نظرات درباره کتاب پزشک قانونی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پزشک قانونی اثر جیمز پاترسون

نظرات کاربران درباره کتاب پزشک قانونی

انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۲.۳از ۲۰ رأی
۲٫۳
(۲۰)
کتاب باز
گول اسم هیجان انگیزش یا جلد جذاب کتاب رو نخورید! موقع خوندنش از بی حوصلگی خوابتون میبره (بر اساس تجربه این حرف رو میزنم!)
Mabdollahi
جوآن مورفی زنی زیبا و ثروتمند که صبح روز دوشنبه در یکی از طبقات سردخانه پزشکی قانونی بیدار میشه . . . روایت ساده و تقریبا بدون هیجان از داستان یک حسادت احمقانه . برای اوقاتی که کمی سرگرمی نیاز دارید بدون چالش
فاطمه.م
یک داستان پلیسی درباره زنی که در سردخانه به هوش آمده و حالا چند دوست که در پزشک قانونی و اداره پلیس و دادستانی کار می کنند و محفل خود را باشگاه قتل زنان می نامند، می خواهند از این معما گره گشایی کنند، شروع داستان خوب است و با جذابیت پیش می رود، مشکل آنجاست که معما فورا و بدون دخالت پلیس و کارآگاه بازی حل می شود و قاتلین دستگیر می شوند و اعتراف می کنند، به همین خنکی!!
Clarissa
روی جلد نوشته از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در سال 2017 و داستان چنان ابتدایی است که پرفروش سال 1917 هم می‌شد تعجب می‌کردم. ترجمه هم خوب نبود.
Hasti
😂😂😂جوابت خیلی خوب بود دلم خنک شد
کاربر ۱۴۸۴۸۶۶
خیلیر خوب نبود و داستان خوبی نداشت
mahboob
اصلا خوب نبود انگار تکه ای از وسط یه داستان چندقسمتی باشه. ضعیف و بنظرم با سانسور زیاد چون جاهاییش گیج کننده بود. شخصیتها زیاد بودن و بعضیاشون هیچ نقشی م نداشتن در داستان. ارزش خریدن نداره.
shery
ترجمه وحشتناک و داستانی مسخره.
کاربر ۲۰۶۱۲۴۸
خیلی ابکی بود
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
داستان خاصی نداشت
miss.golaab
در یک کلام، اتلاف وقت بود
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
دراون حدکه توقع داشتم هیجان انگیزوپیچیده نبود،ساده وابتدایی بودمیتونم بگم درحدمتوسط بود
هکاته در صبح
عنوان داستان جذابه ولی وقتی تمومش میکنی، از انتخابت پشیمون میشی،نه باشگاه قتل باشگاه بود و نه خط داستان روایت قابل باوری داشت،بعضی جاها که اصلا اطلاعات غلط میداد
barana
داستان معمایی از ماجرای زنی که تو سردخونه زنده شد و معمای قتل اون

حجم

۸۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد