نظرات درباره کتاب گایدلاین اطفال ۱ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گایدلاین اطفال ۱ اثر کامران احمدی

نظرات کاربران درباره کتاب گایدلاین اطفال ۱

گردآورنده:کامران احمدی
انتشارات:کامران احمدی
امتیاز:
۳.۴از ۱۸ رأی
۳٫۴
(۱۸)
alihos93
بسیار جامع و مفید. منتظر جلد های بعدی هستیم. ممنون از دکتر کامران احمدی. از برنامه طاقچه هم درخواست امکانات هایلایت و اضافه کردن یاداشت را داریم.
کاربر ۱۵۰۷۷۹۸
فقط کاش ی کتاب که فقط تغییرات‌ رفرنس رو نسبت به سال گذشته داشت تالیف می کردید، من سه جلد اطفال قبلی رو خریدم و همشو چندین بار با حس خوب خوندم و مارک کردم، الان که دارم برای دستیاری می خونم، حس خوبی به اون کتابهای دوست داشتنیم ندارم در صورتی که الان بهتر بود همون کتابهای قبلیم رو می خوندم نه جدید که مارک کردنش هم وقتگیره
a.i98
لطفا جلد سوم رو هم سریع قرار بدین دم امتحان عجله داریم
کاربر ۱۵۹۸۷۲۲
وقتی که این نسخه در کانال های تلگرام موجوده لطفا قیمت معقول تری بگذارید تا کسی که مایل به خوندن pdfبه صورت قانونی است از اینجا بگیره
Mohamad Amin
الان چیزی که داره گرون میشه قیمت کاغذ و هزینه چاپه. ولی چرا نسخه الکترونیکی که هیچ هزینه چاپ نداره هم داره روز به روز گرونتر میشه؟!!!
alihos93
وقتی قیمت یک سوم قیمت چاپی هست خیلی هم معقول هست. خیریه که نیست کلی زحمت میکشند برای تهیه این کار. به اندازه یک پیتزا هم نمیشه این قیمت سرتون را از تو برف بیارید بیرون برای حق االزحمت ناشر و نویسنده یک کم احترام قائل باشید. تازه با کد های تخفیف هم که مرتب طاقچه میده قیمت کمتر هم میشه. تعجب کردم از کامنتتون.

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد