نظرات درباره کتاب روح عزیز و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۳
(۱۱۷)
کاربر ۱۴۱۹۵۷۰
کتاب خوبی بود و از کشش و جذابیت بالایی برخوردار بود.....کتاب دوست داشتنی و میشه خیلی چیزهارا از این داستان یاد گرفت و برداشت کرد.
fateme.notes
خوندنش برای من دلچسب بود💛 هم موضوع خوبی داره و هم قلم روون و قشنگی:)
کاربر ۱۴۴۲۹۴۰
کتاب داستانی جالبی بود
کاربر ۱۴۴۱۲۵۹
من رو با خودش همراه کرد و انگار بعد از خوندن کتاب به خودم اومدم که از کنار هیچ تابلوی کجی در خانه ی مادرم راحت رد نشم
ادیب
عالی بود یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم سرشار از احساسات مختلف عذاب وجدان،ترس،غم،شادی
۱۳۸۵
خیلی خوبه عالیه
پیشونی ابی
🌹
زهرا
عالی بود. بخوانید و لذت ببرید
مبین زارع زاده
عالی بود ولی کتاب قلب های نارنجی خانم مینو کریم زاده بهتر بود
anita 1386
عالی
Baran_ABD
این کتاب کتابیه که باهاش پیش می ری و حس عجیبی بهت میده و حس شخصیت و ویژگی هاشون رو کاملا میتونی احساس کنی 😊
کاربر ۱۴۲۹۷۶۵
منم دقیقا همین نظر رو دارم. 👌
کیوان
عالی بود. یه داستان که از همون اول یقه آدم رو میگیره و تا ته می بره. کلی حرف‌های خوب داشت برام و نگاهم رو نسبت به بعضی مسائل تغییر داد، بخصوص ارتباط با خانواده . حتما بخونید.
کاربر ۱۴۲۳۱۴۴
کتاب خیلی مناسبیه برای نوجوانان و پدر و مادرها.افراد خانواده رو تشویق به گفتگو میکنه، چیزی که الان خیلی کمه...
زهرا سادات
روحِ عزیز رمان «روح عزیز» به نویسندگی مینو کریم‌زاده از مجموعه رمان‌ نوجوان امروزِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده و داستان یک پسر نوجوان به نام آرشِ که مادرش تو خونه تکونی دچار یک حادثه می‌شه و به کما می‌ره و.... نثر کتاب:🌱 ساده و روان، بی چاله‌چوله‌ی ادبی و بی هیچ کلمه‌یِ سنگینِ سنگ و کلوخ‌طوری که تو دهن نمی‌چرخه، طوری‌که تختِ گاز تا آخرین ورقش رو خوندم و دلم نیومد بذارمش زمین. روندِ داستان:🌱 «روح عزیز» سعی کرده تا به رابطه یک نوجوان با خانواده بپردازه و مسائل اجتماعی که یک نوجوان باهاش رو به رو هست رو مطرح کنه. از فضاسازی‌های درستش هم هرچی بگم کم گفتم مخصوصا اولین صفحاتش که مامانِ آرش در حال خونه تکونی بود و من با هر کلمه عمیقا رایحه‌ی تاید و اسپری و شامپو فرش رو بو می‌کشیدم. از صمیمیت آرش و مامانش و آرش و عمه رودی خیلی خوشم اومد. شخصیت تلّی رو دوست نداشتم ولی وقتی کم کم باهاش آشنا شدم دلم به حالش سوخت و حتی درکش کردم و باهاش احساس هم‌دردی کردم. شروع و پایان کتاب از نظر من خیلی دوست‌داشتنی بود مخصوصا صفحه‌‌ی آخر که خبر بهبودی مادر آرش بود. تا یادم نرفته بگم طراحی جلدشو دوست داشتم، اسمش‌ رو نه چندان و خلاصه که بعد مدت‌ها یه کتاب دوست‌داشتنی و دلچسب خوندم که حسابی کیفم کوکه با خوندنش‌. نمره: 🌱 بهش نمره نه و نیم از ده می‌دم‌ و تابستون‌ تو اوجِ بی کتابی‌هام یه دور دیگه می‌خونمش، شایدم اسفند سالِ بعد چون حسابی مناسبه برای این فصل. بخونید و کیف کنید و نظرتون رو راجع بهش بنویسید.
Acha
عالی بود من که خیلی ازش خوشم اومد .... بنظرم بخونیدش :)
**alireza**
این کتاب را من خواندم خیلی زیبا است و از این داستان نتیجه میگیریم که دیگران را با خود مقایسه نکنیم. عالی پیشنهاد میکنم بخوانید
کاربر ۱۴۴۹۹۵۷
عالی😍😍😍😍😍
aylin
عالی 🤩
☆Tara☆
واقعا زیبا تحسین آمیز هست 💙💜❤🧡💛💚🤎🖤🤍
RezaAlipoour@
یکی از مسائلی که خیلی مهمه نوع صفحه آرایی بود! که مثل فایل های دانلودی بوده و باید zom میشد تا دیده بشه، اگر دستتون ناگهان با صفحه برخورد کنه جابجا میشه! این یک مشکل خیلی خیلی بزرگ از دید من بود که باعث شد اذیت بشم! ولی داستانی نسبتا، خوب بود. در ابتدای کتاب سرنوشت شخصیت رو هویدا میکنن که این باعث شد مکاشفه زودتر اتفاق بیوفته و زیباییش رو کمی از دست بده.ولی این کتاب جذابیت زیادی داره
کاربر ۲۰۲۷۸۲۱
اره
۱۳۰۴۱۲۹۹
ولی به نظر من چیزی آشکار نمیشه. مگر فقط مربوط به روز حادثه. که اونم فقط بخش اول داستانه. اتفاقاً مقدمه باعث شد من کتاب رو بخونم و به نظرم عالی بود داستان. ولی با مشکلات فایل کاملآ با شما هم عقیده هستم و تازه نمیشد بریده هایی از کتاب رو انتخاب کرد و گذاشت.

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان