نظرات درباره کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (بخش اول، فرزندان شانارا) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (بخش اول، فرزندان شانارا) اثر تری بروکس

نظرات کاربران درباره کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (بخش اول، فرزندان شانارا)

۳٫۲
(۲۷)
کاربر ۱۴۹۳۲۱۶
جلد اول بخش دوم این کتابو نذاشتین؟
کتاب باز
کتابی پسارستاخیزی- اگر یک روز از خواب بلند بشوید و جهنم را مقابل خودتان ببینید، چکار میکنید؟ *** ویلیام شکسپیر:"جهنم خالیست، چون همه شیاطین اینجا هستند!"
Shadab Nezamdoust
بخش دوم رو نمیزارید؟ آخه جلد دوم رو اضافه کردین ولی بخش دوم جلد اول رو نه!!!
Masoud Booshadi
ترجمه اصلا خوب نیست، مترجم بدون اینکه تصمیم بگیره با نثر گفتاری پیش بره یا نوشتاری، هر جمله و عبارت رو به شیوه‌ی متفاوتی ترجمه کرده. کلمه ها یکدست نیستند، اصطلاحات عامیانه در کنار واژه های سنگین رها شدند. جمله بندی کوتاه، احتمالا با توجه به کتاب اصلی، خوب ترجمه شده، مخصوصا هیجان ابتدایی کتاب با جمله های کوتاه شده خوب بیان شده اما همین جمله ها هم پر از فعل های تکراری و خسته کننده است. کاش یکی دوبار ترجمه رو ویرایش میکردند و تمیزتر تحویل میدادن.
جواد
کتاب خوبیه اما چند تا انکته و ایراد داره. اول اینکه اصطلاحات ایرانی، اونم برای آدم هایی که توی آمریکا زندگی میکنن و هیچ نسبتی با ایرانی ها ندارن، خیلی اذیتم میکرد. مثالش استفاده از اصطلاح 《به والله》 دوم اینکه یک جاهایی یه مقدار گنگ ترجمه شده بود، 《مرا در بر گیر》، خوب آخه این معنیش چی میشه؟ من از کجا بفهمم منظور چیه آخه؟ معنی عام این جمله اینه که من رو در آغوش بگیر و با توجه به موقعیت داستان... سوم اینکه، کتاب خوبیه، بخونید ولی باید بگم تا اواسط داستان کششی نداره، و باید حداقل تا وسط هاش بخونید تا براتون جذاب بشه. چهارم اینکه موقع خوندن این کتاب باید یک کاغذ و خودکاری، یا نرم افزار متن نگاری، یا ... دَم دستتون باشه چون من توی همین جلد، بیش از چهل اسم یادداشت کردم، اگه یادداشت نکنی ممکنه بعدا یک جایی از اون طرف اسم بیاره و شما ندونید که دقیقا منظورش کیه (توی خوندن کتاب قبلی یک همچنین بلایی سرم اومد و از آخر هم نفهمیدم که اون طرف کیه) . اینجا من یک اشتباهی هم کردم، اونم این بود که ویژگی های افراد رو یادداشت نکردم و دوباره ... اما با همه این ها و چند تا نکته دیگه، کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم بخونیدش.😉
کاربر ۱۳۳۸۸۷۷
خدا خیرت بده. با این اوصاف نخونیم بهتره 😅
A
مخالفم
کاربر ۲۸۲۳۲۹۱
به ولله که میگی منظور همون I swear to God هست
شیوا
خواندن کتاب pdf روی گوشی خیلی سخته. طاقچه جان خواهش می کنم فایل های pdfرو تغییر بدید.
فاطمه.م
یکی از آثار کلاسیک فانتزی والا با تم آخرالزّمانی، جهان انسانها با هجوم شیاطین نابود شده و بازماندگان در قلعه زندگی می کنند، تنها امید بشریت کودک جادوست که در بیغوله ها برای زنده ماندن و زنده نگه داشتن چند کودک دیگر تلاش می‌کند.
سروش بخشی
در کل خوب است ولی ای کاش نثرش روان تر بود...
R
به نظرم بهتر بود بخش دوم جلد یکم رو هم می ذاشتن
zahra
جلد اول بخش دوم را بزارید
🌱 آونـב
از لحاظ ویرایش، فاجعۀ کامله... معلوم نیست متن محاوره‌ست یا رسمی. تو یه جملۀ یک‌خطی چند بار لحن عوض می‌شه که واقعاً قابل‌تحمل نیست. یه ایراد دیگه‌ش هم این بود که کتاب فرمتش استاندارد نیست و پی‌دی‌افه و مدام صفحه جابه‌جا می‌شه. ترجمۀ خوبی هم نداشت. با این‌که داستان نسبتاً جالب بود, ولی تمام این دلایل باعث شد که نتونم ادامه‌ش بدم.
Alii
چرا در دسترس نیست
maki
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفاً جلد سوم رو هم قرار بدید و اگه ممکنه کتاب فراطبیعی هم قرار بدید 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
A
اینم مثل بقیه جلد ها عالی هست
♡♡HINA_SAN
اصلا اصلا اصلا خوب نیست الکی پولاتونو هدر ندید
جگوار
فکر کنم شما فقط اول هاشو خوندین. باید تقریبا تا وسط های کتاب بخونی تا جذاب بشه، البته متنش خیلی جای بحث داره ، من هنوز تمومش نکردم.
Farzad
این بهترین کتابی بود که خوندم من عاشق کتابای ترسانکم مخصوصا هری پاتر
parsa1541
هری پاتر عشقه عالیه توصیه میکنم کتابشو بخونین .فیلمش خیلی خلاصه شده با توجه به کتاب
Parsa
سلام اگر از کتاب‌های هری‌پاتر خوشتان می‌آید، کتاب‌های پارسیان و من از آرمان آرین را هم در برنامه‌ی مطالعه تان قرار دهید. ضمناً سپتیموس هیپ و آرتمیس فاول هم کتاب‌های جالبی هستند. کتاب‌های هری‌پاتر را شاید نتوان در دسته‌بندی ترسناک گنجاند.
حسنا
خیلی کتاب ترسناکی بود 😥😥😥😥نخونیدش

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۶۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد