نظرات کتاب دوتاخفن تابستان خود را چگونه گذراندند؟
کتاب دوتاخفن تابستان خود را چگونه گذراندند؟ اثر مک بارنت

کتاب دوتاخفن تابستان خود را چگونه گذراندند؟

۴٫۵
(۳۵)

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
خیلی قشنگه😻 من مایلز و مدیر بارکین رو خیلی دوست دارم❤️😘😇
fateme:)
وایییییی منم عاشق نایلز شدم کثافت خیلی خوب نقش بازی می‌کنه 😂😂😂😑
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
بله نایلز هم خیلی خوبه😁👌❤️
chiken
نایلز هم خیلی خفنه پیش همه بهترین بچه ی مدرسه است ولی در کل یک حقه بازه 😎😉
𝘙𝘖𝘡𝘈
تا عمر دارم قصه مایلز مرفی و نایلز اسپارکس رو یادم نمیره عاشق این مجموعه هستم حتما شما هم بخونید و لذت ببرید💛😍😍
کاربر ۲۱۱۶۱۳۱
عالیه⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩
Book worm
عالییییی😍😍😍😍😍😍😍بگاینم بقیه ی ستاره ها اصلا چرا ستاره الماس میدم😍(هر الماس۲۰‌تاستارست) 💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍من انگشتر گذاشتم فکر کنید الماسه من هر وقت یه کتاب تموم میکنم حس میکنم مثلا بهترین دوستم رفته یا اینجور چیزا کیا مثل منن؟
Hasti
برای من واقعا همینه چون شخصیت کتابا بهتریم دوستامن
Aaaaa
منم
mh1390
منم
Sara
من از کتاب زیبای دوتا خفن ، جلد اولش که دوتا خفن بود رو با جلد دومش که دوتا خفن خفن تر می شوند رو داشتم بعد چند روز پیش که تو انتشارات پرتقال دنبال کتاب های جدیدی بودم دیدم که نوشته آخرین خنده ی دوتا خفن و من هم فکر کردم این جلد سومشه و اومدم از طاقچه ی بی نهایت دریافتش کردم و الان هم دارم می خونمش ۱۶۷ صفحه از ۲۲۴ صفحش خوندم اما الان متوجه شدم که آخرین خنده ی دوتاخفن جلد چهارم هستش و جلد سوم این کتاب دوتا خفن تابستان خود را چگونه گذراندند ؟ هستش خیلی خوشحال شدم و از طاقچه ی بی نهایت این کتاب رو دریافت کردم ولی نخونده مطمئنم مثل جلد های قبلیش عالی هستش به خاطر همونه که این کتاب رو تائید کردم🙂
chiken
بینظیره عالیه هرچی بگم کمه خیلی خنده دار 😄😋😎
طیبه
کتاب خیلی عالی یه 👍🏻👍🏻👍🏻
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب دو تا خفن تابستان خود را چگونه گذراندند، اثری نوشته ی مک بارنت و جوری جان است که اولین بار در سال 2015 به انتشار رسید. دوباره مایلز و نایلز، پسرهای خفنِ موردعلاقه ی همه، از راه رسیده اند! مدرسه تعطیل است و این دو پسر در جنگل های بیرون شهر مشغول خوشگذرانی هستند: بالا رفتن از درخت ها، منفجر کردن غارها و البته انجام شوخی های عجیب و غریب. اما زمانی که قلدری به نام جاش بارکین و دار و دسته اش، مایلز و نایلز را پیدا می کنند و قول می دهند که نابودشان کنند، این روزهای خوش تابستانی، تیره و تار می شوند. آیا هوش بالای قهرمانان ما می تواند با مشت های سفت و سنگین چنین قلدرهایی رقابت کند؟ کتاب دو تا خفن تابستان خود را چگونه گذراندند، با داستان پرهیجان و بسیار خنده دار خود نشان می دهد که شوخی و حقه می تواند ابزاری برای اجرای عدالت باشد!
Kiana
عالی مثل جلدای قبلیش♡ ولی پیشنهاد کتابایی مثل این: مکس کرامبی تیمی کارناگاه جودی مودی
saideh khatami
مثل دوتای اول خنده‌دار نبود..

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد