نظرات کتاب خورشید حتماً می‌تابد
کتاب خورشید حتماً می‌تابد اثر آنتونی ری هینتون

کتاب خورشید حتماً می‌تابد

انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأی
۴٫۳
(۱۶)

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۸۳۹۶۱کتایون
ازخواندن کتاب بسیار خوشحالم. درطول مدت مطالعه کتاب،با آقای رِی، درترس ها،غم ها،افسوس ها،امیدها ، شادی هاوبه طور کلی درتمام لحظات این سی سال زندگی او دربند،او را فهمیدم ؛واین که همچنان اُمیدوار،به این راهِ سخت و طاقت فرسا ادامه داده هزاران بار به ایشان آفرین ومرحبا می گویم. اُمیدوارم برای ما درس عبرتی شود؛تا قدر همه نعمت هایی راکه هم باارزش وهم محترمندو خدادراختیار مون گذاشته رو بدونیم وسپاسگزارش باشیم.
reyhaneh
درسته از بی عدالتی جاری در سراسر کتاب ناراحت میشدم ولی بسیار شیرین بود بخصوص کتاب صوتی اش خیلی عالی بود با مطالعه این کتاب دید بازتری از دنیای رنگین پوستان به دست آوردم که خیلی مفید بود
arash
یک زمان نه چندان دور سیاه پوست ها در آمریکا حق رای و حق تحصیل نداشتند و حتی بعد از به دست آوردن اینها باز مورد تبعیض بودند از حق نشستن در اتوبوس درحالیکه یک سفیدپوست سرپا بود بگیرید تا آبخوری مجزا و حتی دستشویی مجزا!.... اما جایی که قانون حاکم باشه و به مرور قوانین اصلاح بشه هیچ عیب و ایراد و تبعیضی همیشگی نمیمونه. مثلا وقتی حق تحصیل برای همه قانون میشه دیگه کسی نمیتونه مانع تحصیل سیاهپوست ها بشه. درحالیکه هنوز خیلی ها مخالف حضور سیاه ها در دانشگاه هستند وقتی یک دختر سیاهپوست وارد دانشگاه میشه تا مدت ها یک دسته از نیروهای ارتش مسئول حفاظت از اون میشن و همراه او به دانشگاه میرن و برمیگردن تا کسی مزاحمش نشه! دموکراسی خودش رو اصلاح میکنه. از چنین دورانی و چنین عرفی و چنین فرهنگی ، میرسیم به جایی که چندین سال پیش یک سیاهپوست رئیس جمهور آمریکا میشه و همین الان که این کامنت رو مینویسم یک زن سیاهپوست معاون رئیس جمهور آمریکاست. وقتی حکومتی اصلاح رو براندازی تعبیر نکنه و درهای تغییر رو نبنده حتی از مردم جلو میافته و باعث تغییر فرهنگ و آداب زشت میشه. یکی از مهمترین چیزهایی که آمریکا رو ابرقدرت کرده همین قدرت تغییر هست. همونطور که موجودات زنده برای بقا باید منعطف و سازگار با محیط باشند حکومت ها هم برای بقا باید منعطف و تغییر پذیر باشند. اصرار برای حفظ قوانین قدیمی و عدم پذیرش لزوم تغییر در قوانین نتیجه خوبی نخواهد داشت.
0
ن والقلم وما یسطرون
کتاب بسیار روان وتاثیر گذاری می باشد ممنون از طاقچه
Fereshte
هیچ کس نمی تواند واقعا معنای آزادی را بفهمد مگر اینکه آنرا از دست بدهد.
artemis
خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم .امیدوارم در هیچ کجای جهان کسی بی گناه محکوم نشه .
کاربر ۱۲۶۹۷۸۷
واقعا کتاب خوب و تاثیر گذاری بود .از زوایای مختلف میشه تأییدش کرد پس خواندنش رو به دوستانی که به خاطره خوانی علاقمند هستند پیشنهاد میکنم.
متینا
لطفا در طاقچه قرار بدید
ترنج
منظور در طاقچه بی نهایته. وگرنه در طاقچه موجوده دیگه!

حجم

۲۸۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۸۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد