نظرات کتاب شغل مورد علاقه
کتاب شغل مورد علاقه اثر آلن دوباتن

کتاب شغل مورد علاقه

نظرات کاربران

⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
چندتا کتاب از این نویسنده خوندم و و انقدر موضوعات رو خوب با فلسفه توضیح میده که کتاب پرورش کدو انجیری هم بیرون بده من سریع می‌خرم. ولی انتظار نداشته باشید از اون کتاب‌های ساده‌‌ باشه، مثل: «چطور در پنج ثانیه شغل رویایی‌تان را پیدا کنید» یعنی نمی‌دونم از پخمگی خودمه یا اینکه کتاب‌های آلن دوباتن خیلی پیچیده‌ن چون از آخرین کتابی که ازش خوندم فقط رنگ جلدش رو یادم مونده.
کاربر 5579172
بنظرم مشکل میتونه از ترجمه اش هم باشه.
امیر تسلیمی
الن دوباتن اینقد قشنگ مینویسه ک حد نداره
کاربر 3654866
زیادی بزرگش نکنید
Pantea Madelat
محتوای کتاب که کاربردی، واقع گرایانه و روشنگر بود؛ برای کسانیکه براشون مهم هست که از کارشون لذت ببرن خیلی مفیده. باید جزو کتب درسی باشه! اما نکته جالب برای من ترجمه بسیار زیبا و حرفه ای کتاب بود. مترجم واقعا مایه گذاشته تا متنی ارایه بده که علاوه بر انتقال پیام نویسنده، از نظر ادبیات فارسی هم وزین و فاخر باشه.
کاربر ۲۱۷۸۳۳۰
🤣🤣😂😂
نیما
خود آلن میگفت 😂
عرفان فدوی
یه بزرگی میگفت اگه میخواید کتابی خونده نشه توی برنامه درسی بگنجونیدش :)
فئودور میخائیلوویچ داستایفسکی
کتاب نه تنها در مورد پیدا کردن شغل مورد علاقه به شما کمک میکنه؛ بلکه جملاتش _خصوصا بخش های پایانی_ در ابعاد مختلف زندگی مصداق پیدا میکنه و میتونه راهگشا باشه.
behnaz42
من آلن دوباتن روخیلی دوست دارم ..واین کتابشو درست درروزهای قطعی نت خوندم . درنوشته هایش معمولا منشا مسئله ای رو پیدامیکنم که مدتهاست مثل کلاف پیچیده و ذهنمو مشغول کرده و آنقدرپیچیده که حتی تغییرماهیت داده وسربزنگاه ،درست وبجا سرکلافمو بهم میده
faezeh
کتاب خیلی جذاب بود و خیلی خوب طبقه بندی شده مترجم می تونست بهتر از اینم ترجمه کنه انگار کلمات رو نجوییده ترجمه کرده ولی در کل خوب بود کتاب رو برای همه ی گروه ها پیشنهاد می کنم
ialireza18
ارزش خوندن داره؟
کاربر ۳۴۵۵۴۱۴
سلام سبک کتاب در چه رابطه ای بود؟
AliA
موضوع کتاب متناسب با اسمی هست که براش انتخاب شده، کتاب تلاش میکنه با صحبت هاش و همچنین تعدادی تمرین که در قسمت های مختلف کتاب باهاش مواجه میشید برای پیدا کردن شغلی که واقعا بهش علاقه دارید بهتون کمک کنه. ترجمه هم روان بود. من راضی بودم.
کاربر ۲۴۲۵۸۲۷
به نظرم کتاب فوق العاده ای برای افرادیه که عمیقا درگیرش بشن و با سبک آلن دوباتن ارتباط خوبی برقرار بکنن.
مهدی صمدی
نویسنده این حقیقت رو بیان کرده که تصور ما از شغل خیلی فانتزی شده.در ادامه کلی حرف می زنه تا این که خسته بشی از گشتن و از فانتزی بیای بیرون و یک شغل رو با توجه به یه سری از علایق و توانایی های قبلیت (!)انتخاب کن و دیگه به راحتی از تصمیمت برنگرد.به درد کسایی می خوره که فکر می کنن طلوع خورشید اتفاق خاص و خوب و خیره کننده ایه.آدمایی به جای کنار اومدن با اصل زندگی که خیلی بی مزس،می خوان با اضافه کردن صدنوع سس خوشمزه و نابودش کنن
رقـیه ســادات🌱
واقعا به نظرتون طلوع خورشید اتفاق خیره‌کننده‌ای نیست؟
رقـیه ســادات🌱
واقعا به نظرتون طلوع خورشید اتفاق خیره‌کننده‌ای نیست؟
نگین
وقتی دیدمثبت ما به زندگی به ارامش و رشدمون ودرنتیجه سعادتمون کمک میکنه چرااینکارو نکنید؟ بنظرم بهتره قبل گفتن این حرف خودتودرمان کنی دوست عزیز
نعنا
از آن دسته کتاب هایی که برای همه سنین پیشنهاد می شود چون تنها به بررسی شغل موردعلاقه نمی پردازد بلکه جنبه ای از فلسفه زیست انسان را بیان می کند و صد البته که اگر نوجوان یا جوانی که در تشخیص علایقش سردرگم است، قطعا این کتاب می تواند عملکردی به مشابه یک مشاور برای او ایفا کند. از این جهت که محتوایی بسیار کاربردی، واقع گرایانه دارد. همینطور افرادی که سال های زیادی مشغول به کار هستند اما از شغل خود لذت نمی برند و رضایت کافی ندارند، شاید با خواندن این کتاب بالاخره جرات شروع مسیر تازه ای را پیدا کنند. البته که با محتوای کتاب های زرد روانشناسی و پیشنهادات عجیب و غریبشان قابل مقایسه نیست و شما باید برای حل تمرین های هر بخش زمان بگذارید و گام به گام جلو بروید. پنج بخش اصلی آن: 1. مقدمه 2. موانع هدفمند بودن 3. جنبه های لذت بخش کار 4. موانع بیرونی و بازدارنده های درونی 5. تسلی بخشی ها هر کدام از بخش ها در نوع خود نکات مفید و جالب توجه ای داشتند اما بخش آخر را از همه بیشتر دوست داشتم چون که واقعیت جوامع امروزی را بیان می کند و جملات آن به گونه ای است که واقعا روح را تسلی می دهد! ترجمه هم خوب بود گرچه که می توانست بهتر باشد. یکی از آرزوهایم این شد که در مقاطع تحصیلی یک نسخه از آن در میان کتب سخت و سنگین درسی وجود داشته باشد، خواندنش بر دانش آموزانمان که در هیاهوی این دوران گیر افتاده اند، واجب است.
جابر
سلام من با اینکه فارغ‌التحصیل شدم و الآن مشغول به کار هستم خیلی با این کتاب حال کردم و به شما هم توصیه میکنم ...
Shatut
کتاب ساده‌ایه و چندان فلسفی نیست، به‌نظرم بیشتر روانشنایی_اجتماعیه. مثلا میگه ریشه‌ی اینکه به چه جور کاری علاقه دارید رو در‌کودکی‌تون جستجو کنید. کلا کتاب خوبیه مخصوصا برای جوانان زیر ۳۵ سال که یکی از دغدغه‌هاشون شغله.
کاربر ۱۲۴۹۹۴۷
و مایییی که همچنان شغل نداریم و درحسرت کار هستیم.من نخوندم کتابو.ولی ایکاش میشد میتونستم جایی برم سرکار
رضا
یعنی برای جوانان زیر ۵۰ سال مناسب نیست؟!

حجم

۳۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد