نظرات درباره کتاب ماهنامه مصور شهرزاد ـ شماره ۱ ـ نوروز ۹۹ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماهنامه مصور شهرزاد ـ شماره ۱ ـ نوروز ۹۹

نظرات کاربران درباره کتاب ماهنامه مصور شهرزاد ـ شماره ۱ ـ نوروز ۹۹

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۳ رأی
۳٫۷
(۱۳)
k.t
طراحی جلد خیلی تو ذوقم زد! یک نقطه ی کاملا غربی در این مکان. شاید حرفی برای گفتن داشت؛ اما این لکه قرمز فقط نذاشت حالم با این حجم آبی آسمانی خوب بشه! ما گردشگری می کنیم که جهان رو ببینیم؟ یا جهان ما رو ببینه؟
k.t
کدوم گردگشری اینجوری گردشگری میکنه ؟ من مشکلم دقیقا همینه.... شما میری جهان رو ببینی یا جهان شمارو ببینه؟
Parinaz Abbasi
این عکس مربوط به پروژه ی فم تریپ هست و برای ما فعالای حوزه ی گردشگری خیای معنای مثبتی داره..لطفا بیشتر تعامل کنید و انقدر گارد نگیرید
k.t
🙏👌
Sanaz
خیلی قشنگ
ghein_pe
ماذا فازا؟
همچنان خواهم خواند...
شما را به خدا ببینید! چطوری با یک لکه ی نامانوس پا در حریم فیروزه‌ای و روحانی و قدسی این مسجد زیبا و تاریخی گذاشتن. لذتی که از تماشای اون حجم از زیبایی و آرامش و رنگ آبی در مذاقم نشسته بود، مکدر شد.
شکیبا
خیر هیچکداممان خدا نیستیم؛ پس کلیشه‌های ذهنیتونو به دیگران تحمیل نکنید.
کاربر ۱۳۹۰۱۹۶
مگه خدای اون مسجدی که اجازه نمیدی به غیر ازچادرسیاه کسی بره؟
شکیبا
از توضیح و توصیتون مچکرم اما توضیح چند نکته: یک گردشگر خارجی میتونه تصور خودشو و اونچه که دوست داره از سفرش و از مقصدش منتشر کنه، هیچ حرجی به اون نیست. نظر من نظر یک مخاطب ایرانی_ با تمام پیش زمینه فرهنگی، فکری و تاریخیشه_ و احساس پارادوکسیه که از دیدن جلد این مجله بهش دست میده. من کشورمو به خاطر این که سرزمینیه داری تاریخ، فرهنگ، ادب و هنر غنی دوست دارم و بهش عشق می‌ورزم. امیدوارم دنیا هم با این وجهه آشنا بشه و گردشگرا از سراسر این دنیای بزرگ و هزار رنگ و نقش هر روز بیشتر و بیشتر مبلغ این عظمت باشن؛ اماااا هیچوقت این غرور و حس خوشایند در من به این خاطر نبوده که خارجی‌ها برای این پیشینه مارو تحسین می‌کنن. بنده چه اونا تایید کنن چه تکذیب کشورمو فرهنگمو و تاریخمو دوست دارم. به نظرم این کج سلیقگیه نشریست که احتمالا از روی ذوق زدگی حاصل دیده شدن از سوی یک خارجی، تصویری که یک گردشگر از دریچه نگاه خودش از مسجد زیبای شیخ لطف الله به تصویر کشیده، به عنوان جلد اولین شماره از نشریش انتخاب کرده. توجه بفرمایید! جلد مجله و نه یک صفحه از صفحات متن.

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد