نظرات کتاب فرمول
کتاب فرمول اثر آلبرت لزلو بارابسی

کتاب فرمول

۴٫۱
(۷۴)

نظرات کاربران

🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
طاقچه جان لطف می کنی این کتاب رو تو طرح رایگان بکنی🌼💐هر کی موافقه لایک کنه❤️💕
گیسو
شما به پشتیبانی بگی زودتر به نتبجه میرسی .بگو نظرات و لایک های کتابو هم چک کنن تا این کامنت رو هم ببینن
maryam619
پیشنها د خوبی بود 👏
Hey Re2A, iloveYou
حداقل یه اقدامی می کنیم آقا علی😁شاید عفاقه کرد
Armin
من کتاب را یک‌بار به زبان انگلیسی خواندم و یک‌بار هم به زبان فارسی. ترجمه در کل خوب هست و ایراد جدی نمی‌شود از مترجم گرفت. هرچند، در بخش‌هایی عدم آشنایی مترجم با زبان دانشگاهی نویسنده، رخ نمایی می‌کند اما این ایرادات از منظر من قابل چشم‌پوشی است. یکی از بخش‌های مهم کتاب، بخش منابع بود که متاسفانه توسط ناشر چاپ نشده است. به نظرم تمایز عمده کتاب با بسیاری از کتاب‌های موفقیت در این است که کتاب از پس تحقیقات علمی بسیار گسترده نویسنده منتشر شده است (می‌توانید سخنرانی نویسنده را در دانشگاه‌های مختلف در یوتبوب ببینید. یکی از نکات جالب در تحقیقات آقای باراباشی، شیوه کمی‌سازی موضوع هست که برای من جالب بود) و داستان‌ها صرفا برای ساده‌سازی مفاهیم به کار رفته‌اند. همچنین باید قبل از مطالعه کتاب دقت دااشت که نویسنده از منظر نظریه شبکه‌های پیچیده دارد به موضوع موفقیت نگاه می‌کند نه از منظر روانشناسی و یا ... . در انتها خواندن این کتاب را توصیه می‌کنم.
ramin milani
ممنون از نظر مفید شما
farnaz
مرسی که گفتید سخنرانیش موجوده
Ati
بعد از خوندن کتاب بنظرم اومد خلاصه کتاب که توسط اقای بندری در پادکست بی پلاس کار شده تا ۷۰ درصد مطالب رو پوشش میده و نیاز نیس ک برای خوندن ۴۰۰ صفحه وقت بذارید. کتاب پر از تکرارهای بی دلیله. و البته ترجمه هم در خیلی جاها ایرادات زیادی داره. در مجموع دیدجدید و جالبی نسبت به تعریف موفقیت و روش های کسب اون در اختیارمون قرار میده که از این نظر واقعا قابل تحسینه. پیشنهاد من اینه ک قبل از خوندن کتاب خلاصش رو از پادکست بی پلاس گوش بدید😊
کاربر ۱۴۸۲۱۱۴
مرسی
کاربر ۱۳۳۸۳۳۶
سلام
مهسا
نویسنده ی کتاب فیزیکدانی مجارستانی است که در دپارتمان فیزیک دانشگاه northeastern در زمینه ی علم شبکه فعالیت می‌کنه. این کتاب به تاثیر علم شبکه در موفقیت با توجه به پروژه‌هایی که در این زمینه داشته می‌پردازه و با کتاب‌های عامه پسند و دم دستی موفقیت خیلی فرق می‌کنه. در واقع شما دارید نتیجه ی یک پژوهش رو مطالعه می‌کنید و به نظر من واقعا ارزش خوندن داره‌.
علی
این کتاب داره بیان میکنه که موفقیت تنها به تلاش انسانها و کیفیت کار آنها مربوط نیست و موارد دیگری که نقش نسبتا مهمی نیز دارند در آن سهیم اند. این یکی از بهترین کتاب هایی بود که در طاقچه خوندم و خوندن اونو به شدت توصیه میکنم.
امیرهموطن
اگه اینو رایگان کنی...🌹🌹
Ali
👌اما بنظرم بعدی از ژانر موفقیت و خودیاری خارج شه...
مهدی
کسایی ک اهل گوش دادن پادکست هستن ، اقای علی بندری در پادکست bplus این کتاب رو به طور خلاصه بررسی میکنه. اقای فرنودیان هم در پیج اینستاگرامش یه کمپین مطالعه و نقد و بررسی راجع به این کتاب راه انداخته
پریوش
سلام لطفا پیج آقای فرنودیان رو هم بزارین
m.zarifi
به نظر من پادکست ‌خیلی خلاصه وار بود و برای بدست آوردن موضوع کلی و پیوستن به آقای فرنودیان هم کفایت میکنه
مهدی
تا اینجاش که یک سومش رو خوندم کتاب جالبی بوده. اگر به دید علمی و آماری به مسائل و تجربیات زندگی علاقه مندید کتاب جذابیه واسه شما. به موفقیت در شبکه میپردازه نه موفقیت به معنای شخصی و انفرادیش. مثلا تو انتخاب های مختلف زندگی مثل انتخاب دانشگاه ، یا احتمال موفقیت یک ورزشکار، یا نقاشی یک هنرمند چه چیزهایی موثر بوده. با علم آمار و برسی دیتاهای عظیم در طول چند دهه ثابت میکنه که احتمال موفقیت چقدر میتونه باشه. یا حتی پیشبینی های بسیار دقیقی از موفقیت در نمونه های مختلف انجام میده. یه جورایی چیزی رو که بهش میگیم شانس بی معنیه. نشون میده که همه چیز قابل محاسبه و پیشبینیه.
Freeman
نسبت به بقیه‌ی کتابهای موفقیت دید علمی تر و با ثبات‌تری داشت ولی به نظرم نویسنده می‌تونست حرفش رو خیلی خلاصه تر بیان کنه.
Anahid
اغلب کتابها در مورد طرز افزایش مهارت و تخصص برای رسیدن به موفقیت هستند. این اولین کتابی هست که من می خوانم و به طور کامل در مورد محدود بودن سقف مهارت است در واقع در مورد تقسیم پاداش بین بهترین هاست صفت برترین باید در مورد یک نفر استفاده شود اما به دلیل محدودیت سقف مهارت، تشخیص بهترین ممکن نیست و با رقابت بهترین ها مواجهیم. البته قبلا در قوی سیاه نسیم طالب اشاره کوچکی به این موضوع دیده بودم ؛ شما می توانید با سختکوشی استاد دانشگاه شوید یا حقوق شش رقمی بگیرید ولی نمی توانید جایزه نوبل بگیرید یا رییس جمهور شوید(نقل به مضمون)
M.S.Rostami
از اونجایی که نویسنده‌ش آکادمیکه (دانشگاهیه) روشهایی استفاده کرده که منطبق بر علم روز هست. حرفایی که میزنه مستنده. یکسری کار تحقیقاتی انجام داده، نتایجش رو کتاب کرده. متنش روانه و قابل فهم برای همه. از دست کتاب‌های موفقیت نیست که بگه بیا بهت فرمول بدم موفق بشی، کلا حرفش چیز دیگه‌ایه. از خوندنش لذت برددم بسی.

حجم

۲۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد