نظرات درباره کتاب غزلیات شمس تبریز؛ جلد اول و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب غزلیات شمس تبریز؛ جلد اول اثر مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی

نظرات کاربران درباره کتاب غزلیات شمس تبریز؛ جلد اول

۴٫۱
(۲۳)
تورج
دوستان عزیز طاقچه لطفا این کتاب ها را تبدیل به نسخه Epub کنید. والا به خدا نسخه ی pdf کاراییِ آنچنانی ندارد. وقتی pdf اش قابلیتِ جستجو هم نداشته باشد که صد برابر بدتر‌.
reza
سلام در نمونه ای که ارائه شده از فهرست است واز متن هیچ نیست .این نقص است وارائه کتاب محسوب نمی شود حتما اصلاح شود نکته بعد اینکه هنوز کتاب را ندیده ونخوانده می خواهید که به کتاب امتیاز بدهیم قطعا کار استاد شفیعی کدکنی کهکشانی ستاره می خواهد ولی کار ارائه موضوع دیگری است .یکی همین pdfبودن کتاب است
M Tonekabony
بخاطر غزل ۵۲ دانلود کردم متاسفانه استاد کامل نپرداختن ک گزینشی انجام دادن. دقیقا که بیت دومش میخواستم استاد اصلا اون بیت نیاوردن😪
کاربر 2731717
سلام بله در نسخه نمونه فقط فهرست هست 🙁
arash
این ضعف در خیلی اپ های خارجی هم هست شاید به همین خاطر اپ های داخلی هم فکر کردن یک جور رسم 😂 ولی جدا ایکاش این قضیه جدی گرفته بشه یعنی از کاربر بخواد تعیین کنه آیا میخواد همراه نظر امتیاز هم بده یا نه.
Fateme Hashemi
چون pdf هست خوندنش سخته نسبتا. هر دفعه هم از کتاب خارج میشم و دوباره بازش می کنم از انتهای کتاب میاد و باید برگردم از اول و بگردم ببینم کجا بودم.
Fateme Hashemi
بله حق با شماست دوستان و کم دقتی از من بوده. همچنین سپاس بابت راهنمایی :)
گیسو
پی دی اف بودنش زیر عنوان کتاب نوشته شده
Mathilda
من یکبار از طاقچه pdf دانلود کردم. هربار میخواستم خارج بشم آخرین صفحه م رو نشان میکردم.
jafar ehsani
آثار دکتر شفیعی کدکنی، هر کدامش یک دانشگاه است! دقیق، علمی و کامل!
Hemmat
مستان سلامت می‌کنند : (۱ جناب مولانا به همراه بزرگانی همچون : فردوسی ، خیام ، نظامی ، ناصر خسرو ، سعدی و حافظ شیرین سخن هفت ستاره ی درخشان آسمان بیکران ادب فارسی را تشکیل می دهند. اگرچه هر کدام از آنها ویژگی برجسته ی خود را دارند. (۲ با توجه به جغرافیای ادبی آثار مولانا ، کل آثار مولوی، مجسم ‌کننده تجربیات ذهنی و تجربیات جهان خارج هستند و این دو را چنان به هم گره می ‌زند که جدا کردن آنها از هم ممکن نیست و عینیت کار مولانا نیز به همین دلیل است. اینکه هنوز هم در قرن بیستم آثار مولانا مورد توجّه بوده و خوانده میشوند به این خاطر عینیتی است که در کار او وجود دارد و اگر تجربیاتش به نظر ما حیرت‌انگیز هستند به این خاطر است که ما آنها را با تجربیات خود می‌ سنجیم و می ‌بینیم که سخن او از جنس دیگری است. (۳ تعداد بی ‌شماری از غزلیات مولانا در مجلس سماع و در حالت وجد و شور و مستی سروده شده ‌اند. بنابراین، حرکت، پویایی در اشعار ، ابیات و مطالب او بخوبی احساس می گردد. یکی از شرایط شعر ناب ، اصالت مضمون و محتوا و ابتکار زبان و بیان است که در « دیوان کبیر شمس » به حدّ کمال دیده می شود. اگرچه بسیاری از غزلیات مولانا فی‌ البداهه سروده شده ‌اند و نیز با توجه به بی‌ علاقگی‌ او به قافیه ‌اندیشی‌ ها و توجهات شاعرانه و ادیبانه در امر ساختن کلمات و عبارات و الفاظ، باز مشاهده می‌کنیم که قدرت ابتکار و تسلط او بر زبان فارسی به اندازه ‌ای است که واژه‌ ها و کلمات را به خوبی استخدام و بجا و درخور از آنها استفاده می‌ کند. (۴ بطور کلی شعر مولانا شعری پویا است . غزلیات شمس در میان آثار غزلسرایان ایران از حیث تنوع واژگان و تعدد نحوه بیان کاملاً بی ‌نظیر است. ابزار مولانا برای ایجاد تنوع در زبان، صور خیال شاعرانه ‌ای چون تشبیه، استعاره، مجاز و کنایه است و او به خصوص به کمک استعاره و کنایه بسیاری از مفاهیم انتزاعی را به گونه ‌ای قابل فهم، بیان کرده است.
حسین ساعدی
من کلی عرض میکنم من خودم دنبال چیزی مثل طاقچه میگشتم . خیلی خیلی از سازندگان و دست اندر کاران این برنامه سپاس گذارم. دست هر کسی که حتی یک سر سوزن برای این برنامه زحمت کشیده درد نکند.ممنون.
دریا
ای وای😔 چرا پی دی اف😔
vahidk
برای دیدن نمونه تفسیر غزل‌ها، می‌توانید از نمونه جلد دوم هم استفاده کنید.
جانجان
نسخه pdf اصلا به درد نمیخوره

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۷۶۱ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۷۶۱ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۲۸,۵۰۰
۷۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد