نظرات درباره کتاب بی تو پریشانم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بی تو پریشانم اثر زینب پاشاپور

نظرات کاربران درباره کتاب بی تو پریشانم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۷ رأی
۴٫۵
(۴۷)
ݥحَّدٽہ
توی این کتاب صبر ،شکیبایی و عشق همسر شهید به ایشون کاملا معنا شده✨
کاربر ۱۶۲۴۳۷۱
فکر کنم قشنگترین کتاب که خوندم
کاربر ۱۹۹۲۶۹۰
خیلی زیبا و کاربردی... واقعا به دلم نشست. شخصیت شهید به شدت چند بعدی یود. بنظرم چمران حلب بودن
namose_shohada313
بی تو پریشانم دقیق مثل اسمش میمونه وقتی بخونی انقدر از دلتنگی و دوری پریشان میشی که دلت نمیخواد دیگه سمت هیچ کتابی بری به روایت همسر😭😭 ولی قلم زینب جانم بسیار زیبا و دلچسب هست به قول خودشون کار،کارِ امام رضاست
آسمان :)
از دلبر ترینهای رو زمینه خانم پاشاپور...
فاطمه اکبری
خیلی عالی بود، زندگی پر از عشق و توکل...صبوری همسران شهدا و نقش و همراهی پا به پای اون ها کنار همسرشون بی بدیل هست. از اینکه در کتاب همانقدر که شهید رو روایت کرد، نقش و جایگاه خانومشون رو هم در رشد زندگی وصف کرد، خیلی خوشم اومد...الهی عشق و توکل نصیب همهٔ زندگیا بشه.
بهروز دودانگه
به نظر می رسه نویسنده در اولین اثر حرفه ای اش قوی و پخته عمل کرده چرا که تمامی شاخصه های یه کتاب خوب از قبیل وزانت پیام ، روان و بودن قلم ،جذابیت ماجراها شرح داده شده که عمومأ مقصود خوانندگان جوان است در آن مشهود است.
faeze
بی نظیر، پر از عشق و توکل و آزادگی
عطيه سادات
در یک کلام عالی، زیبا و دوست داشتنی. یکی از بهترین کتابها
کاربر ۱۶۲۴۳۷۱
وای از قشنگترین کتابهایی که خوندم
ای غریب تر از حسین(ع)یا صاحب الزمان(عج)
حتما بخونید عالی بود
sdfjvr
کتاب خیلی برای من خاص بود....خیلی خاص.
العبد
مرد گریه نمی کنه ولی من گریه کردم
Hamid
طبقاتی از نور نصیب نویسنده
کاربر ۴۳۱۳۳۳۷
کتاب رو بخونید، عمیقا اسم کتاب رو درک میکنید
banoomim
بی‌تو پریشانم روایت آشنایی، ازدواج و فصلی از زندگی شهید محمدپورهنگ و بانو زینب پاشاپور‌ است.مردی که چمران‌گونه برای سوریه تلاش می‌کند. زنان ایرانی همواره ثابت کرده‌اند همیشه پشت‌جبهه‌های جنگ اماده به خدمت‌اند. زینب‌پاشاپور این سرگذشت‌عاشقانه را خودش نوشته. زنی که ابتدا همسرش و بعد برادرش را گلگون کفن به خاک وطن سپرد. معامله‌ای خدایی دوجوان را پای سفره‌ی عقد می‌نشاند و چندی‌بعد درخت زندگیشان به ثمره‌هایی بهشتی به بار می‌نشیند. پس از تولد دوقلوها راهی سوریه می‌شوند و... داستان دو راوی دارد.نیمه ی کمتری از کتاب حول محور شخصیت محمدمی‌گذرد. قلم خانم پاشاپور پاینده و روح شهید شاد.
کاربر ۴۴۱۷۶۴۸
ایجاد غبطه،بعث و قرب ... نعم العون علی طاعة الله
بوک تاب
من اول با شهید مهدی-اصغر- پاشاپور اشنا شدم و وقتی سر مزارشان رفتم سهید پورهنگ را دیدم، مزارشان چسبیده به همه. مزارشون خیلی حال و هوای خوبی داره. از کتاب هم واقعا هرچی بگم کمه. وقت شهادتشون منم با گریه های زینب خانم گریه کردم. خدا انشاالله زن و بچه هایشان را عاقبت بخیر کند.🌹🌹🌹التماس دعا
u3fi
کتاب خوبی بود.... ولی خیلی سوال برام باقی موند.... فعالیت های کامل شهید، روابطش با مردم اونجا از دیدگاه هم رزمهاشون، چه سمی بهشون دادن؟ توی سوریه هم رزم ها چی می‌دونستن ک از زینب پنهان میکردن؟ توی بیمارستان سوریه بهشون چی گذشت؟ اون جاسوسی ک بهشون سم داد چی شد آخرش؟اون بسته ای که دوست محمد داد به زینب تا در موقع ضروری بازش کنه چی نوشته شده بود توش؟... ولی کلا زندگی نامه شهدا دلم رو به بازی میگیره... مهربونی هاشون با خانواده هاشون و عشق هایی که دارن خیلی قشنگه.
فاطمه فروغی
خیلی کتاب خوبی بود
یاس‌‌ِنرگس(Yasna)
چرا پولی شد؟😐
[لیلی]
بسیار روان و عالی

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد