نظرات درباره کتاب هر صبح می‌میریم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هر صبح می‌میریم اثر سیداحمد بطحایی

نظرات کاربران درباره کتاب هر صبح می‌میریم

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۳.۵از ۱۰ رأی
۳٫۵
(۱۰)
دایه مکفی
اوایل مطالعه احساس خود‌خنگ‌پنداری افراطی کردم ولی با پیش‌رفتن کتاب دریافتم که ایراد از من و سطح خنگیم نیست. (قضاوت بر عهده افرادی که کتاب رو مطالعه کردند) ■ کاش نویسنده بین این حجم قابل توجه حدیث نفس و فلسفه‌بافی و خیالپردازی راوی به خود داستان هم میپرداخت تا بفهمیم چی به چیه آخه (حداقل روی انگیزه قتل دو خط مانور میدادید جناب نویسنده!) ■ یه مشت شخصیت توی کتاب رها شدن که اصلا معلوم نیست چه کاره‌ هستن و عاقبتشون چی میشه. ■ اگه روی کتاب برچسب رمان روانشناسانه میخوره ضروریه که نویسنده ابعاد روان شخصیت اول رو بریزه رو داریه تا منِ مخاطب متقاعد بشم چرا فلان غلط رو کرد! ■ بازی با کلمات و اشارات اعتقادی وصله نچسبه، این ماجرای ابراهیم و اسماعیل رو هم صددرصد نفهمیدم!
.......
سید احمد بطحایی از آن خوش‌قلم‌هاست. بخوانیدش..
کاربر ۲۷۰۰۷۶۴
سلام شما سایتی رو میشناسید که خلاصه این کتاب رو داشته باشه؟
فهیمه قربانحسینی
ادبیات نویسنده عالی بود.لغات و عباراتی به جا استفاده می کرد ولی از شدت نشان دادن (تکنیک داستان نویسی آقای بطحایی)، داستان از ریتم افتاده و تعلیقش را از دست داده بود ، ادبیات و نشان دادن های بیش از حد آقای بطحایی باوجود اینکه داستان را ملموس می کرد اما تا یکجای محدودی جذابیت داشت.
ldnfatemi
سبک نوشتاری کتاب زیبا بود اما داستان پردازی و معرفی شخصیتها ضعیف بود با همین سبک نوشتار می شد شخیصت های توی داستان را بهتر معرفی کرد و داستان را بیشتر توضیح داد داستان وقتی تموم شد که هنوز کلی سوال تو سرمونه !!!
12345
متنی روان و روایتی داستانی که با سادگی و توانِ بالای استاد بطحایی خواندنی شده است. داستانی که ما را در غار تاریکی می برد،رها میکند و اشتیاقِ ادامه داستان را در وجودمان بیشتر می کند.
zohreh
۵۸. قلم بسیار روان نویسنده خوندن کتاب دلپذیر کرده اما بعنوان ماجرا و داستانی درمورد یک زندانی که با جرم قتل زنش منتظر اجرای حکم اعدامشه اشاره کم و ناچیزی به انگیزه قتل شده. طوری که شاید تا آخر داستان هنوز سردرگم باشید. هم‌بندهای شخصیت اول داستان هم اوضاع بهتری ندارن و چیز زیادی درموردشون دستگیرتون نمی‌شه!

حجم

۱۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد