نظرات درباره کتاب دشت بهشت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دشت بهشت اثر جان اشتاین‌بک

نظرات کاربران درباره کتاب دشت بهشت

انتشارات:نشر افق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۷ رأی
۳٫۸
(۱۷)
Mohammad
(۷-۲۹-[۱۷۲]) این کتاب هم همچون اکثر آثار جان اشتاین بک نگاهی ناتورالیستی به جهان داره، داستان به صورت خطی روایت نمیشه و هر بخش به ماجراهای یکی از خانواده هایی که در دشت بهشت زندگی می کنند اختصاص داده شده و جبر رکن مهمِ اتفاقاتیه که در لابلای داستان میوفته. در کل ماجراهاش فراز و فرود لازم رو داره و خسته کن نیست.
Mohammad
artam خیلی خب👍 در کل میخواد بگه که شما هر چقدر هم میخوای برنامه ریزی کن ولی در نهایت یه اراده ی قوی تر از شما وجود داره که جریانات رو هدایت میکنه و در نهایت اون اتفاقی میوفته که باید بیوفته.
artam
به نظر من فقط انتخاب مسیرِ مقصد از پیش تعیین شدس یعنی از کتاب این حسو گرفتم
Mohammad
artam اندازه ش رو نمیدونم ولی به هر حال ملطقا هم آزاد نیستیم و چه بخواهیم چه نخواهیم زندگیمون تحت تاثیر یه سری جبرها قرار داره که ناگزیر به تحمل اوناییم.
Ali
من همیشه عاشق قلم جان اشتاین بک بودم این کتاب هم مثل بقیه اثار عالیه
reyhaneh
علیرغم قلم قوی نویسنده من خوشم نیومد و ادامه ندادم چون جذاب نبود و یه سری توضیحات به درد نخور
نون صات
بسمه کتاب در نوع خودش بدیع، زیبا، روان و دوست داشتنیه. شامل ۱۲ فصل که هر کدام در عین کامل بودن با فصول دیگر در ارتباطن. نمونه دوست داشتنی از داستانک های رئال با فضای دوست داشتنی "دره سالیناس" ِ اشتاین بک. شخصیت پردازی در کنار داستان پردازی و فضاسازی های دلنشین از نقاط قوت این کتاب محسوب میشه. در وهله اول اگر اثر شرق بهشت رو مطالعه کردین باید بگم ممکنه به نظر اثری شبیه به اون به نظر برسه و شما رو خیلی ترغیب به مطالعه نکنه؛ اما صبور باشید و این اشتباه رو نکنید.
Sajjad Malekzadeh
ماجراهای مختلف و از دیدگاه های مختلف درباره منطقه‌ای به اسم دشت بهشت. من حس خوبی می‌گرفتم از داستان ها چون از زندگی واقعی صحبت میکرد و متوجه میشوید حتی در دشت بهشت هم مصایب بسیار است
محمد جواد
مجموعه داستان هایی از سرگذشت اهالی «دشت بهشت» در کالیفرنیا این جور رمان ها علاوه بر خود داستان و جنبه سرگرمی یه جورایی جنبه تاریخی هم داره. مثلاً این کتاب در ضمن داستان هاش میتونه شما رو با فرهنگ و تاریخ و جغرافیای صد سال گذشته هم آشنا کنه... ترجمه واقعا عالی بود بعضی جاها ممکنه کلمات به کار رفته در ترجمه واسه نوجوان ها یا افرادی که کمتر کتاب میخونن سخت باشه
mehdik2017
مجموعه چند داستان کوتاه و به هم پیوسته درباره روستای کوچکی به نام دشت بهشت است باتشکر
artam
قشنگ‌ بود ، برداشت های متفاوتی میشه از هر داستانش کرد ولی اینکه یک داستان دنبال نمیکرد جذاب نبود به نظر من.
عبدالرضا
داستان بی سر و تهی بود. خواندنش هدر دادن وقت بود.

حجم

۲۰۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۰۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد