نظرات درباره کتاب تسبیح فاطیما و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب تسبیح فاطیما

نظرات کاربران درباره کتاب تسبیح فاطیما

انتشارات:مسجد جامع صفا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۸۱ رأی
۴٫۴
(۸۱)
پایداری
خیلی جالب بود خلاصه و مفید کسی نخونه از کفش رفته
may
خوب بود.
Daneshe.Ketab.Khandan
امشب صرفا اتفاقی به این کتاب برخوردم . بد بودنی که بد بود . بیشتر جنبه ی تبلیغاتی برای یک عمل عبادی داشت . نشانه ها و صحبت هاش هم ضعیف بود . ولی حداقل من تا حالا از این موضوع خبر نداشتم و الآن با خوندن این کتاب دربارش یکم اطلاعات کسب کردم .
شیدا
بیشتر دوست داشتم راجب همون مکان و داستان توضیح داده بشه. ادامه اش هی شد روایات پشت هم بی هیچ تنوع و خلاقیتی. روایات هم مفید ولی روایات بحارالانوار یکم غیر عادی اند و کلا نمیشه به همه کتابهای روایات اطمینان کرد.
سعید۱۴
این کتاب کاملا جعلی و براساس یکسری آدم توهم است. ابراهیم حاتمی‌کیا هم حتی بعد سفرش به پرتقال این قضیه که فاطمه دختر پیامبر بود را رد کرد.
سعید
چهار ساعت دارم می‌خندم! واقعه‌ای که صد در صد متعلق به مریم باکره و مسیحیت را به اسم فاطمه دختر پیامبر جعل کردید! چقدر وقیح هستید. دلم به حال این مخاطبای ساده‌ای میسوزه که چنین دروغ بزرگی را به خوردشان دادید و از عقایدشان سو استفاده کردید. ابراهیم حاتمی‌کیا هم حتی از طرف موسسه فرهنگی فاطمه زهرا فرستادند به پرتقال و گزارشات زیادی هم گرفت اما در آخر صادقانه گفت صد در صد مریم مقدس بود. اما بعدا صدا و سیما فیلم‌ها را صداگذاری کرد و به جای مریم مقدس گفت حضرت فاطمه و یکبار هم از تلویزیون پخش کرد که اعتراض حاتمی‌کیا و پاپ را به دنبال داشت و دیگه پخش نشد. حالا شما دیگه از انتشارات یک مسجد چه انتظاری دارید؟
پایداری
اقای سعید ۱۴ فردی با اطلاع کم شما نیاز به تحقیق بیش تر دارد تا این که بتواند سخن گفتنش برای دیگران مفید باشد انسان گمراه چون سخنی بگوید جز گمراهی افراد کم اطلاع و خنده مطلعین ثمری ندارد.واجب الوجود(خدا) ان کسیست که هیچ نقصی در او راه ندارد چنان چه برای وجود خود نیازمند علت خارجی نیست چرا که این خود نیاز مندی به غیر است و این از واجب الوجود مبرا است.کسی که معتقد است واجب الوجود می تواند مجسم شود و چون انسانی محدود و ناقص شود تا این که او را به سلیب کشیده بکشند موحد است؟؟؟این کفر نیست؟این که مسلوبی را خدا بدانیم شریک قائل شدن برای ذات احدیت نیست؟؟؟؟ بعد هم اگر چه کاتولیک و ارتودکس خود توان اثبات خود را ندارند چون سندی بر حقانیت خود نداشته اناجیل متعدد و متضاد و گاه متناقض هستند اما پروتستان ها کاملا منقطع از حقانیت مسیحیت هستند چه از نظر تاریخی چه عقیدتی رجوع به فرقه ای که قرن ها بعد از دوران نبوت عیسی علیه سلام به وجود امده ایا عقلانی است.پروتستان یک فرقه کاملا انحرافی است که هیچ گروه مسیحی به حد انحرافات گروه های پروتستان منحرف نیستند.
♡F♡
آقای سعید ۱۴ وقتی مسیحیان تثلیث رو قبول دارن.یعنی خداوند نعوذ بالله کم و کاستی داره که کس دیگه ای بعنوان تکمیل کننده اش بیاد؟این چه خداییه؟ با تصوری که شما از قرآن دارید و میگید سطحی و ابتداییه چنین کامنت هایی هم طبیعی به نظر میرسه. و از طرفی چه دین اسلام و چه دین مسیحیت جزو ادیان الهی هستند.شما منکر این هم شدید حتی! شما طوری وانمود میکنید که انگار اطلاعات شما از چیستی دین مسیحیت بیشتر از اطلاعات خداست!!!
سعید۱۴
saba سلام میتونید موردی بگید؟ شاید درست توضیح ندادم یا شاید شما اشتباه برداشت کردید.
Elena
جان من و عزیزانم فدای مریم مقدس. ولی دوستان بدون تعصب و باور ادعاهای بی اساس ویکی پدیا نشانه های آشکار اینکه ایشون حضرت فاطمه بودن رو بخونید بعد قضاوت بفرمایید. البته منابع دیگه هم هستن.ولی این کتاب هم خوب پرداخته.

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد