نظرات کتاب تولد در لس آنجلس
کتاب تولد در لس آنجلس اثر بهزاد دانشگر

کتاب تولد در لس آنجلس

انتشارات:عهد مانا
امتیاز:
۴.۶از ۲۰۱ رأی
۴٫۶
(۲۰۱)

نظرات کاربران

رز سپید
من بارها این کتاب رو در بخش رمانها دیده بودم و چون از اسمش اینطور برداشت میکردم که «حتما یک رمان فارسی لوس پایان خوشه»، اصلا حتی توضیحاتش رو هم نمیخوندم. دیروز بعد از ظهر اینقدر از زندگی پردغدغه و ذهن کلافه م خسته شده بودم که دقیقا دنبال یک رمان لوس پایان خوش میگشتم که اگه شده فقط چندساعتی فکر نننکنم. در توضیحاتش دیدم که زندگینامه ست، نه رمان و نمیدونم چرا شروعش کردم . امروز صبح تمام شد و اینقدر جذاب بود که هیچ رمان پایان خوشی نمیتونست جاش رو بگیره. البته برخلاف نیت اولیه م خیلی هم فکر کردم ولی یه مدل دیگه!!😊 محمد جوانی 26 ساله و مقیم آمریکا ست که با نیت شرکت در یک کارناوال رقص یک هفته ای به ریودوژانیرو سفر میکنه اما این سفر حدود چهل روز طول میکشه و محمد حتی یک شب هم در این کارناوال شرکت نمیکنه، چون در جای دیگه ای ماجرای جذابتری براش رقم میخوره... من بعد از مطالعه کتاب، ویدیوی مربوط به آقای محمد عرب و همسرشون رو هم سرچ کردم و دیدم.
کاربر ۴۵۶۷۲۲۰
من اصل این کتاب رو از مدرسمون هدیه گرفتم و فکر نمیکردم جالب باشه چون از اسمش معلوم نبود ، ولی وقتی خوندمش دچار تحولی بزرگ شدم . محمد پسری 26 ساله است که فقط به دنبال خوشگذرانی و عیاشی است اما درست زمانی که برای یک کارناوال رقص به برزیل سفر میکنه دچار تحولی میشه که راه درست رو پیدا میکنه .
کاربر ۴۴۲۱۲۵۰
کتاب رویای نیمه شب رو حتما بخونید
𝐅𝐀𝐓𝐈
من اصل کتابشو دارم همین الان خوندشو تموم کردم واقعا باحاله
moghis110
کتابی امید بخش به زندگی و انرژی ده به شکست خوردگان برای تلاش دوباره این کتاب کاری میکند که حقایقی درباره کثیفی غرب اشکار میشود. کاری میکند که از بودن در وطنتون احساس آرامش فراوان کنید. به شدت به کسانی که اسلام را زیاد قبول ندارن توصیه خواندن دارم به کسانی که به دنبال عوض کردن سبک زندگی و شناخت هدف هستند توصیه میکنم.
Roshana
بسم الله از طاقچه تشکر می کنم بابت انتشار این کتاب(این کتاب تا همین چند وقت پیش موجود نبود.) این کتاب به طور کلی درباره جناب آقای محمد عرب هست که از سن پایین با خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده، تحت تاثیر فرهنگ آنجا قرار گرفته، سپس اتفاقی برایش می افتد و متحول می شود... خواندن این کتاب حتما توصیه می شود.
negar
به ۱۴،۱۵ یاله توصیه میکنی
tia
روایت واقعی از زندگی کسی که در آمریکا زندگی میکند و با آشنایی با قرآن مسیر زندگی اش تغییر میکند ، تلنگری لازم به روزمرگی همه ی ما.
negar
به ۱۴ . ۱۵ ساله توصیه میکنید
محمدحسن
کتاب‌ش خیلی خوب بود تجربه ای از جنس متحول شدن چیزی که خودمم تجربه اش کردم اولا از هرچی بسیجی و بچه مذهبی و ریش دار بود اصلا دور که میدیدم از کنارشون رد نمیشدم... اما متحول شدم و خودم شدم یه بسیجی برای همین خیلی دوستش داشتم کتاب رو.
کاربر 4298553
یک شب ماه رمضان وقتی شروع کردم به خواندنش تا تموم نشد هنوز کتاب دستم بود...
noora
یکی از بهترین کتابهایی که خوندم .من را خیلی به فکر فرو برد که به عنوان یک شیعه چه کار برای دینم انجام دادم . این کتاب را برای همه توصیه میکنم عالی عالی عالی
🦋
سلام میشه لطفا این کتاب رو به من هدیه بدین
faezeh
با خوندن این کتاب میفهمیم میشه بسیار و بلکه همه حقایق زندگی رو از قران کشف کرد
𝐑𝐄𝐙𝐀
کتاب فوق العادیه و حرف نداره به دوستان پیشنهاد میکنم حتماحتما بخوننش عالیه
0
به‌نام‌الله حال و هوای یک ایرانیه مقیم آمریکا با توصیفات قسمتی از فضای حاکم بر غرب و نکات مثبت و منفی آن.. و تلنگری عظیم به مسلمانان و‌شیعیانی که صرفا اسمی یدک میکشند و تا به حال به باطن نپرداخته‌اند روایتی جذاب و پر کشش از خوندنش خیلی خوشحالم⁦✨✨✨💛
F.Sadeghi
کتاب بسیار زیبا و جذابیه و اینکه این داستان واقعی هست و این جذابیتش رو دو چندان میکنه. من به تازگی در حال مطالعه ی نسخه چاپی این کتاب هستم. واقعا جذابه.

حجم

۳۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد