نظرات کتاب واژه‌هایی در اعماق آبی دریا
کتاب واژه‌هایی در اعماق آبی دریا اثر کت کرولی

کتاب واژه‌هایی در اعماق آبی دریا

نویسنده:کت کرولی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۷۱ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

مایلزِ آلاسکا
وقتی کتاب رو خریدم اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر منو جذب خودش کنه🙃 و الان بزرگترین آرزوم شده داشتن یه خانواده مثل خانواده هِنری!خانواده ای که همگی کتابخون باشن و باهم یه کتابخونه رو اداره کنن…هر شب باهم راجع به کتابایی که خوندن حرف بزنن و… خلاصه که بی اندازه کتاب قشنگی بود💙 اگه مثل من طرفدار سبک تین ایجری هستید تحت هیچ شرایطی از دستش ندید کتاب حال و هوای نوشته های {جان گرین}عزیز و درجستجوی آلاسکا رو برای من داشت:) مشتاق شدم کتاب های دیگه همین نویسنده رو بخونم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
کتابی فوق العاده زیبا و تأمل برانگیز نمیتونی رهاش کنی و حسابی درگیرش میشی حس و حال داستان که درکتاب فروشی میگذره و قلم نویسنده همه درکنار هم یه رمان خوب رو پدید آورده از دستش ندید اصلا😊❤️💫
نعنا
داستانی لطیف و زیبا که موقع خوندنش سراسر حس خوبی داشتم. فضا و متعلقات داستان خیلی جذابه که شامل کتاب‌خونه و بخش‌های مختلفش که سرآمد اون قلبِ تپنده‌اش یعنی 《لِتر لایبرری》 هست؛ ساحل، دریا، لاندری، گروه هالوز و تمام آدم‌ها و روابطشون که عادی و درعین‌حال پُر از نکات آموزنده هست. نکته جذابش این هست که در عین این‌که آدم‌های داستان شاید محدود باشن ولی به انواع روابط پرداخته شده. برای کتاب‌های دست دوم ارزش زیادی قائل بودند و اینکه بیشتر به محتوا اهمیت داده شد و سادگی مدنظر بود.《نامه‌ها و در کل نوشتن》جایگاه ویژه‌ای برای آدم‌های داستان داشت و یک نوع ابزار برای راحت‌تر بیان کردن احساساتشون! اون جایی که اعضای خانواده با تمام اختلافاتشون در زمان خاصی دور هم جمع می‌شدند و در مورد کتاب‌های خوانده‌شده و ایده‌ها و نظراتشون صحبت می‌کردند، واقعا برای من لذت‌بخش بود. 《اولین قانون خانواده ما درمورد مباحث مربوط به کتاب این است که نباید فقط درمورد موضوع کتاب صحبت کنیم. نهایتا بیست‌پنج کلمه یا کمتر درمورد موضوع آن، و بقیه زمان را، که می‌تواند بی‌نهایت باشد، باید درمورد نظرات و افکارمان درمورد آن کتاب صحبت کنیم.》 ترجمه متوسط بود و می‌شد در جمله‌بندی‌ها و ویرایش دقت بیشتری بشه. + اگر کتاب 《زندگی داستانی ای‌.جی فیکری》 دوست داشتید، قطعا از این کتاب هم لذت می‌برید.
miina_e_
واژه‌هایی در اعماق آبی دریا یکی از شیرین‌ترین، زیباترین و دردناک‌ترین کتابی بوده که تاحالا خوندم! آقا تصور کنید ما اینجا یه کتابفروشی داریم. این کتابفروشی یه بخشی داره به اسم «لِتِر لایبرری» شما می‌تونید برای هرکسی که می‌خواید نامه بنویسید و بذارید توی کتابی که فکر می‌کنید اون شخص ممکنه بخونه. یا اصلا توی خود کتاب براش علامت بذارید. دلبر شما ( حالا هرکسی که هست حتی اگر دلبر‌ نیست) می‌تونه پیام شما رو ببینه و اون هم توی همون کتاب شروع کنه به نامه نگاری! خداییش از این ایده هاست که باعث می‌شه چشم‌های آدم این مدلی بشه: 😍🤩 حالا منو شما که امکان همچین کاری رو نداریم اما فعلا می‌تونیم بریم سراغ این کتاب و از داستان اصلی و همچنین نامه‌های بامزه لذت ببریم.😍😂(بله متاسفانه جز دیدن کاری از دست ما برنمیاد😬) کتاب شخصیت‌های بامزه‌ای داره که هرکدوم به شیوه‌ی خودشون خیلی خاص و البته واقعی هستند! یه وقت‌هایی خنگ بازی درمیارن یه وقت‌هایی هم حرکاتی‌ می‌زنند که بهشون افتخار کنید. توی تک تک صفحات کتاب یه رگه غم هست...( البته یه رگه غم برای شما می‌شه چهار پنج کیلو غم برای من. و دقیقا به همین علت چون تصمیم گرفتم این کتاب رو بخونم یه مازوخیست تمام عیار محسوب می‌شم.😐😂) اما از طرفی امید هم هست. زیبایی هم هست. یه جورایی می‌شه گفت این کتاب به طور خیلی شیرینی دردناکه. کتاب خیلی روون و خوش‌خوانیه. آدم به خودش میاد یهو می‌بینه کتاب تموم شد! مفاهیم جالبی رو هم می‌رسونه... . . پ.ن. هیچوقت فکرشم نمی‌کردم فقط یاد یک نفر بتونه انقدر‌ کتاب رو تأثیرگذار کنه.🥺 پ.ن. دوستان این کتاب رو نشر کوله‌پشتی به اسم « واژه‌هایی در اعماق آبی دریا» و نشر آموت به اسم « واژه‌های آبی تیره» منتشر کرده
فاطمه
داستان این کتاب درباره یک مغازه فروش کتاب دست دوم و آدم هاییه که هر کدوم به نحوی به این کتاب فروشی رفت و آمد و وابستگی دارند. در این کتاب فروشی یک بخش جذابی هست به اسم لتر لایبرری که حکم قلب تپنده این کتاب فروشی رو داره و ... برای من اینکه شخصیت های داستان برای گفتن حرف هایی که نمیتونستن به زبون بیارن از نوشتن نامه و کتاب ها کمک میگرفتن خیلی جالب و زیبا بود. یکی از قشنگترین شیوه های ارتباطی که فکر کنم الان دیگه بشه گفت منسوخ شده نوشتن نامه است. یه جور هیجان شیرینی داره که با خوندن این کتاب حسش می کنید.
دانش‌آموز گم شده‌ی هاگوارتز
آرامش🌙 این کتاب برای من خوده آرامش بود:) ابن کتاب کتابی بود غرق در کتاب‌ها کتابی درمورد‌کتاب ها📚 خلاصه:داستان درمورد دختر و پسریه که چند سال برای هم دوستای صمیمی بودن اما دختر قصه‌ی ما از پسر قصه‌ی ما خوشش میاد و تصمیم میگیره بهش اعتراف کنه پس یه نامه توی کتاب مورد علاقه‌ش میزاره و از اون شهر میره چند سالی میگذره و همه چی تغییر میکنه... خب میدونین من معتقدم اگر واقعا بین دو شخص علاقه ای وجود داره بهتره که اون حس بیان بشه چون شاید روزی بیاد که دیگه خیلی دیر باشه💙🙂
zoha
فوق العاده کتاب احساسی بود با کلی جملات زیبا. اگر عشق واقعی رو درک کرده باشی خوندن هر سطر این کتاب برات سنگینه چون واژه‌ها خیلی ناب و زنده کننده احساسات هستن اما اگر اهل عشق و عاشقی نباشی شاید برات خسته کننده بیاد. از ایده‌ی لِتِر لایبرری خیلی خوشم اومد.
نــے‌آیش🐋
"واژه هایی در اعماقِ آبیِ دریا" مزه کاپوچینو ، برفِ آب شده و بوی عود میداد🥲 از منظرِ بررسیِ فنی، موضوع خارق‌العاده‌ای در انتظار شما نیست که متحیرتون کنه، اما نویسنده شخصیت پردازی خوبی داشته و توی همراه کردنِ شما با مسیر داستان موفق عمل کرده. این کتاب قصه آدم‌هاییه که گذر زمان اون‌ها رو از همدیگه جدا کرده و درست در نقطه‌ای که فکر میکنن رشته کهنه ارتباطی که بین‌شون بوده پوسیده و از بین رفته، با کلافِ به مو رسیده ای مواجه میشن که قراره بازی رو براشون عوض کنه..اون هم در نقطه ای از زمان که شخصیت و زندگی هرکدومشون دستخوش تغییر شده و دیگه خیلی چیزها مثل سابق نیست..! چیزی که در مورد این کتاب نظرمو جلب کرد قلم شیوای نویسنده‌ش (و البته ترجمه کاملا روان نشر کوله پشتی) بود و البته جملات خیلی قشنگی که در بخش های مختلف کتاب باهاشون برخورد می‌کنید و توی ذهنتون موندگار میشن. برای همین فکر میکنم خوندنش براتون خالی از لطف نباشه :))
Allabout_shin
داستان شیرین و قشنگی که توی این دو سه روز حس زیبایی بهم داد ، حس زندگی ... انواع حس های خاص توی طول داستان بررسی شده بود من از همراه شدن با افراد کتابخون این کتاب خیلی لذت بردم از همه جذاب تر برای من ایده ی لتر لایبرری این کتاب بود که خودمم عاشق نامه های بین کتاب هاش بودم کتاب خط داستان ساده ای داشت مثل داستان های نوجوونا اما توی همین خط داستانی ساده ، نکات قشنگی بود ، متن کتاب غنی از جملات ناب بود و خوندن تک تک جملات بهم حس خوبی میداد کتاب در عین سادگی خیلی پر مفهوم و قشنگه و من از خوندنش لذت بردم
(:Ne´gar:)
معمولی بود . داستان از زبان دو راوی روایت میشه . بعضی از جملاتش ناب بودند اما به غیر از این ، داستان خارق العاده ای نداشت . بعضی قسمت ها حوصله سربر بودند . از بلاتکلیفی و باری به هر جهت بودن شخصیت اصلی ، سردرگم می شدم . و خوندن کتاب هم خیلی طول کشید چون جذابیت بالایی نداشت . به نظرم خوندن بریده های کتاب کفایت میکنه . ارزش وقت گذاشتن نداره .

حجم

۲۴۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۲۴۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
۵۱,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد