نظرات کتاب آموزش تصویری LARAVEL
کتاب آموزش تصویری LARAVEL اثر پدرام رحیمی گوجانی

کتاب آموزش تصویری LARAVEL

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

pedramrahimi
این کتاب بر اساس نسخه ی ۷ لاراول تدریس شده. برای دریافت فیلم، کد و بروزرسانی های مربوط به کتاب، کانال "کدنویس یکروزه" را در تلگرام دنبال کنید.
amir mojiry
من فقط نمونه‌ی کتاب رو که شامل فهرست و چند صفحه‌ی اول بود خوندم. با توجه به سرفصل‌ها به نظر می‌رسه نویسنده سیر خوبی رو پیش گرفته و در حد مقدماتی می‌تونه لاراول رو به برنامه‌نویسان وب معرفی کنه و نیازهای اولیه‌ی اونا رو برطرف کنه. البته همچنان -اگه زبان انگلیسی رو در حد متوسط بدونید- مستندات خود لاراول و ویدئوهای لاراکست (که آموزش پروژه‌محور لاراول در اون رایگانه) بهترین منابع یادگیری لاراول هستند. همچنین منابع فارسی رایگان زیادی هم در اینترنت وجود دارند. اما به هر حال اگه می‌خواید لاراول رو یاد بگیرید مهم اینه که شروع کنید. از کجا، مهم نیست.
amir mojiry
خوشحالم که نویسنده ی کتاب نسبت به نظرات افراد درباره ی کتابش حساسه و بهشون جواب می‌ده. ممنون.
pedramrahimi
هدف اصلن از نوشتن راهنمای فارسی برای این زبان ها برداشتن مرز زبان انگلیسیه. تا کسی فکر نکنه که چون زبان بلد نیست نمیتونه برنامه نویسی کنه! در خودآموز کمال مد نظر نیست چون داکیومنت یک زبان ممکنه هشتصد صفحه باشه و اون میشه مرجع. خودآموز رسالتش ایجاد مهارت عملی در قالب اجراست. یعنی مثل همون انگلیسی حرف زدنه که معنیش این نیست که شما دیکشنری هستین!
کاربر ۴۶۵۱۶۳۵
چرا نمیشه سیوش کرد اخه
0

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد