نظرات درباره کتاب زنی که مهم نبود و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زنی که مهم نبود اثر سونیا پرنل

نظرات کاربران درباره کتاب زنی که مهم نبود

نویسنده:سونیا پرنل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۴۱ رأی
۳٫۲
(۴۱)
ارتمیس
چه عجب بعد قرنی طاقچه یادش اومده یه کتاب به بی نهایت اضافه کنه 😏😏
negar
😅👍👍
ترنم
بعد از قرنی یه کتاب اضافه کردید خیلی وقته کتاب جدید اضافه نکردید کلی کتاب اومده خواهشاً بزارید
سیّد جواد
کتاب ۳۲۱ از کتابخانه همگانی، کتاب روایت زندگی اولین زن جاسوس در جنگ جهانی دوم است که در ژانر خودش کتاب خوبی است. وقتی فرانسه توسط آلمان و ارتش هیتلر اشغال میشود ، زنی از طرف انگلستان به عنوان جاسوس به فرانسه اعزام می گردد که بعد از سالها تلاش و سازماندهی نفرات و گروه های مخفی، نقش بسزایی در آزادی فرانسه ایفا می نماید. ترجمه و ویرایش هم قابل قبول است.
melodious_78
بسیار کتاب باارزشیه،روایتگر زندگی سراسر جنب و جوش قهرمان آمریکایی فرانسه،و یک مدرک خوب برای تاثیر شگرف زنان بر اوضاع جنگ.
Aysa
کتاب درمورد اولین زن جاسوس و یکی از مهم ترین افسران اطلاعاتی انگلستان توی فرانسه ست. شخصیت ویرجینیا هال به خوبی ثابت میکنه که توانایی زن ها در زمان جنگ فوق العادست و اگه کسی به تاریخ جنگ و تاریخ زنان علاقه داره از این کتاب کاملا لذت میبره ، کوتاهی و متن روانش هم ، یکی از نقاط قوتشه. هرچند ، متن کتاب هر از گاهی در حد یه گزارش اداری رسمی و خسته کننده میشه و خب ، جلد کتاب هم ، یونیفرم ارتش شوروی هست و ابدا ربطی به ویرجینیا و داستانش نداره.
سوری
به نظرم زندگی‌نامه خوندن قراره با ابعاد شخصیت اون آدم و طرز فکرش آشنا کنه و درنهایت کمک کنه از تحربیات اون آدم برای زندگی خودمون استفاده کنیم ولی این کتاب فقط شرح آشنایی این خانم با افراد مختلف و ترغیبشون برای پیروزی در جنگ فرانسه بود، تقریبا ایچی نمی‌شد ازش یاد گرفت چون فقط یه سری اسم و تاریخ بود
Ftm B
واقعا درست می گین.اصلا جالب نبود.احساس می کردم از یه کیلومتری دارم این آدمو نگاه می کنم
وفا
کسل کننده یک سری اطلاعات بدون کشش داستانی ؛ مثل گزارش روزنامه
کاربر ۸۷۵۸۰۵
اصلا کتاب خوبی نبود و اصلا پیشنهاد نمیکنم. پر از اسامی بود که اصلا این اسامی را فراموش میکردی که کی هستند. هیچ جاذبه ای ندار و شبیه گزارشه نه کتاب.
sonia
عالیِ این کتاب پیشنهاد میکنم حتما بخوونید نشاندهنده استعدادها و توانمندیهای دیده نشده زنان هست.
پریسا
کتاب میخونی و می‌نویسی عالیِ؟
ysalem
ترجمه بسیار نامناسب و شلخته هست و درست مثل کتاب شیرفروش قسمت های زیادی از متن نارسا و ناقص و بعضا اشتباه ترجمه شده. سعی می کنم در بریده های این ترجمه به چند مورد اشاره کنم.
mehrnaz
داستان جالبی بود ولی نثر داستان گزارشی گونه بود. حس می کردم دارم روزنامه می خونم.خیلی کسل آور بود..
sami
اسامی و تاریخ ها بعضی جاها اشتباه تایپ شده، توضیحات ناکافی است و خیلی سوال ایجاد میکنه ! اصلا محتوای کتاب راضی کننده نبود !
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
کتاب درباره ویرجینیا هال، جاسوس متفقین در جنگ جهانی دوم هست. آلمان‌ها به او لقب آرتمیس رو داده بودند و گشتاپو گزارش داده بود که او خطرناک‌ترین جاسوس متفقین هست. مطالب کتاب کاملا کلی هست و جزئیات عملکرد این شخص بیان نشده.
نغمه
به نظرم واقعا می تونست یه رمان خوب و هیجان انگیز و تاثیر گذار باشه ولی متاسفانه سبک نویسنده اصلا جذاب نبود فقط هزاران اسم رو آورده بود بدون اینکه داستان اونها رو بگه و می شد خیلی خیلی به کتاب اضافه بشه متاسفانه اصلا راضی کننده نبود .
M
کتاب جالبی است ولی اگر خواندن درباره شکنجه اذیتتان می‌کند بهتر است از خیر خواندن آن بگذرید.
کاربر 7004785
کتاب زنی که مهم نبود ...روایت نوعی از زندگی مخفیانه شرحی برای یک جاسوس که چون اتفاقا زن بود برای آلمانها گم بوده نکته مهم در این کتاب اراده زنان برای انجام کارهای سخت و دشوار که نهایتا با مدیریت زنانه به سمت موفقیت میرود
علی1367
کتاب خوبیه ولی در ترجمه، اشتباهات نگارشی زیادی داره که باعث کلافگی میشه. همچنین سیر بیان مطالب از نظر تاریخ وقوع منظم و به ترتیب نیست و کمی گیج میکنه
کاربر ۵۱۸۶۹۲۳
شخصا از خواندن کتاب هایی در باب جنگ جهانی لذت میبرم . واقعا کتاب خوبی بود
solo
یک کتاب مستند عالی برای معرفی تاثیر شگرف زنان بر اوضاع جنگ که بسیار جذاب نوشته شده است‌.این کتاب داستانی واقعی درباره‌ی زندگی زنی شجاع به نام ویرجینیا هال است، او اولین زن جاسوس در جنگ جهانی دوم است و با ذکاوت خود شرایط جنگ در فرانسه را جوری تغییر داد که به پیروزی متفقین منجر شد. اگر طرفدار فمینیست و تاریخ جنگ جهانی دوم هستید این کتاب برای شما بسیار حذاب خواهد بود. ضمنا ترجمه کتاب خوب و روان بود‌.
Mehdi Sharifabadi
k

حجم

۲۴۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۲۴۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد