نظرات درباره کتاب نفرین بیوا؛ جلد دوم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نفرین بیوا؛ جلد دوم اثر نیما کهندانی

نظرات کاربران درباره کتاب نفرین بیوا؛ جلد دوم

انتشارات:نشر ویدا
امتیاز:
۴.۰از ۳۵ رأی
۴٫۰
(۳۵)
Amir.M
داستان این جلد هم بسیار جالب بود! بعضی از فصل هاش آدم رو یاد انیمه های ژاپنی می انداخت! این جلد روایتی از زندگی مبارز آب هستش که همچنین داستان کلی را به همراه داستان مبارز پیش می بره. جلد اول هم که مبارز خاک بود. البته من جلد یک رو بیشتر از این جلد دوست داشتم! ولی حتما این مجموعه رو از دست ندهید! در پایان... این مجموعه یک اثر فانتزی است که با علمی _ تخیلی ترکیب شده است و حتما از خوندش لذت می برید با تشکر از آقای کهندانی در ضمن... خواهش مندم جلد چهارم را نیز در طاقچه قرار دهید
روزبه ادیبی فر
این قسمت از پادشاهی جهان درباره مبارز دوم آمایا هست که قدرت آب رو در اختیار داره. پیشرفت نویسنده در روان بودن متن، توصیف داستان و فضاسازی ها کاملا محسوس و چشمگیر است. داستان کتاب جذاب و جالبه طوری که خواننده به ادامه داستان و اتفاقات اون علاقه مند میشه. این کتاب رو کاملا به شما توصیه میکنم.
Amirhossein79
سلام جلدای بعدی قرار نمیگیره؟
Niloofar Ghazanfari
داستان این جلد درباره مبارز دوم، آمایا هست که قدرت آب رو با خودش داره. اینکه اینقدر دقیق توضیحاتی درباره اساطیر ژاپنی تتوی این جلد داده شد برای من بسیار دوست‌داشتنی بود و به شدت منتظر خوندن جلد سوم کتاب هستم.
Ali Javadi
این جلد خیلی خوب بود و به نسبت قبلی پیشرفت چشم گیری داشت واقعا. شخصیت سازی راضی کننده بود و باعث شد بیشتر باهاشون آشنا بشیم. فضا سازی به شدت بهتر بود و من عاشقش شدم. بخش پایانی خیلی تند بود کلا به نظرم میشد بیشتر بهش پرداخته شه که یکم اروم تر باشه.
malihe.h.n
در این جلد،با اساطیر ژاپن که جناب کهندانی توجه کامل و دقیقی به آنها پرداخته بودند آشنا میشویم‌ جلد دوم از مجموعه پادشاهی جهان،نسبت به جلد قبلی،پیشرفت چشمگیری در رابطه با توصیف شخصیت ها و فضا سازی داشته. در حین خواندن میتوانیم در دنیای رنگین این کتاب و در جادوی کلمات غرق شده و زندگی تازه ای از جنس آب را درک کنیم.
gomnam
خواهشا جلد چهارمم قرار بدین
کاربر ۱۸۳۳۹۷۶
کتاب بسیار جالبی بود، من تمام مجموعه ی پادشاهی جهان را خواندم و به نظرم جزو بهترین کتاب هایی بوده که خوندم
sana
داستان عالی داره ولی دلم کباب شد وقتی ثور زن وولکان رو مجبور کرد با خودش ازدواج کنه
نجمه نیر
نفرین بیوا از اون دسته کتابایی هست که زیاد نمیتونم دلیل خوندن بدم بهتون. توی کتاب غرق شدم و این بهترین چیز برام بود:) نسبت به جلد اول خیلی پیشرفت کرد و خیلی متن بهتری داشت اما هنوز اشکالات کوچیکی به جشم میخورد. اینکه اینقدر ماهرانه اساطیر ژاپن در کنار ایاطیر ایران فرار گرفتن رو خیلی دوست داشتم. توی جلد دوم حس می کردم یه مجموعه دیگه هست اصلا! همین قدر غیرتکراری و جذاب. واقعا دوستش داشتم. پ.ن: رو آمایا دختر جذابم کراش بزنین:")
sh
نفرین بیوا کتابی ست فانتزی برخاسته از ذهن پویا ی نویسنده. داستانی که گذشته را به حال پیوند می دهد. داستانی که پای اساطیر را به دنیای مدرن باز کرده است.متفاوت از جلد اول این بار ایزدان ژاپن به دنیای ما قدم می گذارند. این کتاب نسبت به جلد قبل پیشرفت قابل توجهی داره .داستانی جذاب و گیرا که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد.از دستش ندین!
خلیل دارا
آقای کهندانی این بار برای آشنا کردن‌مو‌ن با باورها و عقاید انسان های گذشته گریزی به ژاپن زده. مهد سامورایی ها و اساطیر قدرتمندی چون ایزاناگی و ایزانامی. داستان در ادامه جلد اول رخ میده و درباره آمایا مبارز دومه که دارای قدرت آبه. کتاب کشش و روانی بیشتری نسبت جلد اول پیدا کرده و خواننده ها میتونن راحت تر باهاش کنار بیان. شخصا از این مجموعه و مخصوصاً ایده جذابش خیلی لذت بردم و به شما پیشنهاد می کنم.
mobina__u84
جلد دوم مجموعه پادشاهی جهان یعنی نفرین بیوا درمورد مبارز دوم آمایا هست که مربوط میشه به عنصر آب .جلد دوم درمورد ایزدان باستانی کشور ژاپن هست . انجمن پاترا سعی داره کشورهای کره شمالی و جنوبی رو باهم متحد کنه تا بتونه جلوی پادشاهی جهان وایسه . درکل کتابی خیلی خوبی بود بهتون پیشنهاد میدم بخونیدش 😉 بیشتر توضیح نمیدم چون ممکنه اسپویل بشه 😊
Narges
سلام. داستان درمورد مبارز دوم، مبارز آب آمایا هست. آمایا هم برای نجات دنیا باید آموزش ببینه که چجوری از قدرتش استفاده کنه. اما یه مشکلی هست، پادشاهی جهان آمایارو گرفته و دست انجمن پاترا رو ازش کوتاه کرده. توی این جلد، داستان خیلی بهتر شده بود و به توصیفات فرصت پردازش بیشتری داده شده بود. شخصیت‌پردازی‌ها بهتر شده بودن و کتاب پیشرفت خیلی خوبی داشت. حتما این مجموعه رو بخونید و از دستش ندید👌✨
Diniya
این جلد پیشرفت چشمگیری نسبت به جلد اول داشت. چه از نظر جلد که حس خیلی خوبی بهم می‌ده، چه قلم نویسنده که جذابیت بیشتری پیدا کرده بود و روند خیلی تندی که جلد اول داشت، بهتر شده بود. ولی یکی از مشکلات من، فضاسازی بود. حس فضا رو می‌تونستم بگیرم ولی اطلاعات زیادی راجع‌بهش داده نشده بود. در کل خیلی دوسش داشتم.
Reynaaa
نفرین بیوا به وضوح نسبت به خیزش خاک پیشرفت کرده و قلم نوبسنده قوی‌تر و پخته‌تر شده. توی این کتاب با اساطیر ژاپنی آشنا میشیم که برای من نسبت به سایر اساطیر ناشناخته‌تر بودن. توصیفات کتاب هم ظریف و قوی بیان شده هرچند بعضی جاها توصیفات میتونن بیشتر باشن. در مجموع کتاب رو در صورتی که به اساطیر و فضای ادبیات تألیفی علاقه‌مندین پیشنهاد می‌کنم.
sheida
این جلد حتی از جلد قبل هم جذاب تر بود. داستان درباره مبارز آب(آمایا) دختری ژاپنی هست که برای آموزش به دنیای ایزدان باستان ژاپن سفر میکنه ... آخر کتاب طوری تموم میشه که باعث میشه حتما دلتون بخواد جلد بعد را بخونین.
omid kamkar
این کتاب هم مثل کتاب اول فضای باز و خوبی داره داستان ادامه جلد اول هست و در می اون اتفاقات پیش رفته ۳ قهرمان معرفی شدن و یکسری شخصیت های جدید وارد داستان شدن در کل کتاب عالی و خوبی هست.
fatibookworm
نفرین بیوا، دنیای اساطیر و ایزدان ژاپن را به تصویر می کشد،کتابی است پر از هیجان ومرموز👀 این کتاب رو بهتون پیشنهاد می کنم چون ارزش خوندن رو داره👀
𝐴𝑦𝑘𝑎𝛈
این جلد از جلد قبلی بهتر بود هرچه داستان میرفت جلو قلمه نویسنده پخته تر میشه . ولی در جاهای از متن که مکالمه دو فرد بود با هم کلمه های مناسبی استفاده نشده بود . پایان داستان خوبی نبود طوری بود که نویسنده همه چی رو بلاتکلیف گذاشت و میخواست داستان از این جلو تر نره . هیجان و اتفاق های که پیشبینی نمی شد در این جلد از جلد قبلی بیشتر بود . به نظر من باید نویسنده در باره هر ایزد ی که نامش را در داستان برده در آخر کتاب ۴ یا ۳ خط توضیح می داد تا فردی که کتاب را می خواند لذت خواندن براش بیشتر میشود چون وقتی نام ایزد را میخواند یا می شنود میداند که آن ایزد چگونه است و چکار های کرده............. . ولی آخر نظر من اینست که تمام جلد های پنجگانه پادشاهی جهان را بخوانید .

حجم

۲۲۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۲۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
۷۴,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد