نظرات درباره کتاب فرمانروای مه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فرمانروای مه اثر مهدیه ارطایفه

نظرات کاربران درباره کتاب فرمانروای مه

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأی
۳٫۵
(۱۳)
leila
کتاب بی نظیری در توصیف کاملا ملموس عملکرد شیطان و جنودش هست. تنها مشکلش اینه که بسیییار طولانیه. و خب باید خیلی انگیزه داشت تا خوند.
ز.م
#کتاب_خوندم #فرمانروای_مه ظاهرا کتاب مستند داستانی است. کتاب خوبی بود. موضوع کتاب به سیروسلوک های غیر اصولی مربوط میشه... ماجرای گروهی هست که به هدف سلوک و مقامات عرفانی دور هم جمع شدن و از خانم جوانی به عنوان استاد کمک می‌گیرند. و اتفاقا خیلی سریع هم به کراماتی مثل دیدن نور و سایه و خواب و... میرسن.. . 🔴🔴🔴 اسپویل در نهایت متوجه میشن که این به اصطلاح استاد با اجنه در ارتباط بوده و.... کتاب خیلی طولانیه و نسبتا جذاب به نظر میرسه داستان واقعی زندگی نویسنده است. اما چندتا نقطه ضعف داشت. ۱. تعریف کرامات اعضای گروه خیلی وسوسه کننده و با آب و تاب است ولی پایان کتاب و فهمیدن انحراف استاد فقط در چندصفحه پایانی است و خیلی سریع و بدون توضیحات کامل و قانع کننده ۲. تعلیمات و برنامه های این به ظاهر استاد خلاف شرع نیست فقط زیاد است. مثلا در حد ختم قرآن و تعداد خاصی از اذکار مشهور و... یعنی تا آخر کتاب برای من این سوال بود که این بندگان خدا چطور می‌فهمیدند این استاد منحرف است‌. هرچند اگر فردی اطلاعات و ذکاوت دینی داشته باشد از قرائن و رفتارها متوجه اشکال داشتن کار میشود اما تشخیص راحتی نبود. ۳.در انتها حس کردم ابهامات زیادی به جا ماند. از اینکه اون استاد واقعا با اجنه ارتباط داشته یا نه؟ مشکل روانی داشته یا ارتباط با اجنه؟ یا هردو؟ آلت دست بوده یا مغز متفکر؟ واقعا اجنه میتونن همچین کارهایی انجام بدن؟ واقعا با انجام اعمال معمولی دینی هرچند کمی سنگین تر پای اجنه به خونه هامون باز میشه؟😳
ز.م
مسئله این کتاب اینه که افراد عمل خلاف شرع و مشکل دار نکردند و تمام کارهایی که انجام دادند در ظاهر کاملا دینی و شرعیست. نیتشان هم صرفا تقرب به خدا بود و از ارتباط استاد با اجنه و‌‌‌... هم بی خبر بودند. اینجا چرا روح عمل آن ها باید در تبعیت از اجنه باشد؟ من فکر میکنم این قسمت ایراد جدی داشت
leila
پای اجنه با اعمال دینی باز نمی شه، بلکه با تبعیت از او و پا گذاشتن در مسیر او باز می شه. خود عمل نه، روح عمل مهمه و گرنه در مسیر الهی اعمال دینی انجام دادن باعث نزول ملائکه و باران رحمت و نور بر خانه است کتاب آن سوی مرگ رو از دی جی کالا تهیه کنید و بخونید.
طاها ساربان
کتاب خوبیه از نظر موضوع و پیشنهاد میشه. از نظر فنی کتاب تو موضوع ابتدایی که ادعاها بود خیلی کشدار بود ولی بعدش سریع خواست سر و ته داستان جمع بشه احساس میکنم موضوع به این خوبی جای بیشتری داشت برای بهتر نوشتن در کل خوبه و توصیه میشه.
حجاب افتخارم.
سلام کتاب بسیار طولانی وحوصله سربره. موضوع موضوع مهمیه ولی متاسفانه نویسنده نتونسته حق مطلبو ادا کنه.چه لزومی داره اینقدر همه چی توضیح داده بشه؟شخصا سیصد چهار صد صفحه وسط کتابو درز گرفتم. ولی موضوع کتاب متاسفانه خیلی شایع هست.ودر اطرافمون شاهد این گروههای انحرافی درویش مسلکی ومرید پروری هستیم.که در خیلی از موارد ختم به خیر نمی شه.وضررهای فراوان جسمی ودینی وروحی به افراد وارد می شه.
Sou
عاشقشم...... عالی بود.... باورتون نمی‌شه دوروزه خوندمش!
حی بن یقظان
عاشق این جور موضوعاتم. لطفاً بذارید تو بی نهایت
z.s.j
خوبه سیر داستانش فقط کمی طولانیه
زهرا بانو
خییییلی دوستش داشتم.واقعا جذاب بود اما پایان کتاب نیاز به پردازش بیشتری داشت و ابهامات زیادی باقی موند.
matin@bb@$
جالب و کمی عجیب بود
عالی بود
خیلی خوب چهره افرادی که گمراه کننده هستند را نشان داد ، خوب بود
زهرا بانو
پس چرا امتیاز کم دادی💔😐

حجم

۴۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

حجم

۴۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد