نظرات درباره کتاب فارغ‌التحصیلی جیک مون و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۰
(۴۶)
sara.kh
خیلی عالی بود، بسیار آموزنده، داستان زندگی پسری که در کودکی پدربزرگش مشوق او بوده و بسیاری از مهارت هایش را از پدربزرگش آموخته است و وقتی که پسر به سن نوجوانی میرسد پدربزرگش دچار آلزایمر میشود و چقدر زیبا این پسر به خاطر پدربزرگ بیمارش در بسیاری از مراحل زندگی از خودگذشتگی نشان می دهد و از لحاظ شخصیتی رشد میکند و بزرگ می شود.
Auriana
این کتاب در مورد زندگی پسری‌ست به نام "جیک مون". این پسر پدربزرگی بسیار مهربان دارد، که این پدربزرگ همه‌ی انسان‌ها را به نوبه‌ی خودش باور دارد، به همه‌ی آنها احترام می‌گذارد و کاری می‌کند که خودت بخواهی به خودت اعتماد داشته باشی! این کتاب در مورد وقتی‌ست که این پدربزرگ آلزایمر می‌گیرد و چطور رفتارهایش تغییر می‌کند و از همه مهمتر، جیک چطور با این مسئله و اتفاقات و مشکلات بیشماری که به دنبال دارد کنار می‌آید. این کتاب ترجمه‌ای فوق العاده با متنی بسیار روان و ساده و بیانی طنز دارد. من خیلی از خواندنش لذت بردم و هیجاناتی در من به وجود آورد که تا ساعت‌ها مرا به فکر فرو برد.
sima
کتاب در مورد آلزایمر پدربزرگ راوی است. مواجهه کودکان و نوجوانان با این بیماری غم انگیز. توضیحی که در بالا آمده کاملا اشتباه است!!!
کاربر ۱۶۱۳۰۸۵
خوب بود
کاربر ۱۴۲۹۷۶۵
خوب بود
هانی
با اینکه ترجمه یه کم اذیت میکرد و کتاب هم تینیجزی بود، ولی خیلی خیلی خوب بود.. اسکلی رو خیلی دوست داشتم، جیک هم خیلی خوب بود.. حتی الان که فکر میکنم، میبینم جیمز رو هم دوست داشتم حتی در کل، کتاب خیلی خیلی جذابی بود.. بعضی جاهاش اشک به چشمام آورد، دست نویسنده درد نکنه
کاربر ۱۴۸۰۲۷۱
مناسب نوجوانان و دانش آموزان مقطع متوسطه است!
نیلو
دو صفحه اول عالی بود ولی فقط دو صفحه اول اصلا پیرنگ نداشت، شرح مصائبی که خونواده آدمای مریض دارن همین، هیچ اتفاقی نمیفته که جرقه اتفاق بعدی رو بزنه، چندتا رویداد پراکنده شوخی ها‌ و کنایه های بینمک و دعواهای بچگانه خونواده با هم ترجمه تقریبا خوب بود

حجم

۵۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۵۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد