نظرات درباره کتاب دختران ماه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دختران ماه اثر جوخه الحارثی

نظرات کاربران درباره کتاب دختران ماه

انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأی
۳٫۷
(۱۰)
AnaHitA
کتاب دختران ماه داستان جالبی درباره فرهنگ و نحوه زندگی مردم کشور عمان هست. زندگی سه خواهر و اطرافیانشان را بررسی میکند که با انتخاب های مختلف، سرنوشت های متفاوتی را تجربه‌ می کنند. پرداختن به جزییات جالب فرهنگی، تاریخی هم قابل‌توجه بود. نویسنده بسیار توانا در داستان پردازی و توصیفات شگفت انگیز و ترجمه عالی.
shamim
خب باید بگم کتاب برعکس صفحات کمش،خوندش بسیار وقت گیر هست. کتاب حدود ۶۵ تا شخصیت داره و تو زمانهای مختلف عقب و جلو میره، شما شاهد تغییرات در فرهنگ و عقاید و آداب و رسوم کشوری مثل عمان هستید. کتاب به جنگ داخلی عمان،به کنیزداری و برده داری و...اشارات گذرایی داره. تا انتهای کتاب شما با اسامی و شخصیت های جدید مواجه میشید. من به شخصه با هایلایت کردن به یاد میاوردم این شخصیت ها کی بودن و دیگه کجای داستان بهشون اشاره شده بود،چون زمان اتفاقات حتی در یک فصل هم بسیار متغیره... به طور کلی خوندن داستان خالی از لطف نیست. ترجمه روان هست ولی سبک نوشتاری کتاب طوری هست که شاید مجبور باشید بیشتر از اونچه مد نظرتون هست براش وقت بذاری.
کاربر ۲۸۶۳۳۵۶
سلام . نظرتون صحیحه و من فکر میکنم بخاطر ترجمه این مشکل بوجود اومده
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
داستان جالبی که زندگی یک خانواده عمانی در سه نسل و با محوریت سه خواهر و اتفاقات و تاریخ عمان به سمت مدرنیته رو به تصویر کشیده و سبک خاص نویسنده که گذشته و حال باهم در تقابله و همین مدت زمان خوندن رو بیشتر می‌کنه ⁦^_^⁩
booklover
خوندنش راحت نبود و من خیلی جذبش نشدم.
مهدیه
زیاد جذبم نکرد.

حجم

۲۱۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۱۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد