نظرات درباره کتاب میدان نقطه صفر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب میدان نقطه صفر اثر لین مک تاگارت

نظرات کاربران درباره کتاب میدان نقطه صفر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۵ رأی
۳٫۹
(۱۵)
peyman
یکی از کتابهایی است که دید بسیار زیبایی درمورد هستی به من داد, کتابی است که انسان را به تفکر وادار میکند. با دقت خوانده شود.
پیدا
کتاب خوبه اما ترجمه اش خیلی بده،من قبل ازین کتاب زبان اصلیشو میخوندم برام گویاتر بود،بعد فهمیدم تو طاقچه ترجمه شده اش هست،اما با اینکه به زبان فارسیه کمتر از زبان اصلی کتابو میفهمم
Saeideh Mohseninezhad
از نظر علمی، پر از خطا و سطحی‌نگری است. میشه گفت یک برداشت زرد و عامه‌پسند از نظریه‌های علمی و خیلی از نظریه‌های فلسفی داره.
alineyney
سپیده خانوم سلام کتاب خوب معرفی کنید
😎فاطمه
سلام ببخشید از مسولین ابلیکیشن طاقچه.. چرا بعضی ازکتابها رو به این روش منتشر میکند مخاطب از تهیه نسخه مجازی پشیمون میشه. .مشکل بزرگ کردن فونت... بعضی کتابا خوبه فونت رو بزرگ میکنیم تعداد صحفه جمله بیشتر میشه داخل کادر اما مثل این کتاب از کادر میزنه بیرون خوندنش مکافات میشه.. مگه جای ویرایش از صحفه کتاب چاپی عکس گرفتین.. خوب پس هزینه چی رو میگرید.. .
mehdi
خوشبختانه طاقچه جدیدا اپلیکیشن نسخه‌ی ویندوز رو هم اضافه کرده، می‌تونید کتاب رو روی نسخه‌ی ویندوز به راحتی با لپ‌تاپ مطالعه کنید.
Sara
موضوع کتاب خیلی خوبه ، ستاره ها رو برای همین دادم ، ولی ترجمه افتضاحه ، چطور به خودتون می گید مترجم! ، شرم بر همچین مترجمایی یه ترجمه دیگه از این کتاب هست، مترجمش آقای فرهاد توحیدی ، کسی این ترجمه رو خونده ؟
farzaneh
سلام میشه ی خلاصه ای از کتاب بدین و اینکه چه جوابی به سوالات داده؟

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد