نظرات درباره کتاب مذاکره کار بزدل‌ها نیست و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مذاکره کار بزدل‌ها نیست اثر وندی شرمن

نظرات کاربران درباره کتاب مذاکره کار بزدل‌ها نیست

نویسنده:وندی شرمن
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۲.۷از ۲۹ رأی
۲٫۷
(۲۹)
کاربر X
باید بخریمش برا ظریف و امثالهم😏کاش یکم اهل مطالعه بودن
bud
😂
کاربر ۲۶۳۸۱۲۳
کاربر m بالا دستیا زدن زیر قرار داد؟!منظور از بالا دستی ها چیست؟ الحمدالله الان که داریم نتیجه خلع انرژی هسته ای و قوای موشکی و قرارداد و صلح با آمریکا تو اوکراین میبینیم! کمی بصیرت سیاسی داشته باشین......
یحیی
عادت بعضی ها گز نکرده پاره کردنه
علیرضا
باید یکم علاقه به سیاست داشته باشی چون مذاکر رو با مثال هایی تو سیاست توضیح داده و اگه سیاست برات جذاب نباشه میتونه کتاب خسته کننده ای باشه ولی همچنین کتابی خوبیه برای این ک حتی یه خلاصه ای درمورد برجام خونده باشی و افراد سیاسی رو بهتر بشناسیشون مخصوصاً ایرانی ها رو ....
s.b
این خانم یکی ازون مذاکره کننده های برجام هستند که می گفتند ژن ایرانی ها دروغگو هست و از طرفی برجام رو کردند تو پاچمون. حتما کتاب رو بخونید برای یادگیری مذاکره و گول زدن دیگران به روش آمریکاییها جواب میده
bud
چقدر غرض ورزانه
amir
آقا یا خانم s.b الآن که از پاچه تون اومده بیرون؛ چرا دوباره زمین و زمان رو به هم میدوزین تا چینی بندزن ها اون رو دوباره بند بزنن.... آخرسرمعلوم نشد برجام خوبه یا بد؟؟
کشاورز
البته توی یک مصاحبه مطبوعاتی ابراز پشیمانی کرده است. ولی حماقت بخشی از شخصیت بعضی از انسانها است.
Babak farhadi
کاش اقایون دیپلمات وقت پیدا کمن اینا رو بخونن.ابرومون بیشتر از این نره
Dav00d Darigh
اول اینکه کتاب جابجایی کلمات زیادی داشت یعنی بعضی حروف عقب و جلو بودن دوم اینکه به کسایی که دغدغه مسائل سیاسی رو دارن حتما مطالعه کنن جدای از داستان خیانت هایی که عراقچی و ظریف انجام دادن که داستانشون توی کتاب هست آخرای کتاب یه جمله جالبی داره که وندی شرمن میگه بهد از اجرایی شدن و امضای برجام عراقچی براش دوتا فرش میبره که یکیش از طرف ظریف بوده یکیش از طرف روحانی و نکته ی جالبش اینه که میگه من یه هفته تا اتمام دولت و شغلم مونده و اینها جزو دارایی وزارت امور خارجه محسوب میشن! شما همین یه جمله رو در نظر بگیر که هرکدوم از طرفین با چه طرز فکری پشت میز مذاکره نشستن. با تشکر
کاربر ۲۵۷۳۵۷۹
کتاب خوبی است برای کسانی که علاقمند به حوزه سیاست و زندگی شخصی و کاری سیاستمداران هستند. ان چیزی که برام جالب بود این هست که کتاب نشان می دهد که انسانها دارای قابلیتهای بسیار زیادی هستند و اگر واقعا بخواهند با مذاکره و گفتگو و تفاهم و پافشاری و پایداری در این راه می توانند بر بسیاری از مشکلاتی که میان کشورها و در روابط بین الملل وجود دارد و به ظاهر هم غیرقابل حل می اید فائق بیایند.
Komsboy
بسیار در ویراست نهایی ابتدایی و مدرسه ای با چنین متنی برخورد شده.بنظرم این اهمال کاری هم به دوش شخص مترجم محترم و هم انتشارات مربوطه سنگینی خواهد کرد.از اشتباهات در درج سالهای وقایع گرفته تا به کار گیری واژه های ``مانند`` مثلاً به جای ``ماندن `` و بسیاری از این بی‌دقتی ها که کم کم به خواننده احساس توهین رو القا میکنه.متاسفم که تعجیل در به بازار عرضه کردن محصول اینگونه اصلی ترین کارکرد محصول یعنی شرح دقیق وقایع رو قربانی می‌کنه.
وحید
این کتاب بیشتر به درد کسایی میخوره ک به سیاست علاقه دارن.خیلی جذاب و گیرا نیست اما نشون میده زنها هم میتونن قوی باشن
شرقی غمگین
سلام. بنظرم کتاب متوسطیه. شروع کتاب جذابتر از سایر فصل‌ها هست. ابتدای کتاب رو با علاقه خوندم اما هرچی جلوتر رفتم، نسبت به فصلهای اول، خسته کننده شد. زیادی درمورد خانم‌ها و عقایدش درمورد برابری و... حرف میزنه که بنظرم جالب نیست. البته شاید برای خانم‌ها الهام‌بخش باشه، هرچند که همه این حرفا رو خودشون بهتر بلدند.
mahsa.D
این کتاب صوتی نیست؟
احمد
مقدمه را که خواندم به یک تعصب وحشتناکی در گفته های ایشان پی بردم. او به نظر یک یهودی افراطی است و شخصیت نویسنده در مقدمه کتاب، گانتز و نتانیاهو را تداعی می کند. باتر است بقیه را هم بخوانم بعد نظرم را کاملتر کنم.
احمدرضا سراج
این بنده خدا یه روده راست تو شکمش نیست... بدرد بخور ترین قسمت کتاب همون خاطراتش در مورد شیطنت های گریه مقابل مذاکره کننده گان ایرانیست...!!!
محمد علی
😐

حجم

۳۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۹ صفحه

حجم

۳۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد