نظرات درباره کتاب مدرک، سه‌گانه‌ی دوقلوها؛ کتاب دوم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مدرک، سه‌گانه‌ی دوقلوها؛ کتاب دوم اثر آگوتا  کریستوف

نظرات کاربران درباره کتاب مدرک، سه‌گانه‌ی دوقلوها؛ کتاب دوم

امتیاز:
۳.۸از ۲۳ رأی
۳٫۸
(۲۳)
Mohammad
(۸-۷-[۱۸۴]) به نظرم این جلد به زیبایی جلد اول نیست ولی پیوستگی و انسجام بهتری داره؛ در این قسمت جنگ تمام شده و مردم به زندگی عادی شون برگشتن ولی خاطرات تلخ و آسیب های روحی روانی همچنان همراهشون هست؛ داستان پایان خوبی داره و خواننده رو کنجکاو و ترغیب میکنه تا جلد سوم رو هم بخونه.
همچنان خواهم خواند...
به نام خدا مدرک، قسمت دوم از سه‌گانه دوقلوها. باید بگم نسبت به قسمت اول در این کتاب زندگی بیشتری جاری است، ولی همچنان تلخی و بعضی صحنه‌های دهشتناک قسمت یک همراه این جلد هست. روایت در این کتاب حالت طبیعی تری گرفته، زاویه سوم شخص است. تمام شخصیت‌ها نام دارند و مشخص می‌شود که دوقلوها کلاوس و لوکاس نام داشتند. بخش اول این کتاب مربوط به زندگی لوکاس است بدون برادرش، از رابطه خوبش با کشیش و نگه داشتن یک زن جوان بدنام و ماتیاس بچه معلولش گرفته، تا عقده ادیپی او و دل بستن به زنی که جای مادرش است و دیگر ماجراهایی که برای او تا سی سالگی رخ می‌دهد. و بخش دوم راجع به کلاوس است برادری که لوکاس همواره دلتنگش بود.
samira
کتاب اول: دو برادر دو قلو در زمان جنگ نزد مادربزرگشان می‌روند و داستان های ساده ای از شرایط سخت و وحشتناکی که درش قرار دارند روایت می‌کنند. کتاب دوم: دو برادری که در زمان جنگ باهم زندگی می کردن،از هم جدا میشن و اتفاقات جدیدی براشون بوجود میاد. کتاب سوم: در این جلد دو برادر در ۵۰ سالگی همدیگرو ملاقات می‌کنند و ماجراهای تازه ای اتفاق میوفته.(جلد سوم برخلاف جلد اول و دوم پیچیده است)
Smnhgh
به اندازه کتاب اول دوس نداشتم ولی داستان کشش داره و جلو میره در انتهای «دفتر بزرگ» دو برادر جدا میشن، و برادری که باقی مونده شروع به روایت میکنه که چطوری کنار میاد با غم دوری برادرش تاثیر جنگ و ویرانیش مثل یه سایه رو سر داستان افتاده... از لحاظ سادگی نوشتاری به کتاب اول شبیه ولی به اندازه اون برام جذاب نبود
Mary gholami
عالی
Paneezwith2e
نه به اندازه جلد اول ولی این جلد رو هم دوست داشتم به شخصیت لوکاس پرداخته شد و خشونت‌ هم به اندازه کافی نقش مهمی تو کتاب داشت. ولی قلبم مچاله شد خب :`)))))
ملانی
هیجان کمتری نسبت به قسمت اول داشت ولی این مساله چیزی از ارزش داستان و جذابی قلم نویسنده کم نمیکنه.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
از کتابهای مورد علاقه من نبود ولی چون شروع به خوندنش کرده بودم تا آخرش خوندم
tofighi
مطالعه این کتاب به تنهایی ( بدون جلد اول و سوم) جذابیتی نداره، در ادامه جلد اول معنا دارد و توصیه میشه.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
ادامه دفتر بزرگ، خیلی دوست داشتم.
Sharareh Haghgooei
کاملا میخکوب کننده.من سری کامل رو خوندم و همه شون عالی بودند.

حجم

۱۱۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۱۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد