نظرات درباره کتاب چادر کردیم رفتیم تماشا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چادر کردیم رفتیم تماشا اثر عالیه خانم شیرازی

نظرات کاربران درباره کتاب چادر کردیم رفتیم تماشا

۳٫۹
(۶۸)
shookoofa5
کتاب اولش چون حالت سفرنامه داشت خیلی برام جالب بود ولی اخر های کتاب خیلی خلاصه نویسی شده بود و صفحات و اتفاقات آن تکراری بود و در مورد شخصیت های کتاب توضیح کم بود ، خیلی جاها هم کلا با دوجمله رد شده و مثل تمام سفرنامه ها نیست و جزییات کمتری داره. درکل از اینکه یه خانم در صد و اندی سال پیش رفته و از چندین شهر با اون امکانات قدیم دیدن کرده جالب بود
فرشاد در سرزمین عجایب
اگر می خواهید با خواندن این کتاب از نوع زندگی ، غذا، پوشش، فرهنگ، ... آگاه‌ شوید بسیار اطلاعات کمی دارد. بیشتر بطور روزانه به رفت و آمد و محل سکنی اشاره شده است. در خصوص واژگانی هم که در متن است ارجاعی به پیوست ندارد یا باید خودتان به آن رجوع کنید یا از منبع دیگر کسب معنا کنید.
pegah
کتاب پر از تکرار است. یک جاهایی به ویژه در طهران، ماجرا حتی غیرواقعی جلوه می کند. ازخواندن این سفرنامه چیز زیادی دستگیرتان نمیشود و اطلاعات تاریخی و اجتماعی و فرهنگی و... زیادی به شما نمیدهد. جز به کسانی که رشته تحصیلیشان مرتبط میشود و حتی اندک اطلاعات، در تحقیق برایشان مفید است ، به دیگران که برای لذت و افزایش دانش عمومی میخواهند این کتاب را بخوانند ، توصیه نمیکنم.
Mana Poursmaeil
کتاب خوب اما متاسفم که طاقچه بجای اسکن اصل کتاب نسخه‌ی تایپی را برای فروش می‌گذارد که این نوعی کلاه‌برداری‌ست! درواقع شما برای این کتاب پول نمی‌دهید، پول ورد طاقچه را می‌دهید. پر از غلط‌های تایپی است و اصلاً جذابیت کتاب الکترونیک را ندارد. نسخه‌ی اصلی را از خودِ نشر اطراف تهیه کنید.
brightstar
جذاب و لذت بخش. همراه مادرم خواندم و بسیار لذت بردیم. قسمت اصطلاحات دشوار را در آخر کتاب، اول بخوانید
جمیله
سفرنامه یک خانوم است در دوره ناصرالدین شاه قاجار.از کرمان به بمبئی و بعد حج و عتبات از آنجا هم به تهران. با این خانوم میتونین همراه بشید و با قاطر و شتر سفر کنید.سوار شدن در کشتی ، قرنطینه شدن قبل از ورود به عربستان و در ادامه رفتن به حرمسرای ناصری و شرکت در مراسم متعددی که برگزار میشود از وقایعی هست این خانوم شرح میده.

حجم

۱۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
۳۰,۸۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد