیگم داستان در مورد چیه چون تو معرفی‌ش هست :دی ولی میگم که واقعا قشنگ بود.. دقیق نمی دونم اما فکر کنم یه بخشی از داستان رئال بود. ناراحتیای دانش آموزی که دیده نمیشه، دانش آموزی که صداش آرومه و کسی توجهی بهش نمی کنه و... اما بخش دیگه ش بر می گرده به اسم کتاب: "تاول". واقعا این تاول ها از کجا اومدن؟ :)
* Saba *
خیلی شبیه ایام کرونائه
* .*
های روزگار دوست های مارا باش
* Saba *
😂
~_BITA_~
من یک سری واقعا توهم بهم دست داده بود می خواستم کرونا بگیرم به بینم چه جوریه 🤦🏼‍♀️
صبا
کتاب خیلی قشنگی بود و داستان جدید و جذابی داشت. فقط خیلی کوتاه بود. به نظرم داستان ظرفیت و کشش بیشتری داشت. اما قطعا ارزش یه بار خوندن رو داره.

حجم

۷۰۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۷۰۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۲۷,۰۰۰
۵۰%
تومان