نظرات درباره کتاب شواهد تجربی حیات پس از مرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شواهد تجربی حیات پس از مرگ اثر جفری لانگ

نظرات کاربران درباره کتاب شواهد تجربی حیات پس از مرگ

۳٫۵
(۲۰)
مهران
سلام به همنوعان عزیزم❤ این کتاب رو در وهله اول به کسانی که از روبه رو شدن با مرگ هراس دارن و همچنین به کسانی که عزیزانشون رو از دست دادن و سوگوار هستن پیشنهاد می کنم. موضوع کتاب به نوعی اثبات جریان زندگی بعد از مرگه! اینکه هیچ چیزی جز جسم آدمی در مواجهه با مرگ از بین نمیره و به گفته بسیاری، زندگی تازه شروع میشه. در واقع جاودانگی روح و کوچ ما از جهانی به جهان دیگر که شاید بزرگترین معنا و امید برای زندگی خیلی از ما انسان ها باشه َمورد بحث قرار می گیره. من رو به شخصه یاد خیام بزرگوار و فلسفه اش انداخت و یکی از بزرگترین پیام های این کتاب این هست که به هیچ چیزی جز به اخلاق و رفتار شایسته و انسانی مقید نباشید و از تعصب نسبت به خیلی مسائل از جمله دین و مذهب دوری کنید چون خدا بنده هاش رو با این مسائل برچسب گذاری نمی کنه. تنها ایرادی که میشه به کتاب گرفت متنش هست که خیلی روان نیست و اینکه نویسنده به جهت اثبات موضوع، بعضی نکات رو خیلی تکرار میکنه. برای تغییر نگرشتون نسبت به زندگی و مرگ، حتما پیشنهادش می کنم👌🏻
yazdaan
کتاب راجع به اتفاقاتی است که بعد از مرگ برای شما می افتد،این کتاب کاملا مستند و علمی و ادامه پژوهش های دکتر ریموند مودی در کتاب life after life است و میتواند منبع مناسبی برای رد تئوری های ماتریالیستی،آتئیستی،آگنوستیکی باشد.
mehdinikravesh
سلام به همه دوستان. من این کتاب رو چند سال قبل خوندم. کتاب بسیار خوبیه. از نظر روش شناسی علمی (مثل روش تجربیش، نحوه جمع اوری داده ها، نحوه طبقه بندی و ارائه یافته هاش) خیلی خوبه. کتاب آرامش‌بخشه و نشون میده که جهان دیگری پس از مرگ ما وجود داره و با چیزی که ما فکر میکنیم خیلی متفاوته. اگر عزیزی از دست دادید میتونه خیلی آرامش بخش باشه. با این حال نقدهایی هم به محتوای کتابهایی در این زمینه وارده مثل مرگ واقعی بودن تجربه پس از مرگ یا تفاوتش با برخی از ادعاهای ارائه شده از سوی ادیان ابراهیمی. در مجموع مطالعه این کتاب رو پیشنهاد میکنم و امیدوارم لذت ببرید.
فرزانه
کتاب نتایج تحقیقات نویسنده از تجریبات نزدیک به مرگ است که با پرسشنامه و روش های اماری جمع اوری شده و نه دلیل برای اثبات زندگی پس از مرگ و شباهت تجربه مرگ در تجربه کنندگان میاره. یک بخش کتاب هم توسط مترجمین به کتاب اضافه شده!!
کاربر ۴۰۳۷۸۳۶
صفحات کتاب وقتی داری میخونی دائما به صفحه ی اول برمیگرده میشه بگید چرا؟
MAHMOUD*EBRAHIMI
این کتاب الکترونیکی نمی باشد و چشم را اذیت میکند

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد