نظرات کتاب توصیه‌هایی به جوانی که می‌خواهد به جایی برسد؛ در باب خودپسندی
کتاب توصیه‌هایی به جوانی که می‌خواهد به جایی برسد؛ در باب خودپسندی اثر رایان هالیدی

کتاب توصیه‌هایی به جوانی که می‌خواهد به جایی برسد؛ در باب خودپسندی

نظرات کاربران

⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
کتاب جالبی نبود، بیشتر به درد کسایی میخوره که زیادی خودپرستن و خودشون رو بهتر میبینن، که همچین آدمایی هم انقدر متواضع نیستن که بیان در مورد متواضع بودن کتاب بخونن!!! ولی خداییش این انتشارات میلکان دیگه تو تغییر دادن اسم این کتاب‌ها داره مسخره‌مون میکنه. اسم اصلی کتابه اینه: ego is the enemy یعنی خودپرستی دشمنه یا چیزی در این حدود. ولی آخه «توصیه‌هایی به جوانی که می‌خواهد به جایی برسد»؟!!! این چیه آخه؟! چه کاریه، سر بچه رو که شیره نمی‌مالی میلکان جون.
کاربر ۵۰۱۱۹۱۴
ممنون میخاست کتاب بخرم فهمیدم بدردم نمیخوره
helia1386
آقا دم شما واقعا گرم خسته نباشی خدا قوت پهلوون واقعا کامنت هات تکه و عالی ❤️❤️❤️👌👌
𝖭𝖺𝖿𝖺𝗌
😂😂😂😂وااای خدا مگه میشه این قدر تفااوت
کاربر ۱۱۶۸۰۱۶
کمتر پیش میاد که یک کتاب بتونه مسیر زندگی شما رو تغییر بده. کمتر پیش میاد که یک کتاب بتونه شخصیت شما رو تغییر بده. این کتاب برای من هر دو کار رو انجام داد. من معمولا نظر نمیدم ولی به جرات میتونم بگم بهترین و تاثیرگذارترین کتابی بود که تا امروز خوندم. ای کاش سالها پیش باهاش آشنا شده بودم تا کمتر مرتکب خودپسندی میشدم و به دنبال اون کمتر شکست میخوردم. ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست.
NbMb
😐😂😂
mahdi ajoodani
سلام معذرت میخوام من دستم خورد اشتباهی نظر شما رو گزارش دادم
sahar
این کتاب بیشتر به درد کسایی میخوره که داری غرور و اعتماد به سقف و خودپسندی حاد هستن . یک شخص معمولی با خوندن این کتاب حس جسارت و اعتماد به نفس و حس رضایت مندی نرمالش رو از دست میده.
farzane
از نظر من این کتاب در جامعه امروز که به جایی رسیدن و بلند پروازی شده تنها دغدغه مردم میتونه کتاب بسیار مفیدی باشه و قطعا فکر نمیکنم باید کوتاه تر میشد شاید باید حوصله خواننده بیشتر بشه تا هرچه بیشتر و بیشتر یادبگیریم
Meysam
آفرین
mahta
کتاب خیلی خوبی بود و با مثال های زیادی که از زندگی واقعی افراد گفته شده خیلی درک مطالب راحت تر شده و واقعا مفیده.👏🍃
Ramtin
این کتاب رو خودم فقط ۹۰ صفحه شو خوندم اگه بخوام چیزای بدردبخوری بگم: اول اینکه نکاتی که میگه واقعا خوبه،یعنی کسی که در پی هدفیه واقعا بدردش میخوره خوندن این کتاب و من توصیه میکنم ولی این کتاب برای من متن روان و جذابی نداشت،شاید از ترجمه بوده،شاید از مثال هایی که میزنه از افراد موفق و داستاناشون که اصلا جذاب نیست نتیجه هاش خوبه ولی روند رسیدن به نتیجه بد بود برای من یعنی اون رونده منو درگیر نمیکرد به نظرم ارزش یه نگاه کردن‌ و خوندن رو داره اگه دیدید که شماهم حال نمیکنید میتونید بزاریدش کنار
Ramtin
🙂
Hasti
ماشالا چقدر شما کتاب میخونی واسه همه کتابایی ک دیدم نظر دادی
کاربر ۱۳۷۷۳۲۱
این کتاب بخشی از شخصیت و انسان هارو توضیح میده ک خیلی واجبه دونستنش. به من‌خیلی کمک کرد و موضوع مهمی دستگیرم شد .با اینکه طولانی عه اما اصلا تکراری نیس و اخر کتاب با دانش جدیدی به زندگی میشه ادامه داد
asal_msm
باکلی ذوق و شوق شروع کردم به خوندنش و الان تقریبا به وسطای کتاب رسیدم، صادقانه بخوام بگم خیلی کتاب معمولی ای بود حتی یه خورده م پایینتر،تا اینجای کتاب دائم یه حرفو تکرار کرد فقط با جمله بندی های مختلف‌. به زور خودمو مجبور کردم تا یکم بیشتر بخونمش ولی واقعن دیگه بیشتر ازین ارزش خوندن نداره نمیدونم شاید به درد شما بخوره ولی به نظر من ازین کتاب بهتر خیلی هست و منم بیشتر ازین وقتمو روش هدر نمیدم.
Dexter
خیلی بده اینجوری...بعضی کتاب ها طوری هستند که انگاری سفارشی نوشته شدند یا نویسنده برای اینکه کتابی در رزومه اش داشته باشه نوشته، یا برای کسب درآمد نوشته... این کتاب رو نخوندم ولی از این دست کتابا که شما میگید کم نخوندم ...واقعا هزینه و وقت مخاطب رو هدر می دن....حرف اصلی اینجور کتاب ها هم به قول آقای الهی قمشه ای به جای ۲۰۰-۳۰۰ صفحه توی ۱۰-۱۵ ورق می تونه جمع بشه و بقیه اش گزافه گویی های نویسندست.
Saeid.Abdolbaghi
مثلا چه کتابی بهتره؟!!
Makoto
نتونستم بخونمش ،چند صفحه اولشو خوندم فقط ،اصلا صحبتاش کاری نمیکنه که علاقه ای به ادامه دادنش داشته باشم ،حس میکنم خیلی خیلی تکرار میکنه یه چیزو .
Makoto
شاید بخونمش بعدا ،قطعا خالی از لطف نیست ،ولی تکرار کردن تو کتاب های اینجوری خیلی سخت میکنه خوندنو
zahra
بابا به خاطر پولی که دادی بخونش حیف پولت که سر این رفت
raha
حس میکنم کتابهایی درباره موفقیت اکثرا شبیه همند و تکرار مکررات! اگه واقعا کار شاخصی دیدید اعلام کنید مرسی
ملیکا بشیری خوشرفتار
اثر مرکب و بعدش عادتهای اتمی و بعد بی حد و مرز رو مطالعه کنید.
Meysam
کتاب های استر هیکس رو اگه بتونی باهاش ارتباط بگیری؛ کلا یه سطح بالاترند. (مثه شروعی تازه جلد1و2. مجموعه قوانین جذب در روابط(ترجمه آزیتا نجات مهر) و اکثر کتابای دیگش. حیف طاقچه نداره
سین
کتاب از ما بهتران به نظرم متمایز از بقیه است

حجم

۲۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۲۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد