نظرات کتاب جرشنری
کتاب جرشنری اثر محمدعلی یزدانیار

کتاب جرشنری

انتشارات:یارمند
امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأی
۴٫۱
(۱۵)

نظرات کاربران

نسرین
داستان میکرو و جرشنری رو بیشتر از بقیه دوست داشتم. در کل بیانِ ساده، شیرین و دلنشینی داره. سوژه‌ها انقدری جذّاب هستند که تا آخر قصه نویسنده رو همراهی کنید و از این همراهی لذّت ببرید. بابت وقتی که صرف خوندن این کتاب می‌کنید پشیمون نمی‌شید. راضی بودم، لذّت بردم و توصیه می‌کنم.
کاربر ۲۱۱۷۶۱۵
سلام شباهنگ:)
safaeinejad
هشت داستان کوتاه با موضوعات روزمره زندگی با قلمی دلنشین و طعمی شیرین و خواندنی. داستانی که ناراحتت می‌کند و دیگری که می‌خنداند و دیگری که خاطراتت را زنده می‌کند
ارغوان
این کتاب خوندن داره حتما.
nasrin ranjbar
مجموعه داستان نوشتن به نظرم از رمان نوشتن سخت‌تره، چون تو چند تا صفحه محدود باید تمام چیزی که تو سرته بیاری رو کاغذ. در میان حجم انبوهی از داستا‌ن‌ها که هر روز شاهد چاپش هستیم، نویسنده دستش باید خیلی پر باشه تا مخاطب رو دنبال خودش بکشه. نویسنده راوی خوبیه ولی داستان‌گوی خوبی نیست. یعنی بیشتر روایت می‌کنه، خاطره می‌گه تا داستان پردازی. چیزی نبود که تهش بگم به‌به دمت گرم. ولی دم دستی و به درد نخور هم نبود. امیدوارم در آینده داستان‌های بهتری از نویسنده بخونم. چیزی که واقعا داستان باشه.
پریسا
لحن گیرا، داستان پردازی فوق‌العاده، نگاه بی طرفانه و،طنز سبک و گاها تلخ کتاب و سبک نگارش ویژه ی نویسنده باعث شد من با این که خیلی اهل داستان کوتاه نیستم، حسابی مجذوب این کتاب بشم. شخصیت های داستان از دل زندگی روزمره بیرون اومدن و میشه با تک تکشون احساس نزدیکی کرد. پیشنهاد میکنم حتما بخونید و لذت ببرید.
masoudyahyaei
داستان میکرو و گربه رو پسندیدم و خواندنش رو به بقیه توصیه می کنم
khadije
داستان‌ها تنوعشون انقدر خوبه که احتمالا بتونید چیزی که دوست دارید رو توش پیدا کنید. من عاشق سبک نگارش نویسنده هستم چون خیلی جذاب، روون و خسته نکننده هستش! خودم هم تقریبا اکثر اوقات دوست دارم اینطوری بنویسم. نویسنده انقدر جذاب می‌نویسه که حتی یکی از داستانا رو نمیشه دقیق داستان دونست اما بازم دوست داری بخونی. کتاب با داستان کوتاه جذاب میکرو شروع میشه که من شخصا یه نفس خوندم.

حجم

۱۱۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۱۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد