نظرات درباره کتاب مبانی سینما ۱ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مبانی سینما ۱ اثر ویلیام فیلیپس

نظرات کاربران درباره کتاب مبانی سینما ۱

انتشارات:ساقی
امتیاز:
۴.۳از ۲۱ رأی
۴٫۳
(۲۱)
Msn
سلام کتاب در مورد مبانی سینما(میزانسن،فیلمبرداری،تدوین،صدا)است.این جلد اول کتاب هست. نکات مثبت: زبان روان و توضیح مناسب. مطالب رو خوب بیان میکنه. نکات منفی: قدیمی بودن محتوای کتاب. در زمان کتاب هنوز دوربین های دیجیتال مرسوم نشده اند! پس کتاب از لحاط تکنولوژی می‌لنگد. چرا توصیه میکنم؟ درسته که کتاب محتواش قدیمیه ولی تقریبا تمام فیلم های تا سال۲۰۰۰ با همین محتواها ساخته شدن. پس قدیمی شدن به معنای منسوخ شدن آنها نیست‌. و اینکه حتما قبل کتاب citizen kane رو ببینید😁
pejmannavi
این سه گانه (که البته نسخه انگلیسی کتاب یک جلده) برای کسانی که چیزی از سینما نمیدونن نقطه شروع خوبیه. هر چیزی رو به اندازه کافی توضیح داده که یک فرد ناآشنا رو مطلع کنه. گرچه به قول یکی از دوستان کمی اطلاعاتش قدیمیه. من کتاب رو به کسانی که میخوان سینما رو شروع کنن پیشنهاد میکنم. اطلاعاتش حتی برای یک نوجوان دبیرستانی هم خوب و قابل فهمه.
ali
کتاب خوبی برای اشنایی جزیی با سینما
آتنا مهرانفر
راستش مباحث توضیح داده شده توی کتاب کمی قدیمیه،،رنگی کردن فیلمها و یا تدوین با کامپیوتر های قدیمی،،،هرچند که نکات به شدت خوبی داره و شما رو با اصل سینما آشنا می‌کنه اما حدود چهل درصد ترفندهاش تا حدودی منسوخ شده
tata
کتاب قابل هایلایت کردن نیست
Nima
کتاب فوق العاده ایه برای ورود به عرصه سینما. حتی به کسانی که میخوان زبان سینما رو یاد بگیرند و فقط از تماشای سینما لذت ببرند هم توصیه میکنم.
saedhushyar
کتاب موثر و مفید برای کسایی ک قصد دارن شروع کنن راجب سینما اطلاعات کسب کنن، از تاریخ و پایه سینما شروع کرده و کاملا شما رو اشنا میکنه.

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد