نظرات درباره کتاب پس از خاموشی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پس از خاموشی اثر پاتریشیا کورن‌ ول

نظرات کاربران درباره کتاب پس از خاموشی

انتشارات:نشر خزه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۵۹ رأی
۳٫۹
(۵۹)
کاربر حسین
ممنون از نشر خزه به خاطر حسن انتخاب و ترجمه عالی و همچنین مدیریت طاقچه کتاب خیلی خوبی بود امیدوارم کتابای بیشتری از این نویسنده ترجمه بشه و در طاقچه قرار بگیره. برای علاقه‌مندان به داستان‌های پلیسی توصیه میشه
shojaeekia
کتاب خیلی خوبی بود .. هر چند یه بخش هایی از داستان به نظرم توضیحات اضافی بود اما کشش و جاذبه ی شدیدی داشت. یه داستان پخته ی جنائی که حس حدس زدن تورو به چالش میکشه. طی داستان توی ذهنت خیلیا رو بعنوان قاتل انتخاب میکنی و در آخر متعجب میشی..
کاربر ۸۱۹۸۹۴
خیلی طولانی بود ولی دوست داشتم بفهمم قاتل کیه
نیتا
یک داستان پرکشش پلیسی با یک ترجمه خوب. اما داستان قدیمیه و شرح و توصیفات بسیار در مورد نحوه کار پزشکی قانونی و نحوه کار کامپیوتر در زمان داس و برنامه نویسی قبل از ویندوز، برای من واقعا خسته کننده بود.
zahrajafarian
معما اندر معما... و حل معماها به صورت واضح بسیار قشنگ و عجیب...👌
shayestehbanoo
کتاب رو دوست داشتم با اینکه قدیمی بود و اوایل ۱۹۹۰ نوشته شده بود ولی جذاب بود ...داستان از زبان زن خود ساخته ای که رییس پزشکی قانون شهر ریچموند جایی که درگیر با پرونده ی قتل های زنجیره زن های جوون با شیوه ی بسیار خشن و وحشتناکه ...گتاب پر از جزئیاته ولی در کمال ماباوری اصلا خسته نمیشی ... پایان کتاب بر خلاف تصورم بود و همین رو دوست داشتم ...
LordJamal
بنظرم، قدیمی بودن دلیل بر بد بودن یا بی‌کیفیت بودن نیست، یا چون قدیمی است نباید بخوانید. رمان بینوایان اثر ویکتور هوگو در سال ۱۸۶۰ میلادی منتشر شده است، و بنظرم آلان هم یکی از بهترین رمان‌های دنیا است.
Dream
خیلی تخصصی به مسائل پزشکی قانونی پرداخته و این باعث میشه هر چند دقیقه سرتو از کتاب بکشی بیرون!
میس سین
یه اثر جنایی هیجان انگیز و کلاسیک با داستان پردازی خوب که شما رو تا پایان داستان دنبال خودش میکشه و علاوه بر اون با برخی از اصطلاحات پزشکی قانونی و روند کارشون هم آشنا میشید. به علاقمندان کتابهای جنایی پلیسی پیشنهاد میکنم که کتاب رو بخونند.
الهام
اصلا جالب نبود پر از تکرار مکررات و کسل کننده
aylin
عالی بود... به کسانی که داستان های معمایی جنایی دوست دارن توصیه میشه.چون این کتاب از بهترین ها بود.البته این اولین کتاب در این زمینه بود که از زبان یک پزشک قانونی نوشته شده بود و همین جالبترش کرده بود چون اکثر کتاب های جنایی از زبان کارآگاه ها یا اطرافیان مقتول هست.
Behnaz Salahandish
این کتاب داستان بسیار جذاب و پر کششی داره و چیزی که من خیلی دوست داشتم این بود که درسته که قدیمیه و علم از زمان نوشته شدن کتاب خیلی پیشرفت کرده اما با این حال خیلی اطلاعات جالب و جذاب به آدم میده در مورد روند پیگیری جنایت‌ها و پزشکی قانونی و ... با جزئیات کامل توضیح داده که این برای کسایی که به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه دارن بسیار بسیار جذابه. تنها ایرادی که این کتاب داره اینه که پایان داستان یه مقدار باید با ابهت‌تر و پر استرس‌تر می‌بود به نظر من ، چون در طول داستان ذهن آدم کااااملا آماده میشه برای یک پایان مخوف ، نه اینکه پایانش قشنگ نباشه ، قشنگ بود اما یکمی می‌تونست بهتر باشه.
farzani
یک داستان کشداااار طولانی. اصلا توصیه نمیکنم وثت بگذارین براش
M.TORABI
کتاب خیلی خوبی بود، نو و تازه بود دوسش داشتم فقط اصطلاحات پزشکی رو زیاد توضیح داده ک مبهم بود کانال تلگرامم B2jjUtBMuuM0YzA8
کاربر ۱۷۹۹۲۰۲
بد نبود ولی خیلی عمیق نوشته نشده بود.
دایه مکفی
موارد زیادی در کتاب که اطلاعات پزشکی و مربوط به علوم رایانه رو ارائه میکرد، واقعا برای منِ عامی قابل فهم نبود، در کل کتاب طولانی و خسته کننده بود و بشدت القا کننده حس ناامنی و دلهره. در آخر هم همه ابهامات پیچیده که در طول ۱۴ فصل کش داده شده بود، هول هولکی در دو فصل و به طرز غیر قابل قبولی برطرف شد.
keep
خیلی باهاش حال کردم.... کتابی متفاوت و واقعی!

حجم

۳۶۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۶۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد