نظرات درباره کتاب آیات مس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آیات مس اثر محبوبه  زارع

نظرات کاربران درباره کتاب آیات مس

نویسنده:محبوبه زارع
انتشارات:نشر صاد
امتیاز:
۴.۲از ۳۱ رأی
۴٫۲
(۳۱)
safaeinejad
«آیات مَس» را در این روزها و شبها از دست ندهید. داستان دختر و پسر زرتشتی عاشقی که برای رسیدن به هم، باید حضرت علی اکبر علیه السلام را ببینند.
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
[12]`1400 🌵_✓شخصیت پردازی عالی وجود داشت در کتاب ✓افراط نبود و نمی خواست بگه اسلام خوب!به حرف نه و به عمل این رو نشون می داد که باعث می شد آدم باورش کنه که قرار نیست چیز مسمومی از تعصب رو که آدم رو حیران می کنه شاهد باشه. داستان حقیقتا جذاب بود. تعریف من از جذاب در کنار محتوای سوزناک و محزون و ارادت و حب به اهل بیتی که نشون می داد، خلاقیت در جمله بندی ها، روانی متن، واژه ها و کلمات، داستان پردازی و روند داستانی منظور می شه. فکر می کنم ارزش وقت گذاشتن رو داره
فاطمه سادات
"قشنگ بود" و " بینظیر بود" واژه های ناتوانی هستند برای توصیف این اثر... کمتر آثار داستانی ای رو دیدم که در عین سادگی، تلفیقی عجیب، اسرار آمیز و فوق العاده جذاب از تاریخ و مذهب رو با اینچنین نوآوری و محتوایی ، ارائه کنه... بشدت توصیه میشود:)
کاربر ۱۸۴۴۶۹۰
این کتاب را بارها باید بخوانیم تا مفهوم عمیق خداشناسی و ولی شناسی را که منظور نویسنده است در یابیم.حقیقت گاهی جلوی چشممان است و نمی بینیم ،خدا توفیق مومن واقعی بودن را به ما بدهد.
soroosh7561
با چنین دستمایه ای انتظار بیشتری از این کتاب داشتم. می شد خیلی بهتر از این باشد. قوی تر و پرسوز و گدازتر. علی الخصوص پایان داستان که به نظرم آنچه می باید باشد نبود. دیالوگ ها و شاه بیت های خوبی در حین داستان بارگذاری شده بود ولی در کل داستان از دید من متوسط بوده و بازهم تاکید میکنم میتوانست بهتر از این باشد. باتشکر از طاقچه عزیز
عالی بود
قشنگ بود
عاشق کتاب
کتاب خوبی بود و ارزش خوندن داشت
zahra7798
ایده داستان قشنگ بود اما نثر کتاب و روند داستان و پایان بندی رو دوست نداشتم می‌تونست بهتر باشه...
atieh
زاویه نگاه متفاوت داستان نحوه همراه کردن خواننده با سفر اهورا و شمیسا پایانی که ‌کم‌کم متوجه میشیم چطور خواهد بود از نقاط قوت این داستان بود. اما شاید بهتر بود عمیق‌تر می‌شد تو پایان‌بندی.
behsa h526
از خوندن این کتاب واقعا لذت بردم. اگه دنبال یه عاشقانه ای هستین که رنگی از مذهب توش باشه بخونیدش.
m.k.2
عرض سلام و ادب بسیار زیبا و دوست داشتنی بود این کتاب،
970422
خوب نبود. خیلی ابتدایی و ناپخته بود. تاریخ و زمان وقایع بعضی جاها اشکال داشت. مثلا یه جا یکی گفته حر به سپاه امام پیوست و امام شب عاشورا بیعت‌ را از ما برداشت و من فرار کردم. درحالیکه حر روز عاشورا به امام پیوست. اگه میخواین در مورد عاشورا و حضرت علی اکبر کتاب بخونید کتاب پدر، عشق پسر و آفتاب در حجاب سید مهدی شجاعی و وقت شیدایی لیلا ها سید علی شجاعی رو بخونید. این کتاب ارزش وقت گذاشتن نداره. 3 روز عضویت طاقچه بینهایت داشتم یه روزش هدر رفت.

حجم

۹۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد