نظرات درباره کتاب داستان‌های امیل و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
۴٫۸
(۲۵)
farez
نویسنده ی این کتاب شخصیه که فردریک بکمن بحشی از آثارش رو با الهام گرفتن از اون نوشته. بکمن در مقدمه ی کتاب مادربزرگ سلام مسرساند و میگوید متاسف است، از آسترید لیندگرن تقدیر کرده و اون رو الهام بخش خودش دونسته.وقتی کتاب رو خوندم متوجه شدم اگر من هم میخواستم کتابی به دوستداران آثار بکمن معرفی بکنم که توش یک بچه ی شیطون و تخس کارهای عجیب و بعضاً درستی انجام میده، این کتابو معرفی میکردم! و اما داستان...خیلی جالبه که در روایتی از امام موسی کاظم(ع) خوندم که جلوی شیطنتهای بچه ها رو نگیرید که این نشانه ی هوش و ذکاوت آنها در بزرگسالیست! جالبه که این پسر بچه ی کوچولوی شیطون توی کتاب هم وقتی بزرگ میشه یک آدم مهم و سرشناس میشه. همه ی ما تو عمرمون حداقل یه امیل دیدیم، بچه های فامیل یا خواهر و برادر کوچکمون که با اذیتهای آزار دهنده اشون آدمو ذله کردند...اما من یک نکته ی مثبت یاد گرفتم...دلم میخواد هربار یک بچه ی شیطون دیدم بجای گفتن وااای چقدر اذیت میکنه باهاش خوش اخلاق باشم و ازش تعریف کنم،ازش بخوام برام یکی از بازیگوشیهاشو تعریف کنه.... امیلِ داستان هروقت تنبیه میشد میرفت توی انبار نجاری حبس میشد و هربار یک آدمک چوبی درست میکرد...درسته در نهایت یک عالمه آدمک چوبی داشت اما حداقل تونست این حرفه رو یاد بگیره. میتونیم اگر خواستیم بچه هامونو تنبیه کنیم، یک همچین ایده ای داشته باشیم. در نهایت کتاب رو به تمام کودکان و بزگسالان پیشنهاد میکنم...خوندنش واقعا به همزبانی بهتر ما با بچه ها کمک میکنه.اینکه واقعا خیلی وقتها بچه ها هدفشون بازیگوشی نیست...فقط روش درست انجام دادن کارها رو نمیدونند چون تجربه ندارند.
Mahdi Shabani
ممنون بابت این کتاب 😘
ن. عادل
نه من فکر نمیکنم
draco malfoy
راست میگی🤔
Parisan Ramezanian
فکر نمی کنید بهتره وقتی نظر میدید بیشتر در مورد کتاب حرف بزنید؟
Paradise
عالی بود. با تشکر از مترجم و نویسنده عالی
ن. عادل
😄عاشق امیل هستم. امیل حال آدم را خوب میکند😄
zahra
خیلی عالیهههههههه واقعا لذت میبرین از خوندنش من این کتابو چندین بار خوندم
sevin
کتاب خیلی عالی هست و از خوندنش خیلی لذت میبرم حتما توصیه میکنم که بخونید
گمشده در دنیای کتاب ها :(
عالی فقط یه کلمه عالی👌👍🌟
نسیم صبا
این کتاب رو تقریبا ۲۶ سال پیش وقتی که ۱۰ ساله بودم بی وقفه خوندم و شیرینی لحظاتی که برام ساخت با دیدن روی جلدش برام تداعی شد محشره
🍀Mahdi_sundew🍀
من این کتاب رو وقتی بچه بودم خوندم... یادش بخیر... داستان های زیبا و جذابی داره توصیه من اینه که حتما واسه بچه هاتون بخونیدش مطمئنم اون ها هم خوششون میاد و واسشون تبدیل به یک خاطره خواهد شد.

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد