نظرات درباره کتاب رویای باغ سپید و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رویای باغ سپید اثر آرمان آرین

نظرات کاربران درباره کتاب رویای باغ سپید

نویسنده:آرمان آرین
امتیاز:
۴.۴از ۹ رأی
۴٫۴
(۹)
صاد؛عین
کتاب بسیار زیبایی بود دلم میخواست آخر داستان یا اولش نوشته شده بود که واقعیت داره . هرچند شاید باشه ...🤍☁️
h
نبرد ابدی نبرد همیشگی خیر و شر ، این بار با حضور و داوریِ عضوی در ظاهر بی‌طرف که در حقیقت تمام این نبرد بر سر اوست؛ انسان سپنتامینویان و انگره‌مینویان دو سوی این نبرد و جدال و انسانی برگزیده شده برای آنکه روایتگر این جدال ازلی باشد . فضای وهم‌آلود این داستان جدا از فضای حاکم بر دیگر داستان‌های آرمان آرین نیست ؛ مثل همیشه امشاسپندان و اهریمنان بر سر رستگاری یا شرمساری انسان در برابر خالق ، با یکدیگر سر جدال دارند و در این میان فردی از تبار انسان است که شاهد ، ناظر و راوی داستان است و فضا را با احساسات انسانی روایت می‌کند و همه‌ی این‌ها در کنار هم دنیایی را ساخته است که هرکسی با خواندن این کتاب دلش میخواهد که ای‌کاش او به جای راوی در باغ سپید ، گواه آسمانیان بود.
Amir.M
بسیار بسیار کتاب عالی است. حتما خواندن این کتاب رو به همه ی فانتزی خوانان و دیگر اهل کتاب ها توصیه می کنم! مطمئن باشید از خوندش خیلی لذت می برید!
کتیبه سپید
یه داستان شعار زده هست که با لحن کاملا مستقیم و آموزشی شبیه درس‌های مدرسه، می‌خواد بگه سیگار چیز بدیه. یه مقدار خرافات عرفانی هم با داستان، ترکیب شده. این کتاب اصلا نباید جزو دسته فانتزی قرار بگیره. بیشتر برای کتاب‌های مدرسه خوبه. به‌زور میشه اسم ”داستان” رو روش گذاشت.
کاربر ۲۴۵۸۰۸۰
یه بسته آرامبخش لطفاً...

حجم

۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۳,۲۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد